Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 augustus 2009, 11:37   #221
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik merk hier meer dan gewoon een vleugje racisme.

Wat moeten die leraren dan ?
Het Konigshuis afkakken en die kinderen zodanig brainwashen dat ze later voor de Belangers kiezen ?

Een kind is niet van huis uit Vlaams Belanger, althans dat hoop ik toch niet.
Wat heeft dat nu met racisme te maken. Wel met het belgie barst principe. Maar dat is wat anders.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2009, 15:16   #222
corse
Banneling

Standaard

Bob,
Een vleugje racisme is zeer zacht uitgedrukt, volgens mij stinkt dat serieus naar racisme.
Ik ben die Vlaamsbehangers zo beu, ik kan het aan geen mensen vertellen.
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2009, 15:51   #223
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het Konigshuis afkakken en die kinderen zodanig brainwashen dat ze later voor de Belangers kiezen ?

Hoe durf je voorstellen dat onze leraren op school iets zouden moeten "afkakken". Wat een taal, in een zin die iets probeert te zeggen over de opvoeding van onze kinderen.

Kleine kindjes mogen al wel eens weten dat er een koning is, en die misschien Albert zou heten.
Grotere kindjes mogen de historische en juridische waarheden te weten komen:
- monarchie en demokrasie rijmen niet met mekaar
- wat er in de Kongo gebeurde, was ook al niet te proper
- waarom de Ijzertoren het grootste vredemonument van Europa is, en wat de woorden "et pour les flamands, la même chose" betekenen
- sedert wanneer en waarom niet eer het hoger onderwijs in het Vlaams mocht gegeven worden ...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2009, 15:58   #224
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corse Bekijk bericht
Bob,
...
Let maar op wie in je eigen lieve omgeving flamingant met of zonder Vlaamsbehang zou zijn.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2009, 16:09   #225
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

koppel dit met het laatste bericht van een vb'er die vind dat het vb nu maar eens terroristische organisatie mag worden,en ze zitten dichtbij hun extremistische islam aanhangers
Oud 11 augustus 2009, 16:37   #226
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bob,
Een vleugje racisme is zeer zacht uitgedrukt, volgens mij stinkt dat serieus naar racisme.
Ge kunt discusieren in hoeverre het onderwijs een spreekbuis moet zijn van de "regering", in hoeverre de "gesubsidieerde media" dit moet zijn... maar als men hier niet mee eens is, dan heeft dit nog niets met racisme te maken.
BTW iedereen is wel wat beu. Zo ben ik een regeringszender als de vrt beu (het onderwijs tot daar toe, daar spreken we over kinderen, maar bij de vrt spreken we over volwassenen - allé hoop ik toch).
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2009, 16:54   #227
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Nederland koopt Vlaanderen wel van België. Kwestie van de gezonde delen van het bedrijf overnemen.
Deze sluwe noorderling heeft er lucht van gekregen dat de Belgische overheid haar gebouwen voor een appel en een ei verkwanselt aan met politieke partijen bevriende firma's die ze dan op kosten van de belastingbetaler aan het helaas niet meeverkochte ambtenarenleger mogen verhuren.

Vlaanderen aan Nederland verkopen en het dan weer van de Nederlanders afhuren? Misschien hebben we dan tijdelijk genoeg poen om al onze bankiers rijkelijk met bonussen te overladen en het wanbeheer in hun banken voor de toekomst veilig te stellen. Maar we zullen wel nog meer immigranten nodig hebben, om op onze ouwe dag onze huur aan de Nederlanders te betalen! En graag dat die zullen komen! Poot maar gauw nog wat moskeetjes neer, of die rendabele zaak gaat niet door.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 11 augustus 2009 om 16:59.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2009, 21:46   #228
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Kamiel heeft 100% gelijk! Het is zowiezo beter in het buitenland dan hier maar ja, uw spelletje (lees : het Vlaams-Nationalisme) vraagt u in extase te zijn voor alles wat Vlaams is enkel en alleen omdat het uit Vlaanderen komt. [u]Straks zal u misschien vinden dat Christoff en Laura Lynn de beste artiesten ter wereld zijn, wie weet!
In Vlaanderen zijn ze rap content, dus verschiet er maar niet van dat er veel Vlamingen zijn die zelfs Christoff en Laura Lynn de beste artiesten van de wereld vinden!

