![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Banneling
|
Citaat:
2/ Vlamingen en Walen zijn allen blanke Europeanen. Hun geschil is een belangenstrijd, versterkt door een taalverschil , en uitgebuit door politici . |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Minister-President
|
Ik MOET mij in mijn eigen land verdomme NIET aanpassen aan een allochtoon. Ik draag van nature reeds de verdraagzaamheid uit die in dit land past door een allochtoon met respect te behandelen en hem bijvoorbeeld zijn geloof te laten belijden.
Van dit poco reetbukkerij krijg ik het dus, hé. Ik moét mij aanpassen, begot. Waar haal je die onzin toch? Laat een moslim gerust zijn Ramadam doen, geen probleem mee. Hoofddoek? Dan is dat maar zo. Maar volgens jouw onderdanige filosofie zou ik mijn vrouw een paar dagen per maand in een hoofddoek moeten laten rondlopen om de moslima's het gevoel te geven dat ze welkom zijn?? Dat is geen verdraagzaamheid, dat is onderdanigheid.
|
|
|
#104 |
|
Minister-President
|
OOh wat mis is Circe
|
|
|
#105 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
(edit) Nog een paar zeverposts en ik druk op het driehoekje. Ik doe het nauwelijks maar dit werkt me op de zenuwen.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 25 augustus 2009 om 14:50. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#109 |
|
Minister-President
|
yep weet het, je hebt het me al eens gezegd
|
|
|
#110 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Factual Gars Casual Graft Causal Graft Carats Fugal A Fracas Glut (613 found.) Laatst gewijzigd door filosoof : 25 augustus 2009 om 14:58. |
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
biologisch gezien is er maar héél weinig verschil tussen jou en mij en gelijk welke Chinees, Bantoe of Eskimo. |
|
|
|
|
|
|
#113 | ||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Citaat:
Doe open, bange blanke man. Laatst gewijzigd door verdraagzaamheid : 25 augustus 2009 om 15:04. |
||
|
|
|
|
|
#114 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Yeah Right!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Vreemdeling
|
Dan zal je eerst een persoonlijke aanval moeten vinden...
|
|
|
#116 | |
|
Minister
|
Citaat:
Vind het trouwens belachelijk dat Mass13 zich hier moet verantwoorden voor dingen die... hoeveel? 1500 jaar geleden?... zouden gebeurd zijn. |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, wanneer je beweert dat iemand ongelijk heeft, moet je el kunnen uitleggen waarom; de toelichting van SDX klopt immers en is de oorsprong van het suikerfeest
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
wat zou het nut daarvan zijn?
|
|
|
|
#119 |
|
Schepen
|
Atheisme is volgens jouw zeker ook racisme naar moslims toe, of gewoon het niet geloven in alah.
|
|
|
#120 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|