![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10981 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, gaan we weer schelden...laatste uitweg?
![]() |
![]() |
![]() |
#10982 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zegt de naam Julie Sirrs U iets..... Lees de volgende link maar eens..... http://www.historycommons.org/entity...ty=julie_sirrs En ook hoe de regering iemand kan buitenspel zetten,wegens té gevoelige informatie.... Trouwens de link naar de dood van massood en de recente al qaeda link met belgië krijgt hier méér kracht gezien de laatste ontwikkelingen... En over Moussaoui ,hoe de FBI destijds werd tegengewerkt http://www.crimelynx.com/moussgoals.html En toch géén bevel tot inzage in diens laptop kunnen krijgen,en alle argumenten van deze FBI agenten werden destijds door spike bowman zorgvuldig uit het dossier geweerd.... Citaat:
Kan Jij een bewijs vinden van samenwerking tussen al qaeda en Irak voor 11/09/2001 ???????? En tot slot mijn link waar illwilleke zich steeds druk om maakt.... En nu gaan we illwilleke eens een goede patat geven http://aviation-safety.net/database/...?id=20010911-3 Deze dus, die ik heb geplaatst aangezien dit een officiële site is waar alle vliegtuigen met hun indentificatiegegevens staan vermeld... Dit was een eerder antwoord omdat illwilleke het vorige linkje via vliegtuigspotters niet officieel genoeg vond.... Deze officiële site is niet lands en regeringsgebonden én gaat over alle vliegtuigen ter wereld... Dat hier vermeld staat dat vlucht 77 in het pentagon is gecrasht is hier slechts een aanname omdat die officiële site zich moet beroepen op de hun verstrekte gegevens.... Enne heeft de VS regering al onomstotelijk bewezen dat hetgeen er in het pentagon gevlogen is wel degelijk hetzelfde vliegtuig betreft.... Dit al vergeten zeker... http://911research.wtc7.net/cache/pe...CA01MA064.html... Daarom illwilleke, ik heb het U al eerder gevraagd, geef mij het onomstotelijk bewijs dat de wrakstukken van het vliegtuig in het pentagon hetzelfde zijn als het vliegtuig dat er die ochtend is opgestegen... Maar daar zwijgt U uiteraard wijselijk over..... Laatst gewijzigd door Svennies : 25 juli 2009 om 00:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10983 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Of de onkostenschandalen in de britse regering om maar iets van dit jaar te noemen. Citaat:
En het is waar dat de aangevoerde bewijsvoering voor de inval leugenachtig en doorstoken kaart was, maar dat heeft niets met 911 te maken. Citaat:
Kan jij een tekst vinden waarin dat wel expliciet wordt gezegd door een official van het pentagon of het witte huis? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10984 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de schandalen in het voetbal, uiteindelijk lekt het allemaal uit Svennies. Je houdt je wensen voor werkelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10985 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat een domme wandeling, de schandalen die zijn uitgekomen kan je inderdaad op een rijtje zetten ... alle andere ...
![]() |
![]() |
#10986 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bewijs heb ik niet en ik heb ook nooit beweerd dat ik dat bewijs zou hebben. Nogmaals, het waren jou woorden en links, niet de mijne. Trouwens, nogal logisch dat ik wijselijk zwijg é slimmeke. Ik sta toch op jou negeerlijstje...je kan toch enkel mijn reacties zien die anderen quoten...als je dus wil discussieren moet je niet voor de 100000 ste keer liegen over je negeerlijstje en dan vragen gaan stellen é. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10987 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10988 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach zo ,het goeie oude watergate destijds...... Ik was toen 16 mijn beste, en heb die hele affaire gevolgd... Hoe oud was U,was U al geboren destijds,of zat U nog in de pijplijn, of trotse drager van een vuile pamper.... Ik wéét wel dat als watergate nu moest hebben plaatsgevonden U hier die bron van Woodward en Bernstein ,deepthroat genoemd zou gaan omschrijven als believers én conspiracy..... ![]() ![]() Citaat:
Het zijn wél degelijk moorden mijn beste,gevallen in een oorlog die dank zij hun valse bewijzen kon doorgaan..... En het heeft alles met 9/11 te maken mijn beste,aangezien ze zonder die beroemde 9/11 géén enkele reden hadden om irak binnen te vallen... Citaat:
