Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 augustus 2009, 17:22   #141
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Maar toegegeven, qua sterk verhaal hier nog nooit geëvenaard.
Och tot zolang hij niet beweert dat Michael Jackson zwart was...
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2009, 15:28   #142
Abraxas
Lokaal Raadslid

Abraxas's schermafbeelding

Standaard

enkele opmerkingen:

-Als ze die Charles II Stuart "the black boy" noemden is dat toch een aanwijzing dat de andere adel dat niet was, dat die een specifiek kenmerk was.
Dat in tegenstelling tot wat je beweert.

-Als je afbeeldingen zoekt van de personen die je vernoemt, zie je vele plaatjes, ook in kleur, waarop ze duidelijk blank zijn afgebeeld. Jij toont echter enkel dat ene zwart-witplaatje waarop de persoon in kwestie iets donkerder lijkt.
Abraxas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2009, 07:12   #143
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Beste vrienden,

Het lijkt alsof de meer intelligente lieden zijn wakker geworden en belangrijke vragen stellen. Vragen die ik mezelf ook stelde. Er is niets mis met mijn hersenen. ik lees veel en ben zeer nieuwsgierig, wars van klein burgerlijkheid in welke vorm dan Vergeet niet dat ik zelf drie jaar lang twijfelde aan mijn eigen vondsten.

Mijn theorie is zeer gedurfd en deels hypothese. Ik vroeg Beatrix om een DNA sample om te zien of ze van zwarten afstamde maar ze weigerde! Zo onsportief!

De theorie is gebaseerd op perssonsbeschrijvingen, soms in biografien en op internet, die melding maken van een zwarte huid: schoorsteenveger, bad complexion, very dark, swarthy, niet de witte handen, lelijk etc Een heel gedicht over baron van der duyn: a son teint noir et basane' door Belle van Zuylen die zegt dat zij ' niet de witte handen heeft.'

Naast witte portretten vindt men dan zwarte portretten van dezelfde persoon alsof het een kameleon betreft. Dat is niet mogelijk. Waarom witte portretten van een persoon die als zwart van huid wordt beschreven? Waarom lieten zij zich ook zo afbeelden? Waarom reageren witten met woede op mijn onderzoek terwijl ik vrede wil brengen? Allemaal Wetenschappelijke onderzoeksvragen.

De zwarte huid gaat soms gepaard met etnische trekken zoals dikke lippen, kroes haar of subnasale prognastie.

Men kan via familieverbanden afleiden dat een zekere persoon ook zwart van huid was, als zijn vader en moeder ook zwart waren.

Blauw bloed is zwart bloed.

Blauwe mannen in de middeleeuwen was een eufemisme voor zwarten.

sommige portretten ogen beige overgeschilderd, andere zijn kopien van zwarte portretten die vernietigd zijn rond de Franse revolutie of nog steeds verborgen worden.

Het complot is revisionisme en door propaganda duidelijk maken aan burgers dat zwart niet gepast is, dierlijk etc.

Sommige witten zullen erkennen dat er witte suprematie bestaat en dat dit ten onrechte is want witten zijn niet superieur aan zwarten.

De adel en de elite was zwart, dat was een wetnmatigheid welke geen vermelding behoefte, net zoals wij niet elke keer lezen dat die en die wit is. pas als hij zwart is horen wij dat. dat is witte suprematie: de negerauteur James baldwin, de negrschilder etc.

Er is een recuiel van de Vierge Noir Du Puy met afbeeldingen van witte mensen die een zwarte madonna aanbidden. Zien is geloven. Waarom zwarte madonna's en zwarte jezussen? De elite was zwart, dus was god zwart. vandaag nog steeds lijkbleke maria beelden in zwart Suriname. belachelijk.

Blijven jullie vragen stellen

Prettige dag

Egmond Codfried

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 11 augustus 2009 om 07:13.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2009, 09:06   #144
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

We wachten eigenlijk nog altijd op de eerste foto waarop duidelijk te zien is dat iemand 'zwart' was.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2009, 13:06   #145
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
We wachten eigenlijk nog altijd op de eerste foto waarop duidelijk te zien is dat iemand 'zwart' was.
Toevallig trok de volledige zwarte Europese adel bleek weg, de dag dat de fotografie werd uitgevonden...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2009, 11:22   #146
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Scipio Africanus, Romeinse generaal en duidelijk ook van Moorse bloede

Wetende dat de hele Europese adel afstamt uit Spanje en Italië vind ik de theorie lang niet zo gek. Het zou ook het racisme kunnen verklaren dat er bij elke Europeaan zit ingebakken.

En prins Laurent heeft vind ik ook wel iets van de fysionomie van een neger.

Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 13 augustus 2009 om 11:27.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2009, 11:34   #147
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ik vind dat een zware belediging voor de Afrikanen.
Oud 13 augustus 2009, 11:43   #148
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
ik vind dat een zware belediging voor de Afrikanen.
Inderdaad. Pas maar op dat u niet wegens racisme aangeklaagd gaat worden.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 00:41   #149
zondebok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht

Wetende dat de hele Europese adel afstamt uit Spanje en Italië vind ik de theorie lang niet zo gek. Het zou ook het racisme kunnen verklaren dat er bij elke Europeaan zit ingebakken.

Nu we toch bezig zijn kan je even goed zeggen dat Prins Laurent afstamt van varkens. Fysionomisch is dat te verdedigen. Met modern bewijsmateriaal .
zondebok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 08:41   #150
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zondebok Bekijk bericht
Nu we toch bezig zijn kan je even goed zeggen dat Prins Laurent afstamt van varkens. Fysionomisch is dat te verdedigen. Met modern bewijsmateriaal .
Ik vind dat een zware belediging voor de varkens.
Oud 14 augustus 2009, 16:37   #151
Pieter B
Staatssecretaris

Pieter B's schermafbeelding

Standaard

Is Beatrix de enige persoon aan wie je het al hebt gevraagd? Waarom enkel aan haar? Is zei de enige afstammeling van al de zwarte adel in Europa? Het hoeft trouwens geen DNA van nu levende adel te zijn. Daar kan je duidelijk zien dat ze niet zwart zijn. Ik denk dat DNA van een edelman waarvan u denkt dat hij zwart was veel beter bewijsmateriaal zou zijn.
Oud 14 augustus 2009, 16:58   #152
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Egmond Codfried: Hallo, spreek ik met koningin Beatrix ?

Beatrix: Ja hoor, daar spreekt u mee. Kan ik u helpen ?

Egmond Codfried: Eigenlijk wel. Ik ben bezig met een theorie dat er best flink wat negerbloed door uw aderen stroomt, en ik vroeg me af of ik even langs mocht komen voor een DNA-test.

Beatrix: (haakt in)

Egmond Codfried: (tegen zichzelf mompelend) Dacht ik het niet ! Ze weigert mee te werken, ze voelt de grond heet worden onder haar voeten. Mijn theorie wordt eens te meer bevestigd !
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 19:38   #153
Pieter B
Staatssecretaris

Pieter B's schermafbeelding

Standaard

Caesar was duidelijk ook een neger

En hier heb ik een oude foto gevonden die bewijst dat koningin Beatrix een negerin is die zichzelf wit schminkt bij publieke optredens

Laatst gewijzigd door Pieter B : 14 augustus 2009 om 19:47.
Pieter B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2009, 14:27   #154
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abraxas Bekijk bericht
enkele opmerkingen:

-Als ze die Charles II Stuart "the black boy" noemden is dat toch een aanwijzing dat de andere adel dat niet was, dat die een specifiek kenmerk was.
Dat in tegenstelling tot wat je beweert.

-Als je afbeeldingen zoekt van de personen die je vernoemt, zie je vele plaatjes, ook in kleur, waarop ze duidelijk blank zijn afgebeeld. Jij toont echter enkel dat ene zwart-witplaatje waarop de persoon in kwestie iets donkerder lijkt.
Hij was blijkbaar erg zwart, de kleur van de nacht. Mijn theorie is gebaseerd op persoonsbeschrijvingen, niet uitsluitend portretten. Verder dient men in het achterhoofd te houden dat er heel veel, onverklaarde Moren op westerse schilderijen prijken en wij te maken hebben met een vreemde haat tegen zwarten, dat toch ergens begonnen moet zijn (1770).

Wat betreft de witte portretten van iemand die als zwart wordt beschreven of waarvan wij dat kunnen afleiden uit zijn familierelaties, is niet zo moeilijk: een schilder heeft de keus uit beige verf of bruine of zwarte verf om een gezicht te schilderen. De kunst is een reden te vinden waarom men deze portretten maakte en waarom wij vandaag uitsluitend deze verwitte, valse afbeeldingen getoond worden.

