![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
'Flamand', een scheldwoord. Over Vlamingenhaat gesproken! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is wat ge kunt verwachten van een bedrijf waarvan Concentra (barones Baert) aandeelhouder is. Gek dat er geen variante "gratis is voor vuile walebiesten" bestaat. Tenzij die natuurlijk onder de categorie 'bospoepers' vallen, dan snap ik ze.
Het bedrijf dat erachter steekt (iCity) is ook al zo een Steve Stevaert bedenksel (gratis WIFI in gans Haaasselt) waarvoor wij vlamingen wel belastingsgeld betaald hebben om het met veel subsidies en nul resultaat overeind te houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() "gratis is van Vlamingen"
zal er meer op trekken |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Frank Bekkers Ene Frank Bekkers uit Hasselt schijnt verantwoordelijk te zijn geweest voor de reclamecampagne. Hij is nu boos en vindt dat Vlamingen geen humor hebben. Misschien dan de volgende keer de volgende slagzin try-outen: Gratis is voor de joden. Of gratis is voor de Marokkanen. Succes. Zijn favoriete politici zijn: Barack Obama Guy Verhofstadt Jean-Jacques De Gucht Vincent Van Quickenborne En broertje Philippe De Backer die in het EP zijn geld ophaalt voor de VLD. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 12 augustus 2009 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Flamand is al jaren een scheldwoord in het Brusselse.
Het had erger gekund, stel dat ze apennamen zouden gebruiken, om humeurige blanken aan te duiden... Het trekt allemaal op niks om hele bevolkingsgroepen te stigmatiseren, van welke kant dan ook... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Sale flamand" is een begrip in deze wanstaat. Laatst gewijzigd door lomeanor : 12 augustus 2009 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zoek hen op en zal klacht indienen. Niet omwille van Vlamingen alleen, maar haat zaaien voor commerciele doeleinden is iets wat ik niet kan hebben. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vervang in zijn slogan "Flamands" door eender welke andere bevokingsgroep en het land staat ook op zijn kop en er wordt moord, brand, onverdraagzaamheid en racisme geschreeuwd. Maar als Vlamingen worden uitgescholden, dan is het "humor" en moeten we er mee lachen. Hij kan den boom in. "Sales Flamands!" -> Hahahaha! "Sales [bevolkingsgroep naar keuze]!" -> Scandaleux! ![]() Van mij mag men met de Vlamingen lachen (we zijn best wel lachwekkend met al ons gezaag en geklaag), zoals men eigenlijk met alles en iedereen zou moeten kunnen lachen, maar mijnheer Bekkers vergeet één ding: zijn slogan is niét grappig. Er is niks humoristisch aan. Zijn brolslogan is beledigend en denigrerend, maar niét grappig. Tenzij mijnheer Bekkers Vlamingen beledigen en uitschelden equivalent vindt aan humor. Het sujet zou zich beter uitgebreid verontschuldigen en vervolgens de dichtsbijzijnde boom inkruipen. Laatst gewijzigd door Sammael : 12 augustus 2009 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel dan. Ik heb een collega die onderhoud doet voor een pree die veel minder is dan de mijne. Hij komt wel van Luik elke dag naar Brussel en we zijn allemaal tevreden over die mens zijn job. Ik sta er soms buiten een sigaretje mee te roken en die moet zich waarschijnlijk dood lachen om mijn niveau van de franse taal maar ik probeer het toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben ze één keer tegen mij gezegd toen ze mij een mes onder de neus duwden met de boodschap dat ze mijn "couilles" gingen afsnijden!
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nestbevuilers zoals deze Dekkers, zelfs al worden zij enkel door domheid gedreven, verdienen niet de minste waardering, laat staan enig respect. Maar laten we niettemin ons goed hart laten spreken : die jongen is wellicht tot niets beter in staat. En aan de foto te zien heeft hij ook al zijn smoeltje niet mee, dus in de liefde zal het evenmin echt je dat zijn. Eén geluk heeft hij wel : in België kan hij met dergelijke dwaasheden straffeloos wegkomen. In mijn land zou hij het niet moeten proberen, wil hij ooit nog ergens – zelfs gratis - aan de bak kunnen komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
als je enige tijd in het brusselse gewerkt hebt, verschiet je daar geeneens nog van ![]() zelfs diegenen die leven met een uitkering betaald door de vlaamse transfers bezigen dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() dan heb je dovemansoren. een zeer acute versie daarvan zelfs !
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb de slogans al een maand geleden gezien. Ze zouden Vlaming eens door Limburger moeten vervangen, het kot zou te klein zijn.
![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 13 augustus 2009 om 01:09. |
![]() |
![]() |