Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2009, 11:19   #10981
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Och, gaan we weer schelden...laatste uitweg?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2009, 23:43   #10982
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
jij neemt aan dat 9/11 een complot is.
voor de holocaust zijn er inderdaad zeer veel bewijzen. Voor jouw aanname zijn er nul bewijzen en daarom kan ik jouw aanname verwerpen.
Tja mijn beste ,vergeet één ding niet, en dat is dat de regering zonder lekken op hoger niveau élk bewijs kan aanpassen of verdonkermanen naar believen....

Zegt de naam Julie Sirrs U iets.....

Lees de volgende link maar eens.....

http://www.historycommons.org/entity...ty=julie_sirrs

En ook hoe de regering iemand kan buitenspel zetten,wegens té gevoelige informatie....
Trouwens de link naar de dood van massood en de recente al qaeda link met belgië krijgt hier méér kracht gezien de laatste ontwikkelingen...

En over Moussaoui ,hoe de FBI destijds werd tegengewerkt

http://www.crimelynx.com/moussgoals.html

En toch géén bevel tot inzage in diens laptop kunnen krijgen,en alle argumenten van deze FBI agenten werden destijds door spike bowman zorgvuldig uit het dossier geweerd....

Citaat:
jij beschuldigt Bush ervan dat hij 3000 Amerikanen vermoord heeft.
Is het erg dat ik dan om bewijs vraag?
Bush heeft honderduizenden Iraki's vermoord,is het erg dat wij om sluitende bewijzen vragen om deze moorden te verrechtvaardigen....

Kan Jij een bewijs vinden van samenwerking tussen al qaeda en Irak voor 11/09/2001 ????????

En tot slot mijn link waar illwilleke zich steeds druk om maakt....

En nu gaan we illwilleke eens een goede patat geven

http://aviation-safety.net/database/...?id=20010911-3

Deze dus, die ik heb geplaatst aangezien dit een officiële site is waar alle vliegtuigen met hun indentificatiegegevens staan vermeld...
Dit was een eerder antwoord omdat illwilleke het vorige linkje via vliegtuigspotters niet officieel genoeg vond....

Deze officiële site is niet lands en regeringsgebonden én gaat over alle vliegtuigen ter wereld...

Dat hier vermeld staat dat vlucht 77 in het pentagon is gecrasht is hier slechts een aanname omdat die officiële site zich moet beroepen op de hun verstrekte gegevens....

Enne heeft de VS regering al onomstotelijk bewezen dat hetgeen er in het pentagon gevlogen is wel degelijk hetzelfde vliegtuig betreft....

Dit al vergeten zeker...

http://911research.wtc7.net/cache/pe...CA01MA064.html...

Daarom illwilleke, ik heb het U al eerder gevraagd, geef mij het onomstotelijk bewijs dat de wrakstukken van het vliegtuig in het pentagon hetzelfde zijn als het vliegtuig dat er die ochtend is opgestegen...

Maar daar zwijgt U uiteraard wijselijk over.....

Laatst gewijzigd door Svennies : 25 juli 2009 om 00:07.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2009, 09:30   #10983
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Tja mijn beste ,vergeet één ding niet, en dat is dat de regering zonder lekken op hoger niveau élk bewijs kan aanpassen of verdonkermanen naar believen....
Zegt Watergate u iets? Of recenter het verhaal van de Nigerian yellowcake en Valerie Plane?
Of de onkostenschandalen in de britse regering om maar iets van dit jaar te noemen.

Citaat:
Bush heeft honderduizenden Iraki's vermoord,is het erg dat wij om sluitende bewijzen vragen om deze moorden te verrechtvaardigen....
Het zijn geen moorden, het zijn oorlogsslachtoffers.
En het is waar dat de aangevoerde bewijsvoering voor de inval leugenachtig en doorstoken kaart was, maar dat heeft niets met 911 te maken.