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 11 augustus 2009 om 21:47.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2009, 21:58   #229
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Van de Belgen (en vooral de Walen) die veel te laks zijn met de vreemdelingen. De vreemdelingen zelf is niets te verwijten. Zij maken alleen maar gebruik van het systeem.
De vreemdelingen verwijt ik ook niets want die nemen slechts wat wij hun aanbieden en dat is heel wat! Wij moeten zo stom maar niet zijn om alles te delen met die vreemdelingen, waarvoor onze voorouders gestreden en gevochten hebben in de tijd! Multiculturele samenleving allemaal goed en wel, maar we kunnen niet iedereen gaan onderhouden hé! Ze komen nondeju tegenwoordig van alle windrichtingen naar hier om te profiteren van ons sociaal stelsel.
Oud 11 augustus 2009, 22:04   #230
corse
Banneling

Standaard

De solidariteitsprincipes zijn niet onbegrensd:

Voorzorg voor:

Werkloosheid, werkonbekwaamheid, ziekte, handicap, ongeval, pensioen, kindergeld en het laatste vangnet eventueel OCMW.
1. Een groot aantal mensen in onze samenleving kunnen nog over een goed leven beschikken door deze solidariteitsprincipes.
2. Ook reduceren deze principes de criminaliteit met ongeveer 75%.
3. Deze principes zorgen in de eerste plaats voor een herverdeling van rijkdom in onze samenleving en koopkracht voor iedereen.
4. De solidariteitsprincipes hebben niets met liefdadigheid te maken, het is veelmeer het tegenovergestelde van liefdadigheid.

Deze solidariteitsprincipes zijn de natte droom van iedere VS burger, uitgezonderd de rijke uiteraard.

We hebben met een beperkte samenleving een collectieve spaarpot gemaakt:
Diegenen die “niet”of te “weinig” betaalde of spaarde, of niet gehoorde tot deze beperkte samenleving hebben geen recht op deze spaarpot.

Solidariteit betekent:

Een bepaalde samenleving die op een gezamenlijke manier een spaarpot aanlegde, dit om er in slechte tijden of noodgevallen gebruik van te kunnen maken.

Een bepaalde samenleving die een spaarpot aanlegt betekent:
Diegenen die niet mee betalen aan deze spaarpot hebben geen recht op deze spaarpot.
Uitzonderingen zijn gehandicapten, invaliden, zieken enz. die in relatie staan met de welbetalende.

Voorbeeld van een privaatverzekering:

Wanneer iemand zijn autoverzekering niet betaalt, dan heeft hij ook geen recht op een uitkering bij ongeval, men kan zich niet beroepen op de solidariteit: “de anderen betalen ik hoef niet te betalen”.

Ik ben zeker geen voorstander van privaatverzekeringen maar we kunnen er wel iets van leren:

We mogen zeker het kind niet samen met het badwater weggieten.
Ik ben voorstander van collectieve staatsverzekeringssystemen zonder winstoogmerk, wat het solidariteitsprincipe ten goede komt, deze hebben als voordeel dat ze geen winstbejag nastreven en waarbij de spaarpot veel groter en massaler is en tegen een stootje kan.
Ook mensen die niet kunnen betalen (invaliden, gehandicapten enz) kunnen genieten van deze collectieve solidariteitsverzekeringen.
Op voorwaarde dat deze gelden (spaarpot) door bekwame mensen beheerd wordt en dat deze mensen het solidariteitsprincipe begrijpen en nastreven (nul tolerantie)
Indien er veel te ruime, dus slechte solidariteitsprincipes gehandhaafd worden moet men de verantwoordelijke hiervan zo snel mogelijk bestraffen of sanctioneren.
Is er een essentieel verschil tussen een manager die rendabel een privaat bedrijf runt en een manager die rendabel een staats bedrijf runt?
Of de bedrijfseigenaar nu privaat of staat noemt, het rendement is van belang, het rendement is niet altijd winst, dat de totale samenleving het goed heeft dit is ook rendement.
De kleur van de kat is van geen belang, van belang is dat ze muizen vangt.
De staat dient de gemeenschap dus de volledige samenleving of ieder individu.

Besluit:

Alle personen van een bepaalde samenleving die niet hebben bijgedragen tot de collectieve spaarpot hebben geen recht op deze spaarpot, of dit nu eigen volk, vreemdelingen of Walen zijn heeft geen belang, het gaat er om dat de betalende zeker niet gediscrimineerd worden en dat het spaarpotje niet leeg wordt gemaakt door niet betalende.
Een hongerende mens een vis te eten geven is een sociale daad, deze mens leren vissen, dit is een definitieve oplossing voor zijn honger.
Het solidariteitsprincipe betekent dus ook dat het spaarpotje relatief vol blijft en vooral dat het niet geplunderd wordt door niet betalende.
De solidariteitsprincipes zijn dus begrensd.

