Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 augustus 2009, 12:11   #41
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat daarmee te maken heeft zijn verschillen in opvatting, eer en schaamtecultuur tegenover geweten....
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2009, 18:01   #42
Princessje
Banneling

Standaard

96% van de veroordelingen voor pedofilie zijn VLAMINGEN!!!

(de aanhangers van Mo de Pedo komen zelfs nog niet in de buurt!)
Princessje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2009, 18:26   #43
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Princessje Bekijk bericht
96% van de veroordelingen voor pedofilie zijn VLAMINGEN!!!

(de aanhangers van Mo de Pedo komen zelfs nog niet in de buurt!)
Kom eens met een bron, in o.a Nederland komt sexuele kindermishandeling onder allochtonen anders veel voor.
Oud 13 augustus 2009, 18:32   #44
Princessje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002 Bekijk bericht
Kom eens met een bron, in o.a Nederland komt sexuele kindermishandeling onder allochtonen anders veel voor.
Bron?
Oud 13 augustus 2009, 18:36   #45
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bron?
Ik heb die wel ja:

Veel kindermishandeling in allochtone kring

Kindermishandeling en seksueel misbruik in allochtone families is een veel groter probleem dan wordt aangenomen, zo menen deskundigen. Dat bleek gisteren op een congres in Amsterdam-Slotervaart over kindermishandeling en seksueel misbruik van allochtone jongeren.

Hoe erg het is, weet echter niemand omdat er geen cijfers over bekend zijn. Algemene cijfers zijn er wel: Elke week valt er een dode door kindermishandeling, per klas zijn drie kinderen slachtoffer of getuige van mishandeling of misbruik.

Uit een recent onderzoek zou blijken dat 10% van de jongens met een Marokkaanse of Turkse achtergrond slachtoffer is van seksuele dwang, vaak in huiselijke kring. Maar soms wijzen cijfers op wel 25%. Nieuw onderzoek is daarom hard nodig.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/84496
Oud 13 augustus 2009, 19:00   #46
Princessje
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb die wel ja:

Kindermishandeling en seksueel misbruik in allochtone families is een veel groter probleem dan wordt aangenomen, zo menen deskundigen. Dat bleek gisteren op een congres in Amsterdam-Slotervaart over kindermishandeling en seksueel misbruik van allochtone jongeren.

Hoe erg het is, weet echter niemand omdat er geen cijfers over bekend zijn. Algemene cijfers zijn er wel: Elke week valt er een dode door kindermishandeling, per klas zijn drie kinderen slachtoffer of getuige van mishandeling of misbruik.

Uit een recent onderzoek zou blijken dat 10% van de jongens met een Marokkaanse of Turkse achtergrond slachtoffer is van seksuele dwang, vaak in huiselijke kring. Maar soms wijzen cijfers op wel 25%. Nieuw onderzoek is daarom hard nodig.

zeer betrouwbare bron!!
(gefrabiceerd voor en door...)

Laatst gewijzigd door Princessje : 13 augustus 2009 om 19:00.
Oud 13 augustus 2009, 19:02   #47
Princessje
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb die wel ja:

weekbad HUMO plakte nog dramatischere cijfers op het kindermisbruik daat Vlamingen dan Uw bron...
Oud 13 augustus 2009, 20:18   #48
Princessje
Banneling

Standaard

Enfin.... ons Alice heeft op het driehoekje gedrukt!!!!!

(ik ga nu bijna gebannen worden...)

niet dat mij dat voor één milometer interessed hé...

maar enfin, hoe laagkun je vallen...
't zal wel voor de goein,zaak zijn zeker hé....

enfin... ARM VLAANDEREN...

binnenkort is Princessje weg en dan kunnen juullie verdergaan over jullie dromen... ver weg van de realiteit!!
Oud 13 augustus 2009, 20:50   #49
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Enfin.... ons Alice heeft op het driehoekje gedrukt!!!!!

(ik ga nu bijna gebannen worden...)

niet dat mij dat voor één milometer interessed hé...

maar enfin, hoe laagkun je vallen...
't zal wel voor de goein,zaak zijn zeker hé....

enfin... ARM VLAANDEREN...

binnenkort is Princessje weg en dan kunnen juullie verdergaan over jullie dromen... ver weg van de realiteit!!
En omdat het je zo weinig interesseert, heb je deze post dan maar in elke thread gezet?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2009, 20:54   #50
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mass13 Bekijk bericht
Waar in Tunesië hangen die affiches?
Ik ben daar ook al enkele malen geweest en ik zag ze nooit.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2009, 21:10   #51
Mass13
Partijlid

Mass13's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik ben daar ook al enkele malen geweest en ik zag ze nooit.
Heb er gewoond en nog een 30-tal keer geweest, ik wacht op een bron van onze vriend...
Oud 13 augustus 2009, 23:08   #52
Gezond Vlaanderen
Banneling

Standaard

Zou het geen 90% zijn? 44% lijkt me nog erg weinig...
Gezond Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 00:02   #53
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filet pur Bekijk bericht
Voor wie er nog mocht aan twijfelen of nog steeds in de jammerlijke ontekenningsfase zit:
"44 procent van de bijna 10.000 gevangenen zijn buitenlanders. Een groot deel van de zware misdaad zit in die groep."