Citaat:
Kan Jij een bewijs vinden van samenwerking tussen al qaeda en Irak voor 11/09/2001 ????????
Natuurlijk niet, dat heeft niemand officieel ooit beweerd, dat die samenwerking er was, zover ik weet.
Kan jij een tekst vinden waarin dat wel expliciet wordt gezegd door een official van het pentagon of het witte huis?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2009, 10:35   #10984
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zegt Watergate u iets? Of recenter het verhaal van de Nigerian yellowcake en Valerie Plane?
Of de onkostenschandalen in de britse regering om maar iets van dit jaar te noemen.
Agusta, visaschandaal, a'pse flikken, fortisschandaal, Ps schandalen, allerlei zaken die uitlekken omtrent de oosterweel om het bij belgie te houden. In Ndl en Duitsland allerlei schandalen omtrent privacygedoe
de schandalen in het voetbal,

uiteindelijk lekt het allemaal uit Svennies.
Je houdt je wensen voor werkelijkheid.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2009, 15:20   #10985
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Agusta, visaschandaal, a'pse flikken, fortisschandaal, Ps schandalen, allerlei zaken die uitlekken omtrent de oosterweel om het bij belgie te houden. In Ndl en Duitsland allerlei schandalen omtrent privacygedoe
de schandalen in het voetbal,

uiteindelijk lekt het allemaal uit Svennies.
Je houdt je wensen voor werkelijkheid.
1207 toch

Wat een domme wandeling, de schandalen die zijn uitgekomen kan je inderdaad op een rijtje zetten ... alle andere ...
Oud 25 juli 2009, 16:11   #10986
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Lees de volgende link maar eens.....

http://www.historycommons.org/entity...ty=julie_sirrs

En ook hoe de regering iemand kan buitenspel zetten,wegens té gevoelige informatie....
Trouwens de link naar de dood van massood en de recente al qaeda link met belgië krijgt hier méér kracht gezien de laatste ontwikkelingen...

En over Moussaoui ,hoe de FBI destijds werd tegengewerkt

http://www.crimelynx.com/moussgoals.html

En toch géén bevel tot inzage in diens laptop kunnen krijgen,en alle argumenten van deze FBI agenten werden destijds door spike bowman zorgvuldig uit het dossier geweerd....

En tot slot mijn link waar illwilleke zich steeds druk om maakt....

En nu gaan we illwilleke eens een goede patat geven

http://aviation-safety.net/database/...?id=20010911-3

Deze dus, die ik heb geplaatst aangezien dit een officiële site is waar alle vliegtuigen met hun indentificatiegegevens staan vermeld...
Dit was een eerder antwoord omdat illwilleke het vorige linkje via vliegtuigspotters niet officieel genoeg vond....

Deze officiële site is niet lands en regeringsgebonden én gaat over alle vliegtuigen ter wereld...

Dat hier vermeld staat dat vlucht 77 in het pentagon is gecrasht is hier slechts een aanname omdat die officiële site zich moet beroepen op de hun verstrekte gegevens....

Enne heeft de VS regering al onomstotelijk bewezen dat hetgeen er in het pentagon gevlogen is wel degelijk hetzelfde vliegtuig betreft....

Dit al vergeten zeker...

http://911research.wtc7.net/cache/pe...CA01MA064.html...

Daarom illwilleke, ik heb het U al eerder gevraagd, geef mij het onomstotelijk bewijs dat de wrakstukken van het vliegtuig in het pentagon hetzelfde zijn als het vliegtuig dat er die ochtend is opgestegen...

Maar daar zwijgt U uiteraard wijselijk over.....
Je kan nu terugkrabbelen zoveel je wil, het waren jou woorden, niet de mijne. Als je dus jezelf hier wil tegenspreken omdat je het niet goed genoeg vind...dat is mijn zorg niet...zolang jij dus jezelf tegen blijft spreken en niet wil toegeven dat je aan het liegen was hoef ik niets meer te doen...Ik blijf JOU link gebruiken welke jij officieel genoeg vond voor het air france toestel.

Dat bewijs heb ik niet en ik heb ook nooit beweerd dat ik dat bewijs zou hebben. Nogmaals, het waren jou woorden en links, niet de mijne.

