![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als er al ultra conservatieven zouden zijn , dan denk ik dat deze eerder te vinden zijn binnen CD&V middens. Maar met deze mensen heeft de NVA blijkbaar geen probleem. Hypocriet noem ik dat. Maar kon, tegen beter weten in, geef ik hen voorlopig het voordeel van de twijfel. Spoedig zal kleur moeten worden bekend. |
|
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Mijn stelling is dat ik de ethische normering van het VB graag zou versoepeld zien. Dat wil niet zeggen dat ik over het VB zulke leugens zou moeten verkopen hé schoofie...
|
|
|
|
#243 |
|
|
Bewijst deze draad niet net dat dit al is gebeurd?
|
|
|
#244 |
|
Minister-President
|
Hij sleurt er me hier wat met de haren bij ja... amahoela!
|
|
|
#245 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#246 | |
|
|
Citaat:
Enkel een moedige/dappere minister van media zou hieraan kunnen remediëren...het is dus wachten tot we ooit een vlaams nationalist aan het roer krijgen...
|
|
|
|
#247 |
|
Minister-President
|
Is er nog steeds hoop zolang we hun kunnen ontdoen van die verduivelde 'goed bestuur brillen'...
|
|
|
#248 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het regime zal dit nooit toelaten Fieseler. Ik vrees dat het een droom zal blijven.
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Minister-President
|
Naar't schijnt bestaat dat, zo een Vlaams nationalist als minister van media... Maar ochja, terwijl je overal ter wereld reclamefilmpjes van diverse regio's te zien krijgt op tv heb ik van Vlaanderen nog nooit veel effectieve media promotie gezien.
|
|
|
#250 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Daaaaaroooommm dat Bart er zo stil bij zat te kijken...
|
|
|
|
#251 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
|
Dat zou een uitgelezen kans geweest zijn om een publiek debat te beginnen over staatsgesubsidieeerd mediapluralisme....maar in tegendeel...ik heb daar niks, nul, nada van gezien...daarom mijn stelling: dat was geen Vlaams Nationalist, dat was iemand van een partij die aktief andere partijen wil laten verbieden...
|
|
|
#253 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
2. Dit soort migratie kan volgens mij ook geen oplossing zijn. De aantallen waarover we spreken om enig effect te hebben zijn zo groot dat dat betekent dat Europa zowat de hele toplaag van minder ontwikkelde landen moet weghalen. Dat is niet alleen irreëel maar ook nog eens crimineel tov die landen. Denk nu toch eens even rustig na. Er is een probleem met systeem van SZ in belgië. Mogelijkheid 1: je past het systeem aan aan de noden van de bevolking. Mogelijkheid 2: je neemt de meest gekke maatregelen om toch maar te proberen het systeem overeind te houden. Is sociale zekerheid er voor de mensen of zijn de mensen er om de sociale zekerheid te onderhouden? De bron van het probleem is de manier waarop de SZ is opgezet, alles wat daar aan voorbijgaat is hooguit een lapmiddel tot de volgende crisis. |
|
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De vergrijzing die er nu aankomt zijn mensen die geboren zijn kort na de oorlog toen er nog veel kroostrijke gezinnen waren. En dat die gevreesde vergrijzing over zal gaan is juist, maar wat met de veel grotere vergrijzing die ons nog te wachten staat veroorzaakt door de massale import van vreemdelingen met hun misschien nog kroostrijkere gezinnen? |
|
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#256 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarop jij zei dat die dokters veel geld naar het buitenland dturen. Je ontkent dus niet dat dokters naar hier komen, integendeel door te beweren dat ze geld naar het thuisland sturen bevestig je het feit dat dokters naar hier komen.
|
|
|
|
#257 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#258 | |
|
|
Citaat:
Gelukkig heeft de wever nog geen scheet in de richting van het VB gelaten, de thread "NVA wil VB'ers uitroeien" zou hier ene minuut later staan .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
|
|
|
|
|
#259 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat dit niet het beste is voor belgie hoor. Probleem bij migratie is dat veel mensen krampachtig vasthouden aan het beeld van "de criminele werkloze moslim migrant in boerka" in daardoor irrationeel ideen verwerpen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
|
|
|
|
|
#260 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|