![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ben je fier op je eigen alcoholdegeneratie?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar niet iedereen schrikt ervan. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
Mijn punt is dat niemand, zelfs ir. in spe Flanelcondoom niet, zwaar kan doorzakken en de volgende dag vrolijk fluitend 20 km kan afleggen zoals iemand die netjes uitgerust is. Maar om uw vraag te beantwoorden: ik ben vrij tevreden met mijn alcoholconsumptie, ja. De euro's gaan er de vrijdagavond wel vlot door, maar 't is 't waard.
|
|
|
#104 | |
|
Minister
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#105 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Opmerking: de vraag is niet bedoeld als belediging en is louter informatief. Daar humor in elke cultuur verschilt, vraag ik mij af of ook dit een voorbeeld ervan is. |
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Minister
|
Citaat:
Maar als ik het zo moet uitleggen lijkt het me veel droger. Moet dus inderdaad een cultuurkloof tussen schrijver en lezer zijn. Mijn oprechte dank om mij daar op te wijzen.
|
|
|
|
#107 |
|
Staatssecretaris
|
Eerlijk: ik moest erom lachen. Om uw bemerking te beantwoorden: weet je, ik werk door de band 14-16 uur per dag. Vaak ook nog 's weekends. Nu ben ik effe met vakantie, en nog stond mijn wekker om 7 uur en behalve wat pauzes hier op t forum heb ik de hele dag gewerkt. Als ik wil ontspannen grijp ik graag naar de alcohol omdat het u toelaat op korte termijn zeer goed te amuseren en zeer veel stoom af te laten. Fysiek heb je daar nood aan. Mijn collegae vrienden die evenveel werken denken er trouwens net zo over. Je kunt gewoon niet 80 uur per week achter uw bureau zitten, en dan effetjes de vrijdagavond rustig met de vriendin TV kijken met een vitaminesapje en enkele biologische crackers. Hetzelfde geldt voor humor: dwaze humor is buitengewoon goed. Spitsvondige woordspelletjes kan ik ook smaken, maar als dat het enige is waar je mee kunt lachen, dan vind ik het maar zielig. Persoonlijk kan ik de goedkope dwaze humor best wel smaken. Het is allemaal een kwestie van hoe je het brengt. Het is zoals een film, niet de mop is grappig, maar de akteur. Denk daar maar eens over.
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#109 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik wil wel effe zeggen dat het geen café voor linksen was, er lopen gewoon vrij veel zatte Engelsen rond, en voor het overige tamelijk veel Turken/Marokanen, wat ULB studenten en that's about it. Met marginaal bedoelde ik eigenlijk dat iedereen overmatig alcohol consumeert, en er vrij veel allcohtonen rondlopen, en zeker geen succesvolle advocaten/dokters/ingenieurs/et al. (tenzij in hoedanigheid van zatte Engelsman).
|
|
|
|
#110 |
|
Staatssecretaris
|
"Shove those taxes up your ass, you f*en politicians!" - Maximus Aurelius met menig promille in het bloed, lente 2011. Laatst gewijzigd door Maximus Aurelius : 18 augustus 2009 om 20:01. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#112 |
|
Minister
|
|
|
|
#113 |
|
Europees Commissaris
|
Het afhaken van Knuppel is een écht verlies voor dit forum. Ze is een goeie vriendin en bij een volgende ontmoeting ga ik toch een poging doen om ze te overreden haar beslissing te herzien.
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Staatssecretaris
|
ik denk dat gij zelfs al mijn linkedin pagina hebt gezien
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zomaar wegblijven doe je niet, tenzij er iets heel ergs is. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Spaar je de moeite robert. Ik heb het geprobeerd. Maar tegen een beslissing van Knuppel helpt geen bulldozer. Maar het is inderdaad een flink verlies. Drie kwart aan dossierkennis weg van dit forum... ik begrijp dat je het erg vind.
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik weet wel waarom Knuppel niet meer langs komt en niet meer langs zal komen. Maar dat zijn dingen die ik niet ga delen omdat Knuppel me dat vertelde zonder me toelating te geven om dat hier te plaatsen (en ik heb ook niet om die toelating gevraagd, trouwens). De mensen die net als ik (en er zijn er hier zo wel wat) Knuppel kennen weten waarom.
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Ik ben wel fan van Praetorian. Radicaal-links, maar niet van het dogmatische LSP-"JULLIE ZIJN ALLEMAAL FASCISTEN!"-type.
|
|
|
#120 |
|
Banneling
|
|
|
|
|