Trouwens, nogal logisch dat ik wijselijk zwijg é slimmeke. Ik sta toch op jou negeerlijstje...je kan toch enkel mijn reacties zien die anderen quoten...als je dus wil discussieren moet je niet voor de 100000 ste keer liegen over je negeerlijstje en dan vragen gaan stellen é. Je blijft dus duidelijk liegen...
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2009, 17:23   #10987
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk niet, dat heeft niemand officieel ooit beweerd, dat die samenwerking er was, zover ik weet.
Kan jij een tekst vinden waarin dat wel expliciet wordt gezegd door een official van het pentagon of het witte huis?
Dick Cheney ook goed?

Citaat:
...

In the NPR interview, Cheney repeated the administration's assertion that Iraq had ties to al Qaeda, but he said the contacts "would be limited to very few people handled on a very narrow track and not widely discussed or known about in his own government."

In the NPR interview, Cheney nevertheless said "there's overwhelming evidence" of an Iraq-al Qaeda connection, citing "documents indicating that a guy named Abdul Rahman Yasin, who was part of the team who attacked the World Trade Center in 1993, when he arrived back in Iraq was put on the payroll and provided a house, safe harbor and sanctuary." Cheney added, "I'm very confident there was an established relationship there." It was the second time in recent days Cheney asserted such a link. In an interview with the Rocky Mountain News posted on Jan. 9, Cheney repeated an allegation that there may have been a link between one of the Sept. 11, 2001, hijackers and Iraq.

...

Also in the Rocky Mountain News interview, Cheney referred those seeking a general relationship between Iraq and al Qaeda to a Weekly Standard article "based on an assessment that was done by the Department of Defense and forwarded to the Senate intelligence committee some weeks ago." The November article asserted that an Oct. 27 memo from the Pentagon said Osama bin Laden and Hussein had an operational relationship from the early 1990s to 2003.

...
bron
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2009, 22:02   #10988
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ach zo ,het goeie oude watergate destijds......

Ik was toen 16 mijn beste, en heb die hele affaire gevolgd...
Hoe oud was U,was U al geboren destijds,of zat U nog in de pijplijn, of trotse drager van een vuile pamper....

Ik wéét wel dat als watergate nu moest hebben plaatsgevonden U hier die bron van Woodward en Bernstein ,deepthroat genoemd zou gaan omschrijven als believers én conspiracy.....

Citaat:

Het zijn geen moorden, het zijn oorlogsslachtoffers.
En het is waar dat de aangevoerde bewijsvoering voor de inval leugenachtig en doorstoken kaart was, maar dat heeft niets met 911 te maken.
Misdaden tegen de menselijkheid noemt men zoiets.....

Het zijn wél degelijk moorden mijn beste,gevallen in een oorlog die dank zij hun valse bewijzen kon doorgaan.....
En het heeft alles met 9/11 te maken mijn beste,aangezien ze zonder die beroemde 9/11 géén enkele reden hadden om irak binnen te vallen...

Citaat:
Ach zo, lees hierboven de link van eti1777 wat betreft Dick Cheney.....

Ik geef U nu een andere bron ,een compilatie van officieel gedane uitspraken waarin buiten Cheney, alle andere officiële vertegenwoordigers, de president incluis nét zo expliciet zijn in hun beweringen...
En het is nederlands ondertiteld zodat zelfs jij het kan begrijpen.....

http://www.youtube.com/watch?v=jW3bE...layer_embedded

Laatst gewijzigd door Svennies : 25 juli 2009 om 22:02.
Oud 25 juli 2009, 22:08   #10989
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik wéét wel dat als watergate nu moest hebben plaatsgevonden U hier die bron van Woodward en Bernstein ,deepthroat genoemd zou gaan omschrijven als believers én conspiracy.....
Dit is bekend en bewezen.

van jouw verhaal staat niets overeind. wat voor bewijsvoering hanteer je nu?
ze hebben ooit gelogen dus liegen ze nu zeer zeker en daarom zijn ze schuldig aan de moord op 3000 amerikanen.
het spijt me maar als dit geen drogredenering is dan weet ik het ook niet meer
Oud 25 juli 2009, 22:26   #10990
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

ze hebben ooit gelogen dus liegen ze nu zeer zeker en daarom zijn ze schuldig aan de moord op 3000 amerikanen.
Alweer juist

Met 9-11 staat net hetzelfde te gebeuren, net zoals PH, JFK, Watergate, ... pas na verloop van tijd komt de waarheid aan het licht
Oud 25 juli 2009, 22:28   #10991
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Watergate is inderdaad bekend én bewezen,en dit alléén omdat het lek hier in de hogere regionen bij de FBI zat.....

