![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zou ze niet willen te eten geven, de kinderen van atheïstische ouders die gelovig worden. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 29 juli 2009 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 29 juli 2009 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Tja, dat heb ik me ook vaak afgevraagd. Waarom zou God het nu welgevallig zijn dat de gelovigen hem aanbidden? Daar staat hij toch allemaal oneindig boven. Maar probeer dat maar eens een moslim uit te leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je antwoord op de vraag of men kinderen atheïstisch op kan voeden? Nu ja, ik weet het niet. Mijn ouders hebben mij Katholiek opgevoed, maar niet streng (genoeg
![]() Wat ik sterk merk bij kinderen van atheïstische ouders is dat hun ouders het juist helemaal niet over religie hebben of hadden. Als je dan toch nog over atheïstische opvoeding wilt spreken, noem het dan opvoeding zonder religie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#149 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben een 6. 6,5 eerder nog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() -
Laatst gewijzigd door drosophila : 29 juli 2009 om 18:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zie niet in hoe er in de praktijk een verschil is tussen een agnost en een atheïst. Wat levert het je op om te veronderstellen dat er een god zou kunnen bestaan die echter geheel onkenbaar is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Europees Commissaris
|
![]() Hmm, ik heb bewust dat woord vermeden omdat er misschien ook zijn die nog mentaal aan 't groeien zijn.
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() We moeten dus niet geloven dat ze bestaan heeft, we weten dat ze bestaan heeft. Tastbare bewijzen van Zeus, Jahweh, Roodkapje? Nul...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie niets verkeerd in toe geven dat je iets niet weet. Zeker over iets waarover niets te weten valt (ofwel bestaat Hij en is hij zo ondoorgrondelijk dat men er niets over kan weten, want als Hij niet ondoorgrondelijk was, dan was Hij geen God ; ofwel valt er niets over te weten omdat Hij niet bestaat, net zoals we niet weten wie de biologische vader van Roodkapje was)
|
![]() |
![]() |