Globalisering:

Moeten solidariteitsprincipes gebonden zijn aan regio’s, landen, Europa of aan de totale wereld, is globalisering van deze solidariteitsprinciepen noodzakelijk.
Natuurlijk is globalisering van de solidariteitsprincipes noodzakelijk en ook de bijdrage tot de solidariteitsprincipes.
Indien er naast onze grenzen geen solidariteitsprincipes waren, dan zou dit een vorm van discriminatie zijn.
Gehandicapten, invaliden, zieken, gepensioneerden, kinderen, werklozen enz. zouden op plaats (a) tevreden zijn en op plaats (b) omkomen van ellende.
Om volkerenwandel te voorkomen moeten solidariteitsprincipes standaardiseren en vooral globaliseren.

Wat kost de solidariteit:

1. Europa kost België: 711 miljoen Euro per jaar.
2. Wallonië kost Vlaanderen 5,6 miljard Euro per jaar.
3. België heeft één miljoen vreemdelingen waarvan…… werkloos, deze kosten……..
4. België heeft in 2006: 1.1 miljoen werklozen, 600 duizend Vlamingen en 421 duizend Walen, deze kosten:………
5. Het koningshuis kost jaarlijks 26 miljoen Euro per jaar.
6. De farmaceutische industrie kost op de rug van de sociale zekerheid 1.500 miljoen Euro per jaar doordat het kiwimodel voor goedkope geneesmiddelen niet wordt toegepast.
7. Criminaliteit kost: gevangenen, gevangenissen en hun personeel per jaar:……..
Oud 11 augustus 2009, 22:07   #231
corse
Banneling

Standaard

Juist Kamiel,

Sociale zekerheid, gebruik en misbruik:

In de eerste plaats zijn gastarbeiders met hun gezin naar hier gekomen door het libertaire, marktfundamentalistische en neoliberale denken en niet door het puur liberale denken.
In de tweede plaats werken vele gastarbeiders goedkoper, dit doet afbreuk aan hun consumptie gedrag.
Is het verantwoord met 600.000 werklozen en 1.3 miljoen armen om gastarbeiders aan te trekken?? educatie, scholing en omscholing van eigen werklozen en armen is een meer verantwoorde oplossing, we kunnen en mogen de eigen samenleving niet discrimineren en zeker niet laten verarmen.
In de derde plaats maken gastarbeiders met hun gezin mede gebruik van ons collectief sociaal zekerheidsysteem met name de voorzorg voor: werkloosheid, werkonbekwaamheid, ziekte, handicap, ongeval, pensioen, kindergeld en het laatste vangnet eventueel OCMW.

Ons sociaal systeem is zeker goed, geen twijfel mogelijk, dus we mogen het kind niet samen met het badwater weggieten.

Men kan zeggen dat ons sociaal zekerheid systeem het beste ter wereld is en dit voor iedereen.
Werk en collectieve sociale zekerheid is voorlopig de beste preventie tegen misdaad zonder enige twijfel.
Bij economische laagconjunctuur is de nood aan werk en collectieve sociale zekerheid groter.
Enkel de schuld aan de staat geven van de economische laagconjunctuur is natuurlijk naïef, globalisering en automatisering in zijn huidige vorm laat bestaande, welstellende en beschaafde volkeren verarmen.

De kunst is:

De kast te spekken om deze slechte tijden te overbruggen.

Mensen die weinig of geen sociale zekerheid hebben betaald, dit door de generaties heen en plots komen meegenieten van ons met veel moeite, tijd en geduld opgebouwde sociaal zekerheidssysteem, dit is natuurlijk een probleem om dit op termijn en op deze manier te blijven financieren.

We zullen natuurlijk correcties moeten aanbrengen aan elke vorm van misbruik, dat is duidelijk, maar diegenen die generaties hebben afgedragen moeten kunnen blijven genieten van ons prachtige sociaal zekerheid systeem.

Quasi-wetenschappelijk en economisch is ons collectief sociale zekerheidsysteem het beste en het zekerste voor iedereen, het enige nadeel is misbruik door zowel de gebruikers als geneesheren, hospitalen, medewerkers en al diegenen die “niet” of veel te weinig voor het systeem hebben afgedragen, en konden afdragen.

Een goede coördinatie en controle is daardoor noodzakelijk, deze is bij private ondernemingen ook nodig, het is niet omdat iets geprivatiseerd is, dat het vanzelf gaat, zeker niet, bewijs is de maandelijkse 800 bedrijven die failliet gaan.

Het collectivisme is een middel om zichzelf te dienen, hetzelfde geldt voor het individualisme, beide moeten in evenwicht zijn om een goede psyche en om een goede samenleving te bewerkstelligen, dit denken kenmerkt de intelligente mens zonder vooroordelen hoe dan ook.

Misschien moeten we inzake de sociale zekerheid beginnen met:
De hoge pensioenen te beknotten, van rechters, alle hoge ambtenaren, ex leger/rijkswacht officieren, kortom pensioenen die hoger liggen dan 1.500 Euro per maand.
20% van de uitgekeerde pensioenen in België is boven en ver boven de 1.500 Euro.
Is ons sociaal zekerheidsysteem niet in de eerste plaats gecreëerd om de zwakken in onze samenleving te beschermen?
Sociale bijdragen behoren eigelijk meest aan diegenen die aan het existentie minimum leven.
Diegenen die tijdens hun leven een hogere levenstandaard gewoon waren kunnen gebruik maken van een private voorzorgsverzekering.
Iedereen moet leren flexibel zijn, dit om de volgende generaties niet te laten verarmen, verarming is onmenselijk.

De monarchie is een instelling waarbij privilegies en voorrechten erfelijk worden overgedragen en is daardoor ondemocratisch.
Het bestaan van een monarchie moet kunnen indien ze zelfbedruipend zijn, maar vaste uitkeringen zijn ondemocratisch.
Er worden pensioenen en uitkeringen gegeven die alle verbeelding tarten, en het zou een begin zijn als we die konden saneren.

Rechtstreeks inkomen van de adel:

Koning Albert: 9 miljoen € jaarlijks.
Prins Filip, Prinses Astrid, Prins Laurent, Fabiola: 3 miljoen € jaarlijks.

Op het koningshuis kan een hoop geld bespaard worden.

Het persoonlijke fortuin van de koninklijke familie wordt geschat op een slordige 90 miljard (oude Belgische franken) in 2001 en maakt hun tot de rijkste familie van het land, maw ik denk niet dat ze deze dotaties echt nodig hebben.
Ons vorstenhuis is ook het duurste per capita van heel Europa, dubbel zo duur als Nederland en Zweden, en 4 maal zo duur als Groot-Brittannië.
Bovendien worden er nergens ter wereld, behalve in België, dotaties gegeven aan andere leden van de koninklijke familie. (uitgezonderd gepensioneerde vorsten of de vermoedelijke troonopvolger).
Bij ons gaat dit door tot de zevende rang, de koninklijke familie is best instaat om zelf voor hun (talrijke) nakomelingen te zorgen.

Na de overheidspensioenen kunnen we dan alle andere pensioenen saneren naar maximum 1.500 Euro, en dit voor iedereen, tevens voor hen die meer willen, deze kunnen gebruik maken van een private voorzorgsverzekering.

Tevens gezinnen met een netto inkomen boven de 5.000 Euro geen kindergeld en werkloosheidsgeld uit te keren.
Een federale Belgische minister verdient 194.000 Euro per jaar bruto.

Bij economische laagconjunctuur is de nood aan werk, (collectieve sociale voorzorg) of (private sociale voorzorg) groter.
Collectieve sociale zekerheid en private sociale zekerheid is in de eerste plaats voorzorg voor iedereen betreffende:
Werkloosheid, werkonbekwaamheid, ziekte, handicap, ongeval, pensioen, kindergeld en het laatste vangnet eventueel OCMW.
Oud 11 augustus 2009, 23:33   #232
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door <!-- / message --> Bekijk bericht
Garry, gij zijt zo jaren 60. Een smoesje zoeken om met een fris geweten sociaal ongehoorzaam te kunnen zijn. Ieder kind van rond de 20 kent die fase. Rond je 30ste zal de NWO de zondebok zijn.

Er is echter 1 groot verschil met de jaren 60. U bent bang om aan comfort te verliezen. Assimilatie wacht vriendelijk om de hoek.
Slechte gok, maar toch bedankt. je zit er even 12 jaar naast.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2009, 23:43   #233
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Politieke onpartijdigheid, is dat afkakken? Ik verlang niet meer dan dat de deontologie op dat vlak gerespecteerd wordt. Voor de Belgicisten is dat waarschijnlijk al veel te veel gevraagd, dat kan ik me inbeelden.