En wat de VS regering momenteel betreft....
Ze zijn schuldig aan de dood van honderdduizenden Iraki's mijn beste.....

Wat voor bewijsvoering ga jij hanteren om te ontkennen dat de oorlog tegen irak gebaseerd is op één grote leugen.....

Irak en 9/11 hadden inderdaad niets met elkaar gemeen.....

En toch ligt Irak net zo goed aan puin....

En wie zijn de schuldigen hierin mijn beste.....

Laatst gewijzigd door Svennies : 25 juli 2009 om 22:30.
Oud 25 juli 2009, 22:35   #10992
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ze zijn schuldig aan de dood van honderdduizenden Iraki's mijn beste....
ja en wat heeft dit met 9/11te maken?
niets

Citaat:
Wat voor bewijsvoering gij jij hanteren om te ontkennen dat de oorlog tegen irak gebaseerd is op één grote leugen....
ik ontken dit toch niet?
wat is de relevantie mbt 9/11?

Citaat:
Irak en 9/11 hadden inderdaad niets met elkaar gemeen.
waarom sleurt ge er dan de godganse tijd Irak bij?

Citaat:
En wie zijn de schuldigen hierin mijn beste.....
ja en, zelfs een leugenaar is onschuldig tot het tegendeel bewezen.
dit heeft dus in de verste verte niets met 9/11 te maken hé.

dit soort redeneringen zijn te belachelijk voor woorden. ge moet die eens doortrekken. iedereen die ooit gelogen heeft in zijn leven is en blijft voor de rest van zijn leven een notoir en psychopathische leugenaar en die moogt ge verwijten wat ge wilt en als ge hem onterecht beschuldigt dan is hij toch schuldig want hij heeft ooit eens gelogen.
sorry, maar dat is echt wel klinkklare nonsens.

het is geweten dat gelovigen al te vaak niet echt voor rede vatbaar zijn en zich van de werkelijkheid en de logica al te vaak niet veel aantrekken. gij zijt het schoolvoorbeeld van een gelovige.

Laatst gewijzigd door 1207 : 25 juli 2009 om 22:36.
Oud 25 juli 2009, 22:47   #10993
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ja en wat heeft dit met 9/11te maken?
niets
http://www.youtube.com/watch?v=jW3bE...layer_embedded

Nog niet duidelijk genoeg zeker.....

Citaat:
ik ontken dit toch niet?
wat is de relevantie mbt 9/11?

waarom sleurt ge er dan de godganse tijd Irak bij?
Man,man.....In Irak is er dus volgens U niets gebeurd dat verband houdt met 9/11....
U bent dus een negiotanist....

Citaat:

ja en, zelfs een leugenaar is onschuldig tot het tegendeel bewezen.
dit heeft dus in de verste verte niets met 9/11 te maken hé.
Hier wordt nochtans hun schuld wél bewezen, U ontkent dit feit,dat maakt U dus tot een nét zo grote leugenaar als die gehele VS regering....

Citaat:
het is geweten dat gelovigen al te vaak niet echt voor rede vatbaar zijn en zich van de werkelijkheid en de logica al te vaak niet veel aantrekken. gij zijt het schoolvoorbeeld van een gelovige.
Inderdaad, U zegt het, U praat waarschijnlijk vanuit eigen ervaring....
Oud 25 juli 2009, 22:58   #10994
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Man,man.....In Irak is er dus volgens U niets gebeurd dat verband houdt met 9/11....U bent dus een negiotanist.
de amerikanen hebben mbt Irak gelogen om oorlogje te kunnen spelen. maar hoe dit bewijst dat de Vs een paar duizend eigen burgers heeft afgemaakt ontgaat me compleet.