Dit werd geciteerd door Brice De Ruyver (Criminoloog) in Gazet Van Antwerpen, op 06 augustus 2009
Als je iedereen van vreemde herkomst meetelt kom je waarschijnlijk tegen de 80 %. (houdt dat getal even vast)

Dit gecombineerd met het feit dat Belgie bijna het laagste aantal gevangenen per 100.000 inwoners telt van Europa (houdt dat feit ook even vast),

Brengt ons tot de onvermijdelijke en hermetische conclusie dat er statistisch zo'n 20.000/30.000 witte gevangenen "missen".
Iets dat velen op dit Forum niet zal verbazen want stelen, frauderen , zelfverrijking, en corruptie aan de bovenkant van de maatschappij LOONT en blijft onbestraft.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 14 augustus 2009 om 00:04.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 00:08   #54
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Als je iedereen van vreemde herkomst meetelt kom je waarschijnlijk tegen de 80 %. (houdt dat getal even vast)

Dit gecombineerd met het feit dat Belgie bijna het laagste aantal gevangenen per 100.000 inwoners telt van Europa (houdt dat feit ook even vast),

Brengt ons tot de onvermijdelijke en hermetische conclusie dat er statistisch zo'n 20.000/30.000 witte gevangenen "missen".
Iets dat velen op dit Forum niet zal verbazen want stelen, frauderen , zelfverrijking, en corruptie aan de bovenkant van de maatschappij LOONT en blijft onbestraft.
Allé jongen toch komaan he?
Tuurlijk al die mensen in de bak zijn zielepootjes, niets uitgevreten maar slachtoffers van het witte krapuul wat ondertussen buiten schot blijft..zoiets?
Net nog een vriend gezien, overvallen door "dansertjes" ken je dat?
Met die ellende heeft witte boordcriminaliteit niets te maken, en dus ook niet met de reden waarom in de bak het ene kleurtje meer voorkomt dan het andere...dat los je niet op met jou dooddoeners!
Oud 14 augustus 2009, 10:08   #55
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Tuurlijk al die mensen in de bak zijn zielepootjes
Hmmm....eigenaardig....waar zeg ik precies dat mensen in de gevangenis zielepootjes zijn?
Oud 14 augustus 2009, 10:12   #56
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
?
Met die ellende heeft witte boordcriminaliteit niets te maken ...

"Stelen, frauderen , zelfverrijking, en corruptie aan de bovenkant van de maatschappij loont en blijft onbestraft."
Dat jij denkt daar geen last van te hebben komt door jouw veel geroemde naiviteit.
Oud 14 augustus 2009, 10:54   #57
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"Stelen, frauderen , zelfverrijking, en corruptie aan de bovenkant van de maatschappij loont en blijft onbestraft."
Dat jij denkt daar geen last van te hebben komt door jouw veel geroemde naiviteit.
Nu, als je van dichtbij politici hebt bezig gezien, weet je juist beter dan anderen hoe het zit met corruptie, stelen, frauderen, en zelfverrrijking, dus ben ik minder naief dan je denkt .
Maar dit heeft niets te maken met wie in de gevangenis zit, jij legt die link en ik spreek dat tegen.
De gemiddelde bajesklant pleegt geen misdrijf vanwege de zakkenvullerij van witte boordcriminelen, ookal bestaat dit ongetwijfeld, dat wil niet zeggen dat het ook maar iets te maken heeft met het aantal buitenlanders in gevangenissen he?
Oud 14 augustus 2009, 11:39   #58
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu, als je van dichtbij politici hebt bezig gezien, weet je juist beter dan anderen hoe het zit met corruptie, stelen, frauderen, en zelfverrrijking, dus ben ik minder naief dan je denkt .
Maar dit heeft niets te maken met wie in de gevangenis zit, jij legt die link en ik spreek dat tegen.
De gemiddelde bajesklant pleegt geen misdrijf vanwege de zakkenvullerij van witte boordcriminelen, ookal bestaat dit ongetwijfeld, dat wil niet zeggen dat het ook maar iets te maken heeft met het aantal buitenlanders in gevangenissen he?
Toch mijn post nog eens goed lezen.

Aanvulling: 1)"Als de kop van de vis rot is , verwacht dan niet dat de rest van deze vis eetbaar is."
2) Het interesssante van deze topic is niet zozeer wie er wel in de gevangenis zitten, maar wie er dus niet in zitten.
Oud 14 augustus 2009, 11:52   #59
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toch mijn post nog eens goed lezen.

Aanvulling: 1)"Als de kop van de vis rot is , verwacht dan niet dat de rest van deze vis eetbaar is."
2) Het interesssante van deze topic is niet zozeer wie er wel in de gevangenis zitten, maar wie er dus niet in zitten.
Denk goed gelezen te hebben, jij legt verband tussen witte boordcriminelen die dus niet in de bak zitten en wie er wel zit, dat verband is er niet. Tenminste niet in die zin dat het een het ander verschoont, als dus de staart van je vis rot, komt dit mogelijk gewoon omdat dit een rotte plek is, ongeacht de conditie van de kop!
Oud 14 augustus 2009, 12:16   #60
Conscience
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Misschien ook een conclusie gebaseerd op kennis.
Het blijkt dat 60% van de Marokkaanse Belgen een huis in Marokko hebben. Normaliter moeten zij dat in hun fiscale aangifte vermelden, want zij zijn belastbaar op de huurwaarde van dat huis. Dat kan aardig oplopen. Weet je wat? Ik denk dat geen kat dat aangeeft, dus mag je 60% van de Marokkaanse Belgen tellen bij degenen die, hoe zei je dat ook alweer 'ongestraft stelen, frauderen, zich zelf verijken en corrupt zijn'.

Laatst gewijzigd door Conscience : 14 augustus 2009 om 12:17.
Conscience is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be