![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Parlementslid
|
Om liefst zonder 'Religieuse' kleerscheuren door een Berenhol te geraken, doet men er best aan zo weinig mogelijk op te vallen. Dit noemt men soms ook 'integratie'
Het is eveneens ten sterkste aangewezen op een beer te gelijken, diens houding aan te nemen en zelfs te brommen en te stinken zoals hij. 'België, is het 'hol' van de Belgen. 'Maroco' is het 'hol' van de 'Marokkanen' ENZ. Een ware Katholiek' zou nooit de oneerbiedigheid hebben in een ''Moskee' te vragen waar het 'heilige' kruis hangt. |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Staatssecretaris
|
vrede,
ik weet het niet. vrede, redwasp
|
|
|
#24 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja. Ik probeer me aan te passen aan de plaatselijke kultuur. En dat zijn uiteindelijk maar kleine gestes. Trouwens die politieagent stond stil naast me net zoals heel de straat stil stond stil het volkslied. Ook op dat gebied heb ik me dus aangepast. Niet dan mijn enigszins anarchistische natuur zich daar goed bij voelde.
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Een beetje minder 'haatzucht' en 'arrogantie' en één beetje meer pseudo-conformisme vanwege de genodigde Allochtonen, zou de situatie er zeker niet doen op achteruit gaan, Bij gebrek aan enige inhibitie en opvoeding, zet je de deuren wijd open voor verdere 'Chaos'. Ook zoiets dat sommigen hier niet echt leuk vinden. |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Lokaal Raadslid
|
Voortaan enkel nog naar buiten in blauwe overall en op tv nog maar één post zodat Grote broer ons kan toespreken?
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Burger
|
|
|