Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 augustus 2009, 13:51   #121
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Homofoob zijn betekent ook haat zaaien en moord uitroepen. Ik haat helemaal geen homo's en ik heb niets tegen homo's.

Maar homo's hebben wel iets tegen hetero's: door het voortdurend opscheppen van hun afwijkende geaardheid en dit opdringen naar hetero's toe!
Het tweede deel van je bewering bewijst niets over het eerste deel.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2009, 14:23   #122
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bertie Bekijk bericht
o.a. atheisme:

De statistieken zijn duidelijk: gemiddeld leven Christelijke mannen minstens 7 jaar langer dan atheisten (vrouwen 4 jaar langer)

bron
Man man man wat'n onzin een mens toch allemaal leest.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2009, 14:28   #123
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Pijnlijk correct! In het geval van de ex-zangers "Yasmine" (Hilde Rens) heeft het slechte zijn slag op nagenoeg uitstekende manier thuis gehaald. Dit arme schepsel leefde in staat van doodzonde, stierf door de doodzonde (zelfmoord) en werd intussen gecremeerd. Vergeet het niet, dat is hoe het slechte alle mensen wilt hebben: dood en verbrand. Haar ziel werd vernietigd, zij verloochende God en werd dan ook zoals het rijpe fruit door de duivel geoogst. Het wilt dat kinderen homo's worden zodat ze ergens creperen aan aids of zelfmoord plegen in een achtersteegje. Dood in een container naast heroïne-naalden. Dat is het lot van de zondige mens die weigert God te erkennen in alle dingen.
1: De ziel bestaat niet (indien jij het tegendeel beweerd, wat is de definitie van een ziel? Hoe test je op het bestaan van een ziel?)
2: God bestaat niet
3: De duivel evenmin
4: Wat zijn de hoofdzondes & waarom zijn het zondes?

Weet je, ik weiger gewoon te geloven dat iemand dit met een serieux gezicht kan beweren, mijn verstand kan zo'n archaisch denken gewoon niet bevatten.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Oud 13 augustus 2009, 14:30   #124
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Homofoob zijn betekent ook haat zaaien en moord uitroepen. Ik haat helemaal geen homo's en ik heb niets tegen homo's.

Maar homo's hebben wel iets tegen hetero's: door het voortdurend opscheppen van hun afwijkende geaardheid en dit opdringen naar hetero's toe!
Als je niets tegen homo's hebt, waarom moeten ze dan volgens jou in een sekte zodanig gebrainwashed worden dat ze "hetero" worden?
Je roept niet rechtstreeks op tot moord, maar je wil wel alle holebi's onderwerpen aan een psychische foltering waarvan bewezen is dat heel wat slachtoffers door die behandeling in zo'n diepe depressie verzeilen dat ze zelfmoord plegen.

Holebi's hebben iets tegen hetero's? Tiens, ik heb nog geen enkele holebi horen eisen dat ze meer rechten moeten krijgen dan hetero's, of dat hetero's hun burgerrechten (vb het huwelijk) moeten ontzegd worden. Laat staan dat holebi's hetero's willen onderwerpen aan mentale foltering om ze holebi te maken.

Dat "op scheppen" is een tegenreactie tegen homofobe uitlatingen als de jouwe. Als iedereen nu eens gewoon holebi's behandelde als ze zelf willen behandeld worden, dan zou er ook geen tegenreactie nodig zijn.
Maar als het 1 soort is die hun seksuele geaardheid willen opdringen aan anderen, dan is het wel jouw soort. Jij wil dat alle holebi's hetero worden (ook al lopen ze het risico ten gevolge van die behandeling te sterven).

Gelukkig hebben de meeste hetero's wel meer verstand en respect dan jou.

Maar ik daag je uit om 1 citaat van jezelf op dit forum te vinden over dit onderwerp waaruit blijkt dat je inderdaad niets tegen homo's hebt.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "

Laatst gewijzigd door Fozzie : 13 augustus 2009 om 14:33.
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2009, 14:35   #125
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Nee, dat soort van postmoderne, post-conciliaire theologie kan ik niet in overeenstemming brengen met de christelijke leer van alle tijd. Dit soort Godsbeeld, dat van "alles zal worden vergeven", is een van de meest nefaste uitwerkingen van het geflopte Vaticanum II. Dit soort Godsbeeld is dan ook volledig onovertuigend en in feite overbodig, want alles alles toch zal worden vergeven - is er dan nog een christendom nodig? We kunnen zeer duidelijk, aan de hand van de woorden van Jezus Christus, vast stellen wat zonde is en hoe sterk deze door Hem veroordeeld werd. De H. Kerk was zeer succesvol in het blootleggen van de gevaren der zonde en in het behoeden van miljoenen en miljoenen zielen voor de zondeval maar sinds de jaren '60 is het vet daar toch zwaar van de soep. Het is ook zo dat men zondig gedrag ten alle tijden moet veroordelen. Dat is de plicht van elke Christen: de strijd tegen de zonde, niet alleen tegen de eigen zonde maar ook om de aanval tegen de zonde in de maatschappij. Wij mogen niet vergeten dat er op dit eigenste ogenblik een strijd woedt om onze ziel. Net zoals God ons bij naam kent, zo - helaas!- kent ook het slechte ons. Het zal ons constant en altijd willen verleiden via het sirenegezang van de moderne samenleving om ons daarna in pure vertwijfeling, zonde en uiteindelijk onze dood te storten. "Yasmine", het arme schepsel, liep vierkant en blindelings in haar eigen ongeluk! Ja, zij beging zonde na zonde en als grote finale maakte ze zichzelf van kant in de buurt der woonst harer familieleden om hun extra verdriet te bezorgen. De duivel heeft hier een perfecte triomf gescoord, zoals u kan zien. Het is dan ook zéér belangrijk dat wij als Christenmenschen onze degen uit de schede halen zodra de zonde in het blikveld komt. Wij moeten ook onze medemens tegen de zonde trachten te beschermen en hem duidelijk maken dat de façadistische, valse en bedrieglijke wereld die de reclame en moderne wereld ons voorspiegelt niet meer dan een pad naar ons eigen ongeluk zijn. Ook de postconcilaire theologie die God reduceert tot iemand die alles goedkeurt en alles wel zal vergeven is pure huichelarij en bedrog. Helaas heeft deze theologie ruime baan gemaakt en een grote aanhang gevonden, ook en ironisch genoeg vooral bij de smerige, ontkerktelijkte massa in het westen.
Uw soort moraalridderkes blijft beter uit mijn buurt of ze zullen een duivel in levende lijve ontmoeten & voelen
Oud 13 augustus 2009, 14:38   #126
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Uw soort moraalridderkes blijft beter uit mijn buurt of ze zullen een duivel in levende lijve ontmoeten & voelen
Ik denk dat Preutsche een "duivel-indrijving" heeft ondergaan
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2009, 23:04   #127
Gezond Vlaanderen
Banneling

Standaard

Homo's hebben een afwijking van hun sexuele geaardheid. Tegelijk hebben ze ook een afwijking op hun gedrag. Ik herken onmiddellijk een homosexueel. Ik hoef hem maar 1 minuut te zien of te spreken. Homo's hebben lichamelijke trekjes die je niet opmerkt bij hetero's. Homo's "kijken" op aan andere manier,ze handelen op een andere manier, ze denken op een andere manier.Hetero's herkennen ze dus vrij snel!

Laatst gewijzigd door Gezond Vlaanderen : 13 augustus 2009 om 23:05.
Gezond Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2009, 23:15   #128
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Homo's hebben een afwijking van hun sexuele geaardheid. Tegelijk hebben ze ook een afwijking op hun gedrag. Ik herken onmiddellijk een homosexueel. Ik hoef hem maar 1 minuut te zien of te spreken. Homo's hebben lichamelijke trekjes die je niet opmerkt bij hetero's. Homo's "kijken" op aan andere manier,ze handelen op een andere manier, ze denken op een andere manier.Hetero's herkennen ze dus vrij snel!
Als je voor de spiegel staat.
Oud 14 augustus 2009, 11:45   #129
redwasp
Staatssecretaris

redwasp's schermafbeelding

Standaard

vrede,

Citaat:
ik leef in een wereld waarin hetero's of wouldbe-hetero's steeds opscheppen over hun geaardheid en deze opdringen naar iedereen die van hun geaardheid afwijkt. ik leef in een wereld waarin de overgrote meerderheid van de holebi's pas na hun twintig de stap naar hun coming out durft te doen, de meeste holebi's blijven echter hun hele leven lang in een leugen leven. de hetero's dringen hun zogenaamde normaliteit namelijk met zoveel agressie aan de hele maatschappij op dat het voor een jonge holebi meestal emotioneel onmogelijk wordt gemaakt om zichzelf te zijn.

vrede,

redwasp

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be