![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...-gewogen.dhtml
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Vreemdeling
|
Nogal straf dat er Europese soldaten voor een zekere vrijheid in Afghanistan vechten terwijl er hier in Europa zulke ontkenningen van de vrijheid -en de onze- plaatsvinden. En erbij tegen de soldaten van het land waar ze protesteren. Dit is geen demokratie maar iets dat je kunt vergellijken met het verbranden van een nationale vlag in andere woorden, illegaal. Dit is toch een vorm van politieke schijnheiligheid. De Britten beginnen daar nu benul van te hebben maar het is nog te zwakjes vind ik.
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Europees Commissaris
|
De Denen hebben het al gesnapt.
Citaat:
http://www.berlingske.dk/clip/2/4219
|
|
|
|
#25 |
|
Vreemdeling
|
Het lijkt altijd en op het eerste zicht zo onrechtvaardig. Maar de wereld is zo complex. Aldus gaan zulke maatregels steeds vaker voorkomen. Europa kan een zeker immigratie politiek hebben maar niet ten koste van alles. Dit is een harde waarheid.
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Banneling
|
Hier nog een voorbeeldje van een Britse minister die niet zomaar land, volk, recht en erfgoed aan de islam wenst te verkwanselen:
Minister loopt weg bij moslimtrouwerij Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb er meerdere meegemaakt, onder Turken gebeurt dit vaak gemengd, onder Marokkanen veel minder..wat daarom niet wil zeggen dat vrouwen in het normale leven toegang hebben tot activiteiten zoals mannen dit doen, ik zag nooit vrouwen op infoavonden over onderwijs, drugs, werkgelegenheid, enz...en ook wanneer ik op feesten in moskee of vereniging aanwezig was, mochten vrouwen koken maar zichzelf niet laten zien!
Ik zag slechts een activiteit waarop vrouwen wel aanwezig mochten zijn, zij het gescheiden van mannen, en ook hoe een vereniging vrouwen zelfs achter lakens wilde zetten in een zaal om ze te scheiden van mannen, gelukkig stak de uitbater daar een stokje voor...onderdrukking van vrouwen hangt dus wel van meer af dan al of niet een gemengd huwelijksfeest |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Volgens The Independent keert zich zelfs een meerderheid van alle Britten tegen de oorlog Ze beginnen het inderdaad een beetje te snappen. Laatst gewijzigd door DannyS : 19 augustus 2009 om 00:00. |
|
|
|
|