![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
baby's geloven niet in die verzonnen beestkes en zijn per definitie atheisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Baby's geloven alles dat is nu eenmaal onze natuur.
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
pas als ouders en omgeving hen indoctrineren begint dit spelleke. zolang dat niet gebeurt zijn ze gewoon ongelovig = atheist. een agnost twijfelt zogezegd maar zolang die niet weet waarin oerwoudstam x gelooft zal die zich nooit afvragen of dat beestke al dan niet bestaat laat staan hem x aantal % bestaanskans geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ben jij naast mijn badkamerspiegel wakker geworden?
![]()
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Men kan alles, daarvoor moet ik hen toch niet ernstig nemen.
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 31 juli 2009 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als iemand zegt dat ie in God gelooft, dan neem ik dat ernstig. Moest die persoon zeggen dat ie weet dat als ik niet in God ga geloven er kwalijke dingen met me staan te gebeuren ofzo, dan zal ik die minder ernstig nemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het evolutionair kenmerk van onderdanigheid en overname van de gedachtengang van de autoritaire figuur blijft echter behouden.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
toch beschouw ik ze allemaal als hersenspinselen. pas als er bewijs is stel ik mijn visie bij maar dan spreek je uiteraard niet meer over geloven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 31 juli 2009 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik heb al vaker gemerkt dat hij zijn mening "aanpast" aan de omstandigheden.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nochtans was je heel je leven tot voor ik het vroeg ook een A-brapoldoda.
![]() |
![]() |
#99 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je beweert dat je pas atheïst bent als je je bewust bent van de religiositeit in de wereld - m.a.w. atheïsme op de achtergrond stelt van religie - dan verkracht je daarmee de term atheïst en geef je religie een erkenning die het niet verdient. Zonder religie hadden we de term atheïst niet nodig gehad, en het is dan ook spijtig dat we die wel nodig hebben om mensen die niet in sprookjes geloven aan te duiden. |
|
![]() |
![]() |