![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() De ontsnapping uit de gevangenis van Merksplas was al de derde in enkele weken tijd. Voor het Vlaams Belang was het de aanleiding om meteen een vlammend stuk op zijn website te publiceren. Pas gisteravond laat ontdekte de partij dat een van de ontsnappingen mee het werk is van een van haar partijleden. Gaby Van Loo stond in 2006 tijdens de gemeenteraadsverkiezingen op de lijst van het Vlaams Belang, in het district Hoboken. Kopstuk Gerolf Annemans (geen familie van Dave Annemans overigens): 'We zullen de voorzitter vragen haar uit de partij te zetten. We willen afstand van haar nemen en we veroordelen wat ze deed.' ( SDB)
Publicatie: Het Nieuwsblad De zoveelste crimineel op hun kieslijsten, ze wisten natuurlijk weeral van niks... En dan dat vlammend artikel op hun website om bij de domme goegemeente aan te sturen op nog meer haat en onverdraagzaamheid. Echt grappig ! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Misschien moeten we er maar mee leren leven dat er in elke partij, elke stad, elke bevolkingsgroep crapuul rondloopt.
Misschien moeten we stoppen met het vingertje steeds naar de 'anderen' uit te steken, en onze eigen stallen eerst uitmesten. Geloof me, als liberaal weet ik dat dat een serieuze opdracht kan zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=120082 http://forum.politics.be/showthread.php?t=119609 Laatst gewijzigd door daiwa : 31 juli 2009 om 13:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind het keer op keer aandoenlijk, schattig en leuk om te merken hoe spektakulair sommigen uit de lucht vallen bij de vaststelling dat er ook bij de honderdduizenden vlaams nationalisten slechterikken rondlopen...
Het pakt mij te moeten vaststellen dat zij denken dat wij Vlaams Nationalisten superieur zouden zijn...
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
D�*t is het juist: het VB zegt al 30 jaar lang dat zij anders zijn dan de anderen, dat zij de hoop op een betere toekomst zijn, de zuiveren... En dat terwijl de lijst van sjoemelaars, criminelen, pedo's, geweldenaars, drugshandelaars tot en met moordenaars onder hun aanhang, leden en mandatarissen eindeloos is ! ![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 31 juli 2009 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() Is het daarom dat de andere partijen zelfs de meest ondemocratische technieken toepassen om die mensen naar hun partij te laten terugvloeien en daar onder dak te krijgen?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 31 juli 2009 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() ²
Laatst gewijzigd door toccata : 31 juli 2009 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Niet van onderwerp veranderen. Kan de LDD-top zich garant stellen voor alle LDD-leden?
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Tut tut tut...sorry hoor...maar euh...uw wensen niet voor werkelijkheid houden hé....zo snel klimt men niet op van mestkever naar mestvarken hoor...
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Natuurlijk niet, maar vast staat dat ze zomaar niet iedereen in de besturen toelaten en op hun lijsten plaatsen. Bij de kandidaatstelling was een uitgebreid CV een absolute vereiste. Vraag maar eens rond... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]()
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ik moet wel zeggen dat er bij lokale afdelingen van het Vlaams Belang voor zover ik er zicht op heb veel marginaal volk zit (in tegenstelling tot de top waar een hoop degelijke mensen zitten) omdat mensen die iets te verliezen hebben (een mooie job om maar iets te zeggen) er veel minder snel voor uitkomen VB'ers te zijn dan mensen die niet direct iets te verliezen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Dat is ook een van de bedoelingen van het cordon. Een toptalent weet op voorhand dat hij bij het VB qua carrière ten dode is opgeschreven. En democratisch dat dat is...ni te schatten...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 1 augustus 2009 om 01:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |