![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kon ik die nu over het hoofd zien? Shame on me!
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tenzij jij lak hebt aan milieu, of de maatregel volstrekt inefficient vond. Maat in het laatste geval zou jij eerder uitleggen waarom dit zo is, en niet komen met eigendomsrecht. Een nationalist als Jarno vond bijvoorbeeld eigendomsrecht ondergeschikt aan het huisvestigen van mensen in nood en het sparen van een stuk natuurgebied (Lappersfortsbos), toen hij kraken verdedigde. Dus, heb jij argumenten tegen de actie naast het feit dat het eigendom is? Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 11 augustus 2009 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister
|
![]() Maar tegelijkertijd heeft hij er geen probleem mee om linkse krakers en hun kraakpanden aan te vallen.
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit zijn geen gasten die een noodwoning nodig hebben, dat zijn hobby krakers. Wel ik noem dat profiteurs! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een goeie wet zou zijn: GEEN REGELS WAAR JE UZELF ALS UITZONDERING ZET |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Denkt u nu echt dat deze actie iets heeft bijgedragen tot bescherming van het milieu? Wat betreft lak hebben aan het milieu, iedereen die een beetje gezond verstand heeft is begaan met het milieu. Maar begaan zijn met het milieu geeft u nog altijd niet het recht te prutsen aan andere hun eigendom. Of, vindt u het kunnen dat de ene of andere z'n ongenoegen komt bot vieren op uw eigendom?
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Misschien dat linkse krakers eens moesten overwegen om, zich een job te zoeken mischien dat ze dan HUN eigen pand kunnen bezitten en ja, ook kunnen bezetten. Stel u voor, iedereen tevreden. Alhoewel, misschien niet want voor sommige zal er waarschijnlijk het woord en de daad werken teveel aan zijn nietwaar.
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Concreet: als je via een website een huis tekoop ziet, en je regelt via uw eID de transactie, samen met uw bank.... zou je volgens mij ONLINE zo een huisje moeten kunnen verwerven. Als je de transactiekost daarvan bekijkt, zou ik het logisch vinden dat dit kan voor 0% kosten... Diegen die verkoopt zou gewoon een 'flat tax = op dezelfde belastingschaal' meerwaardebelasting moeten betalen, en die kosten zou dan de inkomsten moeten zijn voor de staat. Trouwens heeft iemand er al aan gedacht dat in theorie in belgie wij geen gelijke belastingvoet hebben voor iedereen ?? Hetzelfde inkomsten bvb van een aandeelhouder van parisbas of kbc zou bvb voor de 'veelverdiener' aan 40% moeten belast worden, en voor de 'laagverdiener' aan 0% moeten belast worden. Dit zou een eerlijke 'flat tax zijn' Daarom zou in principe de winst niet in het bedrijf moeten belast worden, maar in de 'privéinkomsten' en zou je de inkomsten via het aandeelhoudersregister moeten doorgeven aan de fiscus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
-Een huis bezitten? Geen idee wat voor werk jij doet en waar je woont, maar de meeste mensen moeten jaren werken om in aanmerking te komen voor een lening en dan nog eens jaren afbetalen. Citaat:
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
familie reuni: mama wordt 90, ligt aan een beademing. vergadering samen met de dokter. En dan de financiele balans even maken. kijk ons moeder heeft nog 90.000euro staan, ze betaalt 1000euro per levensjaar. Dr als jij haar nog 1 dag doet leven is ze failliet en kunnen we de rest van de facturen niet meer betalen... Je moet ze nu afleggen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg ook niet dat dit een succesvolle actie was. Ook steun ik de acties van de antiglobalisten niet: wat dingen gooien lost heus niks op, als zij echt ballen hebben kopen ze zeep en mest en beginnen ze aan het serieuze werk. Wat ik zeg is dat jij deze actie aanvalt vanuit een eerder liberale hoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#177 |
Europees Commissaris
|
![]() niet alleen geen BTW; maar op de erelonen wordt er ook minder belasting geheven! belasting op loon wordt hoger, dan erelonen belast!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verontschuldig me aub, maar zo geeft u precies zelf aan dat het jaren werken en het afbetalen van de verkregen lening voor krakers er teveel aan is, dus maar kraken dat pand. Kunnen misschien ook ergens gaan huren, hoeven ze geen lening aan te gaan en ook niet af te betalen zouden ze ook niet moeten kraken. Oeps sorry, huren kost ook geld en geld verkrijgt men enkel en alleen door te werken wel te verstaan en dit doet de meerderheid onder de bevolking. Er zijn er ook die het verkrijgen door een uitkering, dat zijn dan degene die de tijd bezitten om panden te kraken en te bezetten. Wat betreft doedelzakken, zijn daar grappen over te maken?
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 12 augustus 2009 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister-President
|
![]() [quote=Flanelcondoom;4271822]Ik zeg ook niet dat dit een succesvolle actie was. Ook steun ik de acties van de antiglobalisten niet: wat dingen gooien lost heus niks op, als zij echt ballen hebben kopen ze zeep en mest en beginnen ze aan het serieuze werk.
Wat ik zeg is dat jij deze actie aanvalt vanuit een eerder liberale hoek.[/QUOTE] Wel indien u dit vindt, dan zal er ergens een miniscuul ongewenst tikkeltje liberaal schuil gaan. ![]() ![]()
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 12 augustus 2009 om 14:25. |
![]() |
![]() |