Als dat racisme is, wel Henri, dan heb je gelijk, dan ben ik de grootste racist allertijden.

Nu worden de kinderen gebrainwasht om later NIET op het VB te stemmen en om het koningshuis te aanvaarden en te respecteren.

Gij draait toch altijd graag de dingen op hun kop he?

Van af het kleuteronderwijs en de eerste leergangen worden ze al, ongevraagd aan de ouders, mee getroggeld om met de vlaggetjes te gaan zwaaien als er ergens een lid van het koningshuis opdaagt tot het schrijven van een brief naar de koning toe, om hem te loven en hun nederigheid te betuigen. Dat hebben ze ooit één keer geflikt met mijn kinderen, toen hebben even alle ramen van het kot daar gerammeld dat kletterde waarna ze niet erg meer gewenst waren op school.

Laatst gewijzigd door Garry : 11 augustus 2009 om 23:52.
Oud 11 augustus 2009, 23:57   #234
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Nu worden de kinderen gebrainwasht om later NIET op het VB te stemmen en om het koningshuis te aanvaarden en te respecteren.
Idd, kinderen worden gewoon gebrainwasht om het koningshuis te bewonderen en te respecteren. Hoe kun je nu iets aanvaarden en respecteren als er totaal geen respect is van het koningshuis uit naar de bevolking toe. Respect moet je verdienen en dit geldt ook voor het koningshuis!!!
Oud 11 augustus 2009, 23:58   #235
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bob,
Als een Vlaaming zijn rechten opeist is hij kennelijk al een groot racist hier in dit anti democratisch land. In plaats van een democratie is dat hier een ware dictatuur.
Oud 11 augustus 2009, 23:59   #236
Princessje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kamiel spieces Bekijk bericht
Idd, kinderen worden gewoon gebrainwasht om het koningshuis te bewonderen en te respecteren. Hoe kun je nu iets aanvaarden en respecteren als er totaal geen respect is van het koningshuis uit naar de bevolking toe. Respect moet je verdienen en dit geldt ook voor het koningshuis!!!
Onzen 'Goeden God' heeft het zo gewild...... hij zal U zwaarstraffen.... en dan is 't ochot ocharme.... en dan moet het OCMW tussenkomen.... (en die moet ik dan weer betalen)

mensen, mensen, mensen.....
Princessje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 00:00   #237
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Van af het kleuteronderwijs en de eerste leergangen worden ze al, ongevraagd aan de ouders, mee getroggeld om met de vlaggetjes te gaan zwaaien als er ergens een lid van het koningshuis opdaagt tot het schrijven van een brief naar de koning toe, om hem te loven en hun nederigheid te betuigen. Dat hebben ze ooit één keer geflikt met mijn kinderen, toen hebben even alle ramen van het kot daar gerammeld dat kletterde waarna ze niet erg meer gewenst waren op school.
Waarom zouden we de koning hier moeten loven en nederigheid moeten tonen! 'k Vind dat de koning juist nederig en lovend moet zijn tegenover het volk want het is juist door het volk dat hij in weelde kan leven!

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 12 augustus 2009 om 00:07.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 00:06   #238
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Princessje Bekijk bericht
Onzen 'Goeden God' heeft het zo gewild...... hij zal U zwaarstraffen.... en dan is 't ochot ocharme.... en dan moet het OCMW tussenkomen.... (en die moet ik dan weer betalen)

mensen, mensen, mensen.....
Dat ze maar straffen, maar ik kan op het laatste van de rit toch zeggen dat ik niet onderdanig ben geweest en met de kudde heb meegelopen en het lef heb gehad om voor mijn mening uit te komen. Allemaal geconditioneerde conformisten zijn het!! janetten van het hoogste niveau!!
Oud 12 augustus 2009, 00:09   #239
kamiel spieces
Minister

Standaard

Citaat:
Als een Vlaaming zijn rechten opeist is hij kennelijk al een groot racist hier in dit anti democratisch land. In plaats van een democratie is dat hier een ware dictatuur.
Rechten heb je niet in dit land! Alleen als je van de vreemde komt dan heb je hier rechten! Een schijndemocratie....

Niets is wat het lijkt te zijn!
Oud 12 augustus 2009, 00:11   #240
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bob,

Ge kan er toch best mee te leren leven denk ik, want het kleine terugvalletje wat ze nu gekend hebben dreigt kennelijk de aanzet te worden van een immens grote combacke achter de buikschuifact die het NVA aan het opvoeren is.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be