![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op het laatste hoef ik toch zeker niet te reageren aangezien u wel zelf intellect genoeg zult zijn om het antwoord te kennen
![]() |
![]() |
#162 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De KKK was/is een geheim genootschap met een paramaçonniek karakter. Het zou mij verbazen als jij daar ingewijd zou zijn. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat soort cliché-antwoorden kennen we ondertussen al wel, als tegen jouw haatproza word ingegaan.
![]() |
#166 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en idd een twintig jaar geleden was er daar nog veel schaamte en erfzonde betreffende alles rondom WO II, later werd dat : laten wer erover zwijgen en in het heden leven, nu : er mag niet over gesproken worden ? Onze (over)grootouders waren monsters en wij moeten ons daar nog steeds voor opdraaien/verantwoorden ? WEL, dan zijn we maar zoals men ons verwijt te zijn he ! De stukgeslagen illusie van de rightous USA die zich gewoon als een militaire agressor gedraagt vanwege eigen economische belangen, foltert gecombineerd met economische moeilijke tijden, zwak Europees leiderschap etc... Men kan daar eens wel raar gaan opkijken wat er gaat uitkomen. Diegene die denken dat het nazisme voorgoed knock out ligt, vergissen zich volgens mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Minister
|
![]() O, ben jij dus een neo nazi?
IK vermoedde al iets dergelijks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat ik u gelijk moet geven. Het is nooit - ik herhaal: NOOIT - verstandig een vijand te onderschatten. Het vreemde is dat het telkens wéér gebeurt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik begin me echter voor de eerste keer wat zorgen te maken over wat in die contreien terug onderhuids broeit. Denk niet aan stiefel, snorretjes , bruine hemdjes en swastika's...maar een moderne versie ervan die democratie, gelijkheid, vrije meningsuiting , diplomatie etc verwerpt als perversies. en in deze economische geopolitieke omstandigeheden slaat het aan bij een verveelde en gedesillusioneerde jeugd.
Laatst gewijzigd door roodhaar : 21 augustus 2009 om 11:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Staatssecretaris
|
![]() Niet alleen de zionisten... In België bestaan er voldoende wetten en organisaties die de meningsuiting aan banden leggen... En dan hebben we het nog niet gehad over onze media die zichzelf censuren om alleen maar met 'hoera-nieuws' af te komen. Het volstaat even een vergelijking te maken tussen onze VRT en de RTBF om daarvan bewust te worden.
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 21 augustus 2009 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Staatssecretaris
|
![]() Enig idee waar het getal van 6.000.000 slachtoffers vandaan komt?
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 21 augustus 2009 om 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat is nu juist wat ik ook wilde weten. Toch straffe mannen die joden. Die wisten al in 1893 dat er in 1940 - 1945 zes miljoen slachtoffers gingen vallen.... Misschien daarom heeft het Belgisch Parlement gepoogd de onfeilbaarheid in te roepen bij de bespreking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Staatssecretaris
|
![]() Nog wat info over die 6 miljoen ...of “Ik vertrouw slechts de statistieken, die ik zelf vervalst heb” humoris causa
*knip* Het is niet toegestaan om de vastgelegde cijfers omtrent de holocaust in twijfel te trekken en/of ("schromelijk") te minimaliseren. Teneinde juridische consequenties te voorkomen worden alle gevallen die hier mogelijk onder kunnen vallen dan ook weggehaald van dit forum. Met dank voor uw toekomstige medewerking. Laatst gewijzigd door Pieter Vandoorne : 16 september 2009 om 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm. Als die info correct is lijkt er sprake van een poging tot mythevorming, een kleine 'misdaad' vergeleken met de poging een volk uit te roeien uiteindelijk. Ik blijf wel met de nieuwsgierigheid zitten of er dan nooit een onderzoek geweest is in heel die tijd sinds WO2 dat een realistisch beeld probeert te geven van het aantal doden.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 21 augustus 2009 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Economische geopolitieke omstandigheden mogen volgens u de aanleiding zijn dat sommige mensen "de schuld" voor hun moeilijkheden bij de joden gaan leggen. Hoe zou dat nu toch komen he? Dit is ook weeral zo'n fabel en opgelepeld denken van jewelste. De logica is daar totaal zoek. Zou het niet kunnen dat juist vanwege het stilvallen van handel en economisch leven (de oorzaak die op zichzelf te zoeken is bij: ), de ingeboren sterke geldhonger en bron van inkomsten (handel) van sommigen niet meer kan gestild worden, tenzij men naar minder orthodoxe middelen gaat grijpen (pure speculatie). Erger nog, wanneer men de (economische) miserie van anderen als "opportuniteit" gaat zien om geld uit te slaan. Tja, dan komt er miserie van natuurlijk. Misschien moet men eindelijk maar eens eerlijk en rechtuit durven zeggen zoals de dingen werkelijk zijn: dat een zeer sterke en ingeboren drang naar puur geldgewin van enkelen (zeg maar een nietsontziende drang), wel eens de problemen van de vele anderen (de wereldgemeenschap) juist versterken. Als het goed gaat met de economie, is er geen probleem en laat men eenieder maar begaan. Maar als het slecht gaat drijft die onderliggende problematiek naar boven.
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 21 augustus 2009 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |