![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Antwerpse havenschepen loopt vandaag trouwens al met het idee om tolgeld te heffen op de Hollandse vrachtwagens die de Antwerpse ring thans overbelasten. Ik kan hem geen ongelijk geven. Wij betalen ook tol op de Zeelandse bruggen en tunnels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Minister-President
|
![]() Het verschil is wel dat iedereen die tol betaald. Jullie wilden alleen de buitenlanders laten betalen met jullie vignet. Een idee dat terecht niet toegestaan is van Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Parlementslid
|
![]() Wat een op vooroordelen gebaseerde onzin kraam je weer uit? Alleen in Holland (en dus praktisch uitsluitend met Hollandse meisjes) had Descartes liefdesaffaires.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk europa? Wat schiet daar nog van over? zowel Frankrijk als Duitsland veegt zijn gat aan europa zijn reglementeringen. Holland idem. Wat zouden wij ons dan nog moeten aantrekken van wat uw stom europa lult. Ik zou zelfs de grenzen sluiten voor Holland in plaats van tol te laten betalen. Laat maar alles naar en van Holland blokske rond rijden. Ze zullen rap aan het uitdiepen zijn dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Europees Commissaris
|
![]() Descartes si het niet frappant dat juist Belgen en Nederlands elkaar onbetrouwbaarheid verwijten. Trek het u niet zo aan, het Hollandse clichébeeld van de (Noord) Brabander is ook dat die onbetrouwbaar is (blijkbaar). Zal wel met een iets andere mentaliteit en prioriteiten samenhangen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Minister-President
|
![]() Over heel de wereld doet men tevreden zaken met de Nederlanders. Alleen jullie Vlamingen verwijten ons altijd onbetrouwbaarheid. Vooralsnog lijkt het me logischer dat de Vlaming het fout ziet, dan de gehele rest van de wereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad en zo krijgt België terug reden tot bestaan, de reden waarom het oorspronkelijk ontstaan is, om als buffer te dienen tussen Frankrijk en de andere kant
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, gelijk heb je. Hoe ver reikt jou heel de wereld eigenlijk? Engeland? Dat zijn overgezwommen Hollanders. Amerika? Nieuw zeeland? Australië? De maffia in Italië? Soort zoekt soort he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
done Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 augustus 2009 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je moet niet bier met pils vergelijken. Heineken is ongetwijfeld minder smaakvol dan een Westmalle. Maar Heineken is dan ook pils, en geen bier. Is Heineken ook slechter dan Maes of Jupiler? Dat lijkt me niet. Al zal het vast zo zijn dat sommigen een voorkeur hebben. Het is dan ook buitengewoon kinderachtig dat Belgen altijd zo tekeer gaan tegen Heineken. Je zou bijna gaan denken dat ze jaloers zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga nu het beeld van mijn landgenoten niet te rooskleurig schetsen, maar u bent wel zwartgallig. Ik houd het er maar bij dat de waarheid in het midden ligt, maar vooral dat ik meer waarde hecht aan het individu dan triviale nationale overeenkomsten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, mijn vriend d'Artagnan had me verteld van de ondernemingszin van de Hollandse grieten. Xaveira op kop. Maar dat volk haalde het in zijn hoofd om hem in de rug te schieten. Zelfs zonder vooroordeel moest ik mij neerleggen bij die waarheid. |
|
![]() |
![]() |