![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een openbaar zwembad kan niet iedereen zomaar dragen of niet dragen wat hij of zij wil, er zijn veiligheidsregels, hygiëne, regels van het zwembad, omgangsregels, wettelijke bepalingen (naaktlopen kan ook niet overal) - en dat wordt allemaal omver geworpen, overhoop gehaald om aan de onzinnige eisen van enkel 1 geloofsgroep te voldoen - WAAROM???
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 18 augustus 2009 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() Alles wordt niet omgegooid, ze krijgen 90 minuten in een week als ik me niet vergis!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees de NL tekst: Citaat:
Citaat:
Case dismissed. Laatst gewijzigd door filosoof : 18 augustus 2009 om 16:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tijdens de zwemuren van de nudistenvereniging wordt ook naakt gezwommen. Laatst gewijzigd door filosoof : 18 augustus 2009 om 16:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En verder wat nu filo, ergens pijn gedaan? Indien het klopt wat de aanbrenger hier aangeeft, zou u zulks dan veroordelen, zou u uw haat tegen zulk allochtoons opdringerig gedrag dan ook de vrije loop laten zo te zien niet afgaand op uw reactie hé. Dus wat zit u toch anders altijd te zeuren filo. ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien jij een Vlaams-nationalistisch zwemuurtje wil organizeren waar iedereen een badpak met leeuwenvlag moet dragen dan doe je maar. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 18 augustus 2009 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moet men het water nog niet verversen voor ze zich te plonsen leggen voor 90 minuten? Stel u voor als moslim te moeten plonsen in zwembad water waar westerlingen zich hebben in uit geleefd, ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Verdraagzame mensen eisen zulks niet filo. Die eisen ook geen voorkeursbehandeling. Ook niet dat deze enkel en alleen maar 90 minuten zou inhouden. Indien men aan zulke eisen toegeeft filo, dat men (u ook onderandere) toegeeft dat een bepaalde sekte religie of hoe u ze ook wil verkopen zich nimmer of nooit zal aanpassen. Maar dit wel eist van andere.
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat we misschien beter stoppen met allemaal die apparte uurtjes. Want als je apparte uurtjes hebt voor vrouwen en apparte uurtjes voor senioren want daar begint het meestal mee, tja dan kan je moslims ook geen uurtje weigeren, homo's ook niet, naaktzwemmers ook niet, gehandycapten ook niet, mensen met brandwonden ook niet, mensen met tatoeages waar ze zich later ongemakkelijk bij voelen ook niet, de vogelenpikclub van op de vijfhoeken ook niet, mensen met overgewicht ook niet, nationalisten ook niet... . Op den duur kan iedereen nog maar een uur op de week meer zwemmen en dan moet hij of zij nog juist kunnen ook en mensen als mezelf zwemmen graag meermaals per week.
Gelukkig is er waar ik ga zwemmen zo nog geen beleid. Ik zwem tussen vrouwen, ouderen, alle kleurtjes, mensen zonder benen, getatoeerden, lelijkaards en modellen, heb daar ook al in sjador zien lesgeven maar nog niet zo iemand te water zien gaan, niet dat me dat wreed zou storen. Zolang ik maar niet in pijama moet gaan baantjes trekken. Overwin jezelf, leer met jezelf leven en ga te water tussen derest. Laatst gewijzigd door skaldis : 18 augustus 2009 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 18 augustus 2009 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 18 augustus 2009 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Aparte zwemuren voor voldoende grote groepen is toch eigenlijk een leuk idee! Zo kunnen gelijksgezinden elkaar vinden op een sportieve, ontspannende manier. Ik heb daar geen last van. edit: als ik ga zwemmen stoor ik me meer aan het feit dat er CONSTANT zwemclubs en duikclubs 2/3 van het zwembad innemen waar je als gewone betalende niet mag komen!! Wat is het verschil??? NIETS, maar daar hoor je niemand over klagen. Laatst gewijzigd door Indigo-blues : 18 augustus 2009 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Alléz filo is dat nu echt het enige dat ge nog te geven hebt? U hoeft het er niet zo dik op te leggen dat dit twee zaken zijn waar iets van uw slag een probleem mee heeft zo te zien zelfs een zéééér groot probleem.
![]()
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Disco zwemuurtje, is dit ook enkel en alleen voor discofans? Of is er iedereen toegelaten die tegen het lawaai kan? Zo ja is het geen voorkeursbehandeling. Indien iets of iemand denkt dat hij/zij een beter bestaan kan opbouwen ergens anders, moet hij er ook vanuit gaan dat hij/zij het risico loopt in een andere cultuur, religie samenleving of wat dan ook terecht te komen. Dus, moet hij/zij ervan uitgaan dat het aanpassen wordt. Kan hij/zij dat niet en begint hij/zij eisen te stellen en zijn/haar cultuur, religie en levensopvattingen op te dringen aan de samenleving waar hij/zij in is terecht gekomen door zijn/haar vrije keuze, scheelt er niets iets maar scheelt er heel veel. En dat dit vroeg of laat zal botsen moet voor hem/haar toch duidelijk zijn nietwaar.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 18 augustus 2009 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() Wat kan je er op tegen hebben is meer de vraag als dit niet gebeurt in het zwembad waar jij gaat zwemmen? Het ging hier dan nog over de UK!!!
Of gaan ze heel de Westerse wereld stillaan overnemen. Tijden veranderen, je moet eens proberen mee te gaan.
Know thyself! —Socrates If you don't know where you're going, any road will take you there! —George Harrison Laatst gewijzigd door Indigo-blues : 18 augustus 2009 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Even erbij vermelden dat het aantal prive-thuiszwembaden enorm zijn toegenomen! Waarom? omdat Vlamingen nietmeer durven te gaan zwemmen in openbare zwembaden, om niet neergestoken te worden of bestolen te worden door vreemdelingen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat onderhoud.... Denk dat ik volgend jaar een firma inschakel om de boel proper te houden. Ik heb er genoeg van. Vooral als je een grasmachine hebt die mulcht, en de mensen eerst wat in het gras ronddressen voor ze in het zwembad springen... Aaargghh...
![]() |