Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 augustus 2009, 18:07   #381
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk Bekijk bericht
Diverse homofielen op dit forum bewijzen voortdurend dat ze zelf met hun geaardheid en alle problemen die het met zich meebrengt in een knoop liggen. waarom anders dat "homo-zijn" voortdurend willen benadrukken? Waarom anders foto's van homo's in hun avatar plaatsen?
Antwoord: Omdat ze er zelf niet mee overweg kunnen en zich niet normaal kunnen gedragen.
Dit vind ik nu eens de grootste zever in pakskes van gans de week.

Als iemand een politiek, maatschappelijk, sosiaal ... whatever ... standpunt wenst te benadrukken, meer naar buiten te brengen enz. enz., dat doet hij of zij dat toch.
Dat behoort begot toch tot de vrije meningsuiting.

Ik ben flamingant en ik laat dat zien en horen. Iemand anders streeft voor gelijke rechten en meer aanvaarding van homo's: hij/zij laat dat gerust zien en horen. Nog iemand anders speelt graag de klein-linkse, wel ik heb liefst dat hij/zij dat laat zien en laat horen. Zelfs die laatste: ik bewonder ze als ze uitkomen voor hun zaak. (zelfs al vergissen ze zich)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 18:38   #382
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door regenboog Bekijk bericht
Natuurlijk is het al lang bewezen dat kinderen in homogezinnen kunnen opgroeien. Destijds heb ik ook veel onderzoeken doorgenomen, wegens familieomstandigheden. Mensen worden in de eerste plaats door mensen opgevoed, dus als er aan deze voorwaarde wordt voldaan, is het al heel wat. Een baby heeft al zeker niet meer nodig dan dat, differentiatie gebeurt pas later. Kinderen kunnen in meest onwaarschijnlijke omstandigheden opgroeien. Mijn vraag is alleen: waarom moeten ze per se in meest onwaarschijnlijke omstandigheden opgroeien?
Omschrijf "de meest onwaarschijnlijke omstandigheden"... Het aantal kinderen dat wereldwijd bij homoseksuele koppels opgroeit, is niet te tellen. Zo onwaarschijnlijk zullen die omstandigheden dan wel niet zijn zeker? Wat voor een bizar idee heb jij wel over homo-koppels dat je hun leefomstandigheden als "onwaarschijnlijk" beschouwt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 18:49   #383
F.Lurk
Gouverneur

F.Lurk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dit vind ik nu eens de grootste zever in pakskes van gans de week.

Als iemand een politiek, maatschappelijk, sosiaal ... whatever ... standpunt wenst te benadrukken, meer naar buiten te brengen enz. enz., dat doet hij of zij dat toch.
Dat behoort begot toch tot de vrije meningsuiting.

Ik ben flamingant en ik laat dat zien en horen. Iemand anders streeft voor gelijke rechten en meer aanvaarding van homo's: hij/zij laat dat gerust zien en horen. Nog iemand anders speelt graag de klein-linkse, wel ik heb liefst dat hij/zij dat laat zien en laat horen. Zelfs die laatste: ik bewonder ze als ze uitkomen voor hun zaak. (zelfs al vergissen ze zich)
Moa joengentje toch, sinds wanneer gaan we nu ideologieën en politieke opvattingen gaan gelijk stellen met sexuele geaardheid. Wat Raf en consoorten in hun slaapkamer uitspoken interesseert me niet maar zij vinden dat blijkbaar nodig constant aan de maatschappij te "openbaren" dat ze homofiel zijn. Dat constant benadrukken van sexuele geaardheid duidt op frustraties en is verre van een blijk van meningsverschillen over politiek me dunkt!
F.Lurk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 22:13   #384
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk Bekijk bericht
Moa joengentje toch, sinds wanneer gaan we nu ideologieën en politieke opvattingen gaan gelijk stellen met sexuele geaardheid. Wat Raf en consoorten in hun slaapkamer uitspoken interesseert me niet maar zij vinden dat blijkbaar nodig constant aan de maatschappij te "openbaren" dat ze homofiel zijn. Dat constant benadrukken van sexuele geaardheid duidt op frustraties en is verre van een blijk van meningsverschillen over politiek me dunkt!
Heb jij hier al iemand van de aanwezige homoseksuelen iets weten vertellen over wat er in hun slaapkamer gebeurt? Nee, de homoseksuelen op dit forum zijn helemaal niet bezig hun seksuele voorkeur te openbaren aan de maatschappij. Ze vragen aandacht voor de ongelijkheid die nog steeds bestaat tussen homo- en heteroseksuelen. Dat is wel degelijk een politiek issue. Als je dat nu nòg niet door hebt, ben je allicht niet op je plaats op dit forum. Blijkbaar is het wel een onderwerp dat je boeit, aangezien je in quasi ELK topic over homoseksualiteit je opwachting maakt. Op wat voor soort frustratie zou d�*t duiden?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2009, 22:39   #385
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
De discussie van onnatuurlijk zegt me niks, die mensen hebben daar niet voor gekozen.

Zolang de goede smaak er is (geldt idem dito voor hetero -), heb ik geen enkel probleem ze te aanvaarden.

Toegegeven, het opvoeden van kinderen, daar heb ik het iets moeilijker mee.
Terwijl voor een vrouwenkoppel dit gemakkelijker ligt.
Dat hoor je hier nogal dikwijls... maar in het licht ( of was het eerder de duisternis ? ) van regenboog's postings is daar helemaal geen argumentatie voor.
En toch wordt het blijkbaar meer geaccepteerd/getolereerd... waarom dan ?
Zoiets kan dan toch alleen maar liggen in het reeds gevormde maatschappelijke beeld ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be