![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet dat mijn stelling 100 % juist is. Die van u is dubieus.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel ook vast dat we dat hoogstwaarschijnlijk niet kunnen weten. Het gaat ons verstand te boven, dankzij de barrière van onze taal. De complexiteit lijkt me niet te verwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2e wet van thermodynamica bewijst dat het universum niet oneindig is - kortom 't is geschapen ![]() Nu jij weer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Parlementslid
|
![]() Dat is gelijk aan reïncarnatie (kortom Darwinisme is niet meer dan een soort animisme/hindoeisme/buddhisme.... etc
Laatst gewijzigd door Bertie : 6 augustus 2009 om 16:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De tweede zegt dat de entropie in een gesloten systeem alleen maar gelijk kan blijven of toenemen. Het bewijst niet dat het universum eindig is. En, zoals liberalist_NL het al stelt, wat met de zwarte gaten? Niet oneindig bewijst ook niet dat het geschapen is.
![]() |
![]() |
#410 |
Minister-President
|
![]() Pardon? Waar zie jij in de 2e wet van de thermodynamica staan dat het universum niet oneindig zou kunnen zijn (ik veronderstel dat je in de tijd bedoelt).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zelfs de oud Grieken wisten dat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bovendien houdt jouw argument van een hagelwitte hemel nu ook weer geen steek om twee redenen: niet alle materie straalt licht uit en de lichtsnelheid is eindig. Het licht van een ster die oneindig ver zou staan zou er een oneindige tijd over doen om hier te geraken en daar de lichtsterkte afneemt met de afstand zou die dus 0 zijn.
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 6 augustus 2009 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Next |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit is het som totaal van uw argument over waarom het universum niet in potentio oneindig kan zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou voorlopig ophouden pseudo-wetenschappelijke argumenten te maken. Je bent er niet erg goed in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als het universum oneindig zou zijn zouden er sterren oneindig ver staan. En er is het feit dat lichsterkte kwadratisch afneemt met de afstand en niet zichtbaar zijn als ze te ver weg zijn. Als ik me goed herinner dachten de Grieken dat de sterren allemaal op dezelfde afstand stonden.
![]() |
![]() |
#417 |
Parlementslid
|
![]() Het cijfer '100 miljard' is veel maar niet oneindig - bij lange na niet zelfs (Wall Street heeft dat onlangs nog bewezen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus jij zegt dat als het heelal oneindig zou zijn, in het midden daarvan een eindige bubble zit die de sterren bevat?
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 6 augustus 2009 om 18:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Fout geredeneerd van jou, niet van rikbe. Een oneindig aantal sterren moet verdeeld zijn over een oneindig volume. Een oneindig aantal sterren in een eindig volume zou een solide massa zijn. |
|
![]() |
![]() |