Citaat:
Hier wordt nochtans hun schuld wél bewezen, U ontkent dit feit,dat maakt U dus tot een nét zo grote leugenaar als die gehele VS regering....
inderdaad HIER.
en omdat ze HIER gelogen hebben betekent niet dat ze over 9/11 liegen. dat bewijs moet jij leveren. deze blinde onbewezen AANNAME volg ik niet.

Citaat:
Inderdaad, U zegt het, U praat waarschijnlijk vanuit eigen ervaring....
klassieke techniek van religieuzen
als hun verhaaltjes niet blind aangenomen worden beginnen ze te beledigen.
holle retoriek.
indien je zo'n sterk zaak hebt vraag ik je je feiten op tafel te gooien.
na 550 pagina's is dit je nog steeds niet gelukt.
case closed
Oud 25 juli 2009, 23:09   #10995
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leg uw hand op uw hoofd en kijk wie er onder staat

Beste 1207 ...

Je weet toch dat JIJ hier tot de religieuzen behoort ... dat JIJ de officiële conspiracy gelooft ... dat JIJ de officiële verklaring slikt zonder enige kritische reflexie?
Oud 25 juli 2009, 23:10   #10996
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hangt er vanaf hoe jij je pagina instelt

Laatst gewijzigd door Gun : 25 juli 2009 om 23:10.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2009, 23:43   #10997
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
de amerikanen hebben mbt Irak gelogen om oorlogje te kunnen spelen. maar hoe dit bewijst dat de Vs een paar duizend eigen burgers heeft afgemaakt ontgaat me compleet.
En U vindt deze oorlog dus gerechtvaardigd ,en waar zeg ik bewijzen dat de VS hun eigen burgers eigenhandig hebben afgemaakt, ze hebben het laten gebeuren mijn beste.....
Kunnen we dit écht bewijzen, nou nee, aangezien de regering hier wat bewijslast betreft alle potjes wel degelijk kan toedekken zoang er géén "deepthroat" in het spel blijkt te zijn...

Citaat:
inderdaad HIER.
en omdat ze HIER gelogen hebben betekent niet dat ze over 9/11 liegen. dat bewijs moet jij leveren. deze blinde onbewezen AANNAME volg ik niet.
U ontkend dus het feitenmateriaal...mooi ,dat is dan genoteerd....

U ontkend dus ook mijn geplaatste link...

Citaat:
klassieke techniek van religieuzen
als hun verhaaltjes niet blind aangenomen worden beginnen ze te beledigen.
holle retoriek.
indien je zo'n sterk zaak hebt vraag ik je je feiten op tafel te gooien.
case closed
Tja ,U zegt het ,ervaringsdeskundige op dat gebied....

Wij gooien feiten op tafel ,die steeds weer ontkend worden,U bent dus zwaar gelovig.....
Oud 26 juli 2009, 04:27   #10998
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

zolang ik stil sta , kijk ik naar mezelf
en zolang ik door ga ook
je kijkt naar buiten maar zie je de spiegel niet.
De spiegel dat je ziet is jouw hele leven.
Oud 26 juli 2009, 22:34   #10999
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Al diegene die eerder in God geloven missen inderdaad enige vorm van intelligentie. Onvrijwillig.
En jij kan daar over oordelen omdat jij intelligenter bent.

Oh, ja, ik vergat Mensa.

BTW: jouw verhalen over 9-11 geven jou in ieder geval geen imago van een intelligent mens hoor. Maar goed, zolang je zelf maar zeker bent dat je beter weet ...
Oud 26 juli 2009, 23:04   #11000
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
En jij kan daar over oordelen omdat jij intelligenter bent.

Oh, ja, ik vergat Mensa.

BTW: jouw verhalen over 9-11 geven jou in ieder geval geen imago van een intelligent mens hoor. Maar goed, zolang je zelf maar zeker bent dat je beter weet ...
Zozo kan jij hier gaan vertellen waar die beroemde stukken van dat vliegtuig zijn gebleven....

http://www.youtube.com/watch?v=TsDEA77dgaU

Met dank aan infowarrior voor zijn link overigens..
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be