![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De subsidies die voorbehouden zijn voor de katholieke kerk berekent de staat op basis van het inwonersaantal terwijl dit voor de 5 andere erediensten en de georganiseerde vrijzinnigheid wordt berekend op basis van het effectief aantal ingeschrevenen. Niet echt eerlijk, maar soit.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee, Fozzie liegt niet. Allesbehalve zelfs.Als er hier eentje kronkelt ben jij het wel.
O ja, kijk ons eens de vervolging van holebi's veroordelen. Veel blablabla. Daadwerkelijk een verklaring ondertekenen , al is het maar een symbolisch gebaar (vooraleer je weer begint door te drammen over het verschil tussen een resolutie en een verklaring) was blijkbaar te veel gevraagd. Stelletje hypocrieten.
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu ja, terug on topic. Indien onderstaande nog niet genoeg is om je stante pede te distantiëren van de RKK vraag ik mij af wat dan wél een goede reden zou zijn...
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=33
![]() |
#47 | ||
|
![]() Wie beweert dat het Vaticaan zich tegen de decriminalisering van homoseksualiteit verzet liegt. Punt.
Dat ze niet elke resolutie mee onderschrijven verandert daar niets aan. Citaat:
Wie een verklaring kan vinden van het Vaticaan waarin ze zich tegen de decriminalisering van homoseksualiteit kant betaal ik een pint. ![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vergelijkbaar met iemand zien verdrinken in het kanaal en roepen: "ik kom je redden", maar rustig aan de kant blijven staan tot de drenkeling verdronken is (om daarna te zeggen "in principe was ik wel voorstander om hem te redden").
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daarbij, het gaat hier om de reden waarom men uit de RKK stapt, niet over de houding van de EU-lidstaten. De houding van het Vatikaan tegenover holebi's is voor mij voldoende reden om uit het clubje te treden. Net zoals ik nooit lid zou worden van het VB, KKK of gelijk welk andere clubje fundamentalistische homohaters, zo hoor ik ook niet thuis in de RKK. Met dat verschil dat die andere clubjes mij geen lid hebben gemaakt zonder mij iets te vragen, zodat ik er ook niet uit moet stappen. Indien België homoseksualiteit strafbaar zou maken, of pogingen om homoseksualiteit te decriminaliseren zou boycotten, dan zou ik in het eerste geval verhuizen naar een homovriendelijker land en een andere nationaliteit aan nemen ("uit het clubje treden") en in het tweede geval mijn ongenoegen uiten (en evt overwegen om te verhuizen).
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit is het subforum 'religie', de topic gaat over 'ontdopen'. Voor een bepaalde forummer is de laaghartige houding van het Vaticaan terzake reden genoeg geweest om afstand te nemen van de RKK. Wens je de houding van de overige EU-landen te bekritiseren? Open een aparte topic in het desbetreffende subforum en ik zal je met veel plezier bijtreden. Maar kom hier niet af met de excuustruus 'ja-maar-de-anderen-doen-ook-niets'.
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 11 augustus 2009 om 06:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eventjes herhalen want ik krijg stilletjesaan de indruk dat hier tamelijk selectief wordt gelezen :
Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar wanneer het Vaticaan dit doet verzet ze zich tegen de decriminalisering van homoseksualiteit... Begrijpe wie begrijpe kan. ![]() Ik confronteer u gewoon met het feit dat u niet alleen afgaat op foutieve informatie maar dat u ook met twee maten en gewichten werkt. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 11 augustus 2009 om 12:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Punt 2: Ga niet uitsluitend af op tendentieuze berichtgeving.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 11 augustus 2009 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zijn ze allemaal protestant, maar om sentimentele redenen weigeren ze meneer pastoor en de hele kliek die hun jeugd gedomineerd heeft, opzij te schuiven. Hetzelfde soort mensen dat al van kinds af een lijfje draagt, en niet kan slapen zonder pijama... Rillingen krijg ik ervan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |