![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Dit is misschien een beetje uit de mode maar het bestaat wel: hoe meer homosexuelen in de buurt of op school, hoe groter de invloed er is! Jongeren staan soms zwak in hun schoenen en de drang naar experimenteren is dan ook groot! Daarom is het "praten" over homo's op school eigenlijk negatief omdat jongeren het anders als normaal gaan beschouwen dat mensen van hetzelfde geslacht aan mekaar zitten te experimenteren! Zowel de ouders, de school als de omgeving bepaalt de geaardheid! Ik geloof niet in genetisch erfelijke factoren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() In gevangenissen ea zeer gesloten instellingen gebeurt dat schijnbaar wel. "noodhomoseksualiteit" is de term. Geen idee hoe blijvend die is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 2 juli 2009 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Precies omdat geaardheid volgens u wordt bepaald omgevingsfactoren. Ik ken er een groot aantal hoor, waar men in school beter over homosexualiteit had gepraat. Het had hen en hun omgeving veel miserie en leed bespaard ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() Hopelijk voor jou niet, nee. Het zou een belediging zijn voor de intelligentie van je ouders.
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() LOL!
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...sch-paar.dhtml Homokoppel maakt baby met lesbisch paar Om toch aan hun kinderwens te voldoen hebben Joris Gilleir (39) en Olivier Brouckart (37), een homoseksueel echtpaar uit Brussel, een kind verwekt bij een lesbisch koppel. Joris is de natuurlijke en wettelijke vader. Eén van de twee lesbische vrouwen, die anoniem wensen te blijven, is de natuurlijke en wettelijke moeder. "In co-ouderschap gaan we onze dochter Louve, die precies twee weken oud is, grootbrengen", zeggen Joris en Olivier. "Precies zoals in een nieuw samengesteld gezin. Maar bij ons gebeurt het bewust, zonder voorafgaande scheiding." Hun volledige verhaal staat te lezen in de krant Het Laatste Nieuws. (belga/gb) 04/07/09 09u08 ![]() Maar toch blijkbaar is de evolutie hier beetje fout geweest of zouden die gelovigen toch eens gelijk hebben dat het niet klopt met de oorspronkelijke creatie van man en vrouw. Zelf in de hele materiele wereld geldt het man\vrouw principe om een vruchtbare functionele verbinding te krijge: een moer en een schroef, een plug in de muur (V) en schroef (M) erin. Probeer eens twee moeren te verbinden zonder schroef. De stekker in stopcontactdoos. Probeer een stroom te krijgen met 2 stekkers tegen elkaar of 2 prises aanmekaar? Zal geen stroom komen of een flinke kortsluiting. Zelfs in een videoverbinding vroeg de winkelier me eens: welke stekker hebt ge nodig mannetje of vrouwtje? Ik deed vroeger hobby video en iemand kreeg eens geen beeld. Vroeg mij om eens te kijken en eerste wat ik deed was achter de verbindingen bekijken. Probleem zo opgelost, hij had twee vrouwtjes verbinding in elkaar gezet: er in een in-plus en out-plug. Het een heeft een gaatje de ander een pinnetje, zelfde principe weer. Als iemand mij aantoont op grond van feiten, biologische feiten dan is het idd gelijkwaardig. Maar de gevolg is dat ook pedofilie een gelijkwaardige variant is. Wie A zegt moet... Laat dan Dutroux maar vrij of draai diens veroordeling dan terug tot moord. Ga dat maar eens aan de nabestaanden vertellen.
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het grote verschil zit in hoe er met homo's omgegaan wordt vanuit de koran: respecteren hun mens-zijn niet. Jezus was het ook niet eens met afwijkend sexueel gedrag of het nu homo, hetero, pedo e.d was. Maar hij veroodeelde de overspelige vrouw niet die door sommige farizeeërs gestenigd moest worden. Hij zei: Ook Ik veroordeel u niet. Ga heen en zondig niet meer. Hij kwam om de veroordeling, de eewige straf, de dood, die voor iedere zonde telt, ook diefstal en leugen, zelf te dragen. Das het verschil, Jezus zal homo's en lesbies met menswaardig respect behandelen, zonder hun sexueelgedrag goed te keuren. En dat doet de Islam niet. Wie zonder zonde is werp de eerste steen, ga jij dat doen? Durft gij te beweren zonder zonde te zijn? Mijn ex-baas is homo, de beste baas die ik ooit had. Kwam atijd op voor zijn personeel zonder te slijmen. Als ge fout kreeg kreegt ge op de kop maar als het goed was waardeerde hij het ook en zei dat. Als iemand ooit een vinger naar hem uitgestoken had omdat hij homo was kreeg die gast boel mee mij. Hij heeft ook altijd mijn mening gerespecteerd.
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Truly a mircale of god Laatst gewijzigd door bgf324 : 4 juli 2009 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister
|
![]() Ik blijf erbij dat seksuele oriëntatie een uitwas is van onze tijd. Het zorgt vooral voor onzinnige standpunten, denkbeelden en volksverhaaltjes die weinig met de realiteit te maken hebben, zoals b.v. dat homo's zich niet zouden voortplanten, per sé vies zijn van vrouwen, niks kunnen voelen voor een vrouw en zich nichterig kleden, en vice versa voor hetero's. Het zorgt in beide kampen voor verbitterde harten bij mensen die vaststellen dat ze niet zo erg gepolariseerd zijn als van hen wordt verwacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zowel de Bijbel als de Koran hebben helaas ook passages die iets minder vredelievend zijn, maar zoals Obama schrijft in zijn boek: het gaat over obscure verzen die qua belangrijkheid en impact in geen lichtjaar te vergelijken zijn met de basisregels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En uw vergelijking is echt wel gebrekkig: voor zover ik weet heb ik als man zowel "vrouwelijke" als "mannelijke" "stekkers". Als je het niet gelooft: ik verwacht dat het niet lang zal duren voor iemand hier extreem grafische representaties zal posten van hetgeen ik bedoel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan zouden al die beïnvloedbare holebi-jongeren toch allemaal hetero moeten zijn? Toen ik in school zat werd er nauwelijk over gesproken, in de tijd van mijn ouders en al de eeuwen er voor werd er helemaal niet over gesproken. En toch bestaat homoseksualiteit al sinds het ontstaan van de mensheid (waarschijnlijk ook daarvoor al, omdat het ook bij zowat alle diersoorten voort komt). Je gelooft niet in erfelijke factoren. De wetenschap heeft echter ernstige aanwijzingen dat het wel degelijk erfelijk zou zijn. Jij hebt er geen onderzoek over gedaan, maar baseert je oordeel dus enkel op "geloof" (vooroordelen, waanideeën...) ipv feiten. Dus jouw "ongeloof in erfelijke factoren" weegt dus even sterk door als het geloof van 3-jarigen dat een meisje met een rood kapje dat wordt verscheurd door een wolf levend uit de maag van die wolf kan opgegeten worden.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2007:
Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() de koran is nu wel weer t'boekske van ik zal u gaan hebben , volgens sommige verzen moogt ge wel flikker zijn , volgens andere niet
![]() In grote lijnen komt het op dit neer , ge moogt wel t'mannekehomo maar niet t'vrouwkehomo zijn , en dan zeggen moslims dat dit niet het boek van de duivel is ![]() De Bijbel is andermaal klaar helder en duidelijk , homo wordt je door te liegen , als je steeds het tegenovergestelde zegt en denkt dan de waarheid doe je dit ook in seksueel opzicht en krijg je er nog eens een bloedziekte bij ook ![]() http://www.bloggen.be/debijbel_en_homoseksualiteit/