![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jarno in actie tegen de rupsen na goed advies van D. In een HLN artikel achteraf betreurt Jarno dat hij het allemaal verkeerd had begrepen en dat dat niet de bedoeling was. De buren zijn woedend. "Mijn haag is afgebrand en alle ramen van mijn veranda zijn stuk gesprongen." Jarno wil zich verexcuseren bij de buren maar kijkt aan tegen een behoorlijke eis tot schadevergoeding. Jarno was een beetje in de war toen we hem spraken. "Ik wou dit niet. Mijn kruidentuintje... mijn sla, mijn alles... het werd opgevreten door die beesten". "Ik wist het niet!" Jarno beweert dat het idee om die beesten te verbranden iets was dat hij op kon pikken van een internet forum. Hij weet nog niet of hij nu die beestjes in een doos moest gooien en dan verbranden of gewoon de vlammenwerper nemen die hij gebruikt als mevrouw Jarno te dure schoenen kocht en zijn rekening plunderde voor licht-lederen teensletsen voor 800 euro per paar. Het ging ergens fout toen de man de vlammenwerper los liet op een stekje Tijm net tegen de houten afsluiting naar de tuin van de buren. Vol van adrenaline liet ie de vlammenwerper nog eens los eens er een gat was in dat hek en toen vatte de houten schommel van de kindjes van de buren ook vlam. De rechter heeft de aanklager over de gehele lijn gelijk gegeven en deze man man nooit nog een moestuintje onderhouden. De rechter was wel genadig voor het tuinconcept en hij mag nog wel sierbloemetjes houden. Copyrights: Jazeker News Agency ltd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze zie ik al een paar jaar op mijn worteltjes
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Nooit mee gespoten ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat ken ik, en dan staat heel de boel in de fik.
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in uw keuken? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Uw glaasje azijn vandaag al gedronken?
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, gij hebt ook al van die accidentjes gehad.
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Trek vogels aan door eten in je tuin te leggen/op te hangen. Veel vogels in je tuin zijn altijd goed. Zal het acuut probleem niet oplossen, maar preventief werken zodat zulke zaken niet meer voorkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welkom. De mods zeiden dat je een ban van een maandje had maar het bleek langer te duren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ahse, gij zijt ook terug.
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De klank van het Duitse woord Schmetterlinge geeft de vunzigheid van dat ongedierte perfect weer.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Welkom terug.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 8 augustus 2009 om 16:51. |
![]() |
![]() |