Ik geef U nu een andere bron ,een compilatie van officieel gedane uitspraken waarin buiten Cheney, alle andere officiële vertegenwoordigers, de president incluis nét zo expliciet zijn in hun beweringen... En het is nederlands ondertiteld zodat zelfs jij het kan begrijpen..... http://www.youtube.com/watch?v=jW3bE...layer_embedded Laatst gewijzigd door Svennies : 25 juli 2009 om 22:02. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10989 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
van jouw verhaal staat niets overeind. wat voor bewijsvoering hanteer je nu? ze hebben ooit gelogen dus liegen ze nu zeer zeker en daarom zijn ze schuldig aan de moord op 3000 amerikanen. het spijt me maar als dit geen drogredenering is dan weet ik het ook niet meer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10990 | |
|
![]() Citaat:
![]() Met 9-11 staat net hetzelfde te gebeuren, net zoals PH, JFK, Watergate, ... pas na verloop van tijd komt de waarheid aan het licht
![]() |
![]() |
#10991 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat de VS regering momenteel betreft.... Ze zijn schuldig aan de dood van honderdduizenden Iraki's mijn beste..... Wat voor bewijsvoering ga jij hanteren om te ontkennen dat de oorlog tegen irak gebaseerd is op één grote leugen..... Irak en 9/11 hadden inderdaad niets met elkaar gemeen..... En toch ligt Irak net zo goed aan puin.... En wie zijn de schuldigen hierin mijn beste..... Laatst gewijzigd door Svennies : 25 juli 2009 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10992 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
niets Citaat:
wat is de relevantie mbt 9/11? Citaat:
ja en, zelfs een leugenaar is onschuldig tot het tegendeel bewezen. dit heeft dus in de verste verte niets met 9/11 te maken hé. dit soort redeneringen zijn te belachelijk voor woorden. ge moet die eens doortrekken. iedereen die ooit gelogen heeft in zijn leven is en blijft voor de rest van zijn leven een notoir en psychopathische leugenaar en die moogt ge verwijten wat ge wilt en als ge hem onterecht beschuldigt dan is hij toch schuldig want hij heeft ooit eens gelogen. sorry, maar dat is echt wel klinkklare nonsens. het is geweten dat gelovigen al te vaak niet echt voor rede vatbaar zijn en zich van de werkelijkheid en de logica al te vaak niet veel aantrekken. gij zijt het schoolvoorbeeld van een gelovige. Laatst gewijzigd door 1207 : 25 juli 2009 om 22:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10993 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=jW3bE...layer_embedded
Nog niet duidelijk genoeg zeker..... Citaat:
U bent dus een negiotanist.... Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10994 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
en omdat ze HIER gelogen hebben betekent niet dat ze over 9/11 liegen. dat bewijs moet jij leveren. deze blinde onbewezen AANNAME volg ik niet. Citaat:
als hun verhaaltjes niet blind aangenomen worden beginnen ze te beledigen. holle retoriek. indien je zo'n sterk zaak hebt vraag ik je je feiten op tafel te gooien. na 550 pagina's is dit je nog steeds niet gelukt. case closed |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10995 | |
|
![]() Citaat:
![]() Beste 1207 ... Je weet toch dat JIJ hier tot de religieuzen behoort ... dat JIJ de officiële conspiracy gelooft ... dat JIJ de officiële verklaring slikt zonder enige kritische reflexie?
![]() |
![]() |
#10996 |
|
![]() hangt er vanaf hoe jij je pagina instelt
![]() ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 25 juli 2009 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10997 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen we dit écht bewijzen, nou nee, aangezien de regering hier wat bewijslast betreft alle potjes wel degelijk kan toedekken zoang er géén "deepthroat" in het spel blijkt te zijn... Citaat:
U ontkend dus ook mijn geplaatste link... Citaat:
Wij gooien feiten op tafel ,die steeds weer ontkend worden,U bent dus zwaar gelovig..... ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10998 |
|
![]() zolang ik stil sta , kijk ik naar mezelf
en zolang ik door ga ook je kijkt naar buiten maar zie je de spiegel niet. De spiegel dat je ziet is jouw hele leven.
![]() |
![]() |
#10999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Oh, ja, ik vergat Mensa. ![]() BTW: jouw verhalen over 9-11 geven jou in ieder geval geen imago van een intelligent mens hoor. Maar goed, zolang je zelf maar zeker bent dat je beter weet ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11000 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=TsDEA77dgaU Met dank aan infowarrior voor zijn link overigens.. ![]() |
|
![]() |
![]() |