![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Gans Vlaanderen op zijn kop en wat valt er te lezen op de websites van VLD en SP.A?
VLD: VLD vrouwen maken rapport van het paars gezinsbeleid SP.A: Pesticidenresten in voeding aan banden Volgens mij hebben ze nog steeds niet door wat ze teweeg hebben gebracht. Het rommelt in Vlaanderen, daar is iedereen het over eens. En dit op een zestal weken voor de verkiezingen. 't Zal er chaotisch aan toegaan de week volgend op 13 juni, geloof me. Ik weet in elk geval al wat mij te doen staat: 13 juni: gaan stemmen. 14 juni: mijn belgische id-kaart opsturen naar meneer de premier, vergezeld van een begeleidende brief waarin vermeld waarom ik afstand doe van de belgische nationaliteit.
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De houding van CD&V en N-VA doen ook niet onder: "Ik neem acte van de uitspraak. Verder geen commentaar", zei Yves Leterme. Dus hij heeft er geen bezwaar tegen dat de vrijheid van meningsuiting, de scheiding der machten, en de democratische partijwerking opzij worden geschoven ?! Democratie ? Pfff. Geen Commentaar.
[size=7]HYPOCRIETEN !![/size]
![]() |
#3 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) Scheiding der machten? Nog steeds geen objectief bewijs dat de uitvoerende macht ook maar iets met het vonnis of de rechters op zich zou te maken hebben. Dan is het zonder enig objectief bewijs de onafhankelijkheid van de rechter in vraag stellen ondemocratisch me dunkt in een rechtstaat, niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() ik heb er maar 1 woord voor LELIAERTS. de reperessie kan terug beginnen schande.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
circe schreef: Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Lokaal Raadslid