De witte portretten zijn propaganda portretten, overgeschilderde zwarte portretten of verwitte kopies, bedoeld om de overheersing door de zwarte en gekleurde adel te verbergen. Veel adellijke namen en familiewapens verwijzen naar de Moor, het symbool voor blauw bloed.
Oud 20 augustus 2009, 14:35   #155
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Wij zitten met een revisionistisch beleid en staatsracisme. De zwarte portretten zijn er, maar ze worden verstopt en ik ben niet bij machte ze te voorschijn te halen. Maar ik praat erover om gelijkgezinden te vinden.

Ken je die leugens nog van 'kernwapens in Irak.' Of dat 'Al Qaida verantwoordelijk is voor 9/11.' Of dat Jezus 'geboren is uit een maagd en de zoon van God is.' Of dat Nederland een rechtstaat is.

Men moet eerst in staat zijn naar zwarten te kijken en te beseffen dat ze gelijk zijn aan witten. Of dat de zwarte beschaving al 10.000 jaar duurt. Of dat er ten onrechte sprake is van witte suprematie, want witten zij niet superieur. Verder moet men een afkeer hebben van racisme en discriminatie, van welke vorm dan ook. Vervolgens moet men een goede algemene ontwikkeling hebben, verder moet men erg houden van lezen, reizen, onderzoeken. Men moet talenkennis hebben. Verder moet men niet bang zijn om alles wat men weet in twijfel te trekken. Men moet geen laffe persoon zijn of een opportunist.

Geloof niets, onderzoek alles.
Oud 20 augustus 2009, 14:36   #156
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Toevallig trok de volledige zwarte Europese adel bleek weg, de dag dat de fotografie werd uitgevonden...
Foto's werden vanaf het begin (1837?) gemanipuleerd.
Oud 20 augustus 2009, 14:41   #157
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht

Lees 'Blacks In Antiquity' door Frank Snowden (1971) over 800vch-300 nchr. Hij identificeert vele zwarten in de klassieke wereld en stelt vast dat er geen racisme was op kleur, dat begrepen werd als een aanpassing aan het klimaat.
Ik mik op zwarten die al 40.0000 jaar in heel Europa zijn en rond 1500 de macht hadden als een adel en koningshuizen. Racisme is een bevrijdingsideologie om wit, niet adellijk Europa te bevrijden van een despotische zwarte adel.
Oud 20 augustus 2009, 14:45   #158
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

dus racisme tov zwarten is volgens jou een betrekkelijk nieuw fenomeen?
Oud 20 augustus 2009, 14:46   #159
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B Bekijk bericht
Is Beatrix de enige persoon aan wie je het al hebt gevraagd? Waarom enkel aan haar? Is zei de enige afstammeling van al de zwarte adel in Europa? Het hoeft trouwens geen DNA van nu levende adel te zijn. Daar kan je duidelijk zien dat ze niet zwart zijn. Ik denk dat DNA van een edelman waarvan u denkt dat hij zwart was veel beter bewijsmateriaal zou zijn.
Mijn opmerking over Beatrix was cynisch bedoeld om aan te tonen hoe onhaalbaar zo een gedachte is. Ik heb haar niet benaderd, omdat ik kan gissen naar haar reactie.

Wel correspondeerde ik met adel: Beste Baron...Beste Barones,... met wisselend resultaat. Het contact verzuurde nog voordat ik een wattenstaafje kon posten.

In de USA was het lange tijd een beledinging om te stellen dat iemand van negers afstamt.
Oud 20 augustus 2009, 14:47   #160
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Egmond Codfried: Hallo, spreek ik met koningin Beatrix ?

Beatrix: Ja hoor, daar spreekt u mee. Kan ik u helpen ?

Egmond Codfried: Eigenlijk wel. Ik ben bezig met een theorie dat er best flink wat negerbloed door uw aderen stroomt, en ik vroeg me af of ik even langs mocht komen voor een DNA-test.

Beatrix: (haakt in)

Egmond Codfried: (tegen zichzelf mompelend) Dacht ik het niet ! Ze weigert mee te werken, ze voelt de grond heet worden onder haar voeten. Mijn theorie wordt eens te meer bevestigd !
Goed gevisualiseerd!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be