![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De reactie van betrokkene was er nogal 'over'.
![]() |
![]() |
#142 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het probleem van dit forum eerder is wat er in uw handtekening staat "stupid people in large groups".
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Drosophilia heeft m.i. een punt wanneer ze stelt dat dat problematisch is. Als holle frasen (of oorlogspropaganda) toonaangevend worden op een forum dat uitpakt met haar omvang, dan dreigt de balans in het (informele) publieke debat weer iets verder door te slagen naar holle frasen en propaganda ten koste van de inhoud. Je zou dit mechanisme kunnen verdedigen onder het mom vrij meningsuiting, om uiteindelijk in een situatie te belanden waar nagenoeg iedereen (behalve enkele witte raven) die holle frasen scandeert. Je kan je daarentegen ook afvragen waarom die holle frasen het overwicht behaalden. Een van de redenen lijkt mij het feit dat de gevolgen van die oorlogspropaganda slechts zelden getoond worden in de reguliere media. Die perfide evolutie omkeren, door bvb ook expliciete afbeeldingen toe te staan op het 'grootste' forum, zou mensen de kans bieden hun discussiepartner opnieuw met de neus op de gevolgen van zijn retoriek te drukken, en zodoende een tegengewicht te bieden voor de vervlakking en de afstomping die andere media bewerkstelligen in dossiers zoals Iran, Irak of Israël. Zoiets zou van het grootste forum m.i. ook een groots forum maken. mvg, Andy
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed, politics.be is n privé-eigendom. Wat mij betreft mogen ze dus wel net zo hypocriet en anti-Christelijk zijn als ze zelf willen. Laatst gewijzigd door Bertie : 31 juli 2009 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een link in plaats van een foto is NIET hetzelfde. Het is wel degelijk een vorm van censuur, want het houdt de verspreiding van informatie op het internet tegen. Het is niet toevallig mijns inziens dat een bloederige foto van een opgeblazen Palestijn geplaatst door tegenstanders van die Palestijn mocht blijven staan omdat dat een terrorist was, maar dat de bloederige fotos van onschuldige Palestijnse slachtoffers slechts in een link mogen, terwijl de bloederige fotos van het gedode onschuldige meisje tijdens de Iraanse verkiezingen dan weer wel in close up mochten zonder link. Hetzelfde kom je namelijk tegen in de corporatieve media. Mischien heeft het forum angst om boven de massa uit te stijgen en prefereert het zelfcensuur. Wie weet staan ze onder druk van belangengroepen die censuur als middel gebruiken. Wie weet is het te veel verlangd moed van het forum te verwachten. Wie weet is het gewoon typisch Belgisch. Meer en meer besef ik hoe weinig echte vrijheid van meningsuiting hier eigenlijk is. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 31 juli 2009 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jeronimo : 31 juli 2009 om 23:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Censuur zou niet slecht zijn op politics.be.
Dan kan je tenminste mijn waardevolle intellectuele bijdragen zoals de hedendaagse biologische variateit van spermazoïde "Slik je?" (zeer leerrijk) en de diversiteit in de biotoop van de homo sapiën "Welk kleurke is het beste in bed?" bestuderen of interessante draadjes over lichaam zoals "Water is ongezond." en "Hellfigger's horny bitches" lezen. Nu worden deze klassieke meesterdraadjes verpest met politieke en maatschappelijke analyses van figuren die bij het woord zeepje direct aan seks denken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Okee.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mooie definitie, bedankt. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
aantast" gezien kunnen worden, en het sanctioneren daarvan lijkt me allerminst "censuur" te zijn. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het meest grappige vooral vind ik hoe je jezelf toont als het type van politiek correct maar argumentloos wezen. Wil je je gelijk halen, dan toon je maar een foto met veel bloed. Als je daarop wordt gewezen dan begin je te schreeuwen over "RACISTpolitics.be" niet beseffende dat het net jouw types zijn die de term racisme reeds lang hebben uitgehold en trouwens niet beseffende hoe belachelijk racistpolitics.be überhaupt klinkt. Alles wat je niet zint is "racisme". "Ik mag geen expliciet materiaal plaatsen? RACIIIIIIIISME!!!!!". "Sinterklaas bracht mij minder dan ik vroeg? RACIIIIIIIIIISME!!!!!!". En voor de genadeslag: Ik heb de moderatie nog andere beeldjes zien knippen. Dat was in K&K. In de ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mensen mensen, dit is MAAR een forum hoor.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je nu consequent zijn en dat argument ook toepassen op Stormfront?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw argumentatie is niet te overtreffen. Probeer nog eens, Miss RACISTpolitics.be.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nergens in deze draad, noch elders op dit forum, heb ik de vermeende censuur die mij te beurt viel 'racisme' genoemd. U beweert dat ik dat wél deed. Nu zijn er twee mogelijkheden: 1. ofwel stelt u de zaken moedwillig verkeerd voor. In dat geval bent u oneerlijk. 2. ofwel kunt u een nochtans eenvoudig bericht niet eens begrijpend lezen. En dan bent u dom. Ik herhaal dus mijn vraag: bent u oneerlijk of bent u dom? |
|
![]() |
![]() |