![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En neen, de Vlamingen willen geen annexatie bij Nederland, laat staan tot aan den Dollard! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Staatssecretaris
|
![]() Hmm!... nogal primitief inzake argumentatie. Hebt ge nog andere zaken te vertellen behalve schelden?... Of beperkt uw logica zich tot dergelijke nietszeggende one-liners?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) Wat heeft een vereniging van Nederland en Vlaanderen met deze discussie te maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat betreft ERLICH en roodhaar ben ik herhaaldelijk op hun standpunten en argumenten ingegaan in voorgaande discussies. Echter: verder dan dat de Geallieerden de Tweede Wereldoorlog hebben uitgelokt door een verdedigingspact met Polen en het Israelisch-Palestijns conflict in allerlei niet-relevante discussies wordt gegooid, komen beide heren niet. Van jou kan ik ook niet veel verwachten, gezien je gedraai wat betreft Mein Kampf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat u telkens hetzelfde verhaaltje wil komen afsteken dat u ervan uit moet gaan dat het iemand te warm onder de voeten wordt hoor. Moet er ook eens kunnen van uitgaan dat het uitblijven van een reactie op uw verhaaltje erin zou kunnen liggen dat u de mensen aan het vervelen bent. Aangezien u zich toch wil opwerpen als waarschijnlijk een kenner terzake, kunt u misschien zeggen of de zaken die een bepaald persoon indigo bleus hier heeft neergezet werkelijk in het betreffende boek staan. Want tot hiertoe heeft nog niemand kunnen bevestigen of dit wel zo is. Dus gun uzelf nogeens een schouderklopje maar ditmaal dan een verdiend.
![]() |
![]() |
#366 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En den bus op naar Auschwitz.
![]() Nee serieus. Wat maakt het uit welke religie een misdadiger heeft? Misdadigers komen heus wel in elke religie evenveel voor. Laatst gewijzigd door bgf324 : 26 augustus 2009 om 20:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wanneer ik het over de Belgische wetgeving heb, dan staat daar inderdaad NERGENS dat zwakzinnigen geen kinderen mogen hebben. Dit schijnt u te storen? U hoort hierbij ergens een gemompel ... en vindt dat dit een argument is om Mein Kampf te veroordelen??? Lees nu zelf eens wat u daar hebt geschreven. U gaat zelfs zover die passage vreemd en misleidend te noemen.... Ik heb gevraagd naar verwijzingen die in Mein Kampf zouden staan ... en die oproepen tot een genocide. U geeft toe dat er geen instaan ... en nu probeert u dit voor te doen alsof ik zou draaien. U stelt dat in Mein Kampf opgeroepen wordt om het voortplanten van bepaalde bevolkingsgroepen, die niet van 'zuiver Germaans ras' zijn, te verbieden. Dus vraag ik u mij die passage letterlijk weer te geven. Dat hebt u niet gedaan. Ik zit nog steeds te wachten op een proza, zoals de haatproza uit zionistische middens. U mag ze gerust publiceren, dan zullen we die voorbeelden vergelijken met diegene waarnaar ik verwezen heb. Ik heb het boek niet gelezen... maar zal eens uitzoeken of er een versie bestaat op internet. Dus geef me wat tijd. De haatproza vermeld in 'Whatreallyhappened' Whatreallyhappened is geen zionistische site, maar wel een onafhankelijke site die berichten bijhoudt over de meest uiteenlopende gebieden. Om hierop te geraken: ga in Google - tijp hatespeech palestine - zoek de site op whatreallyhappened.com. Er zijn er trouwens verschillende. Het interesseert me niet of ze in verband of uit verband genomen zijn. Van politici verwacht men dat ze integer zijn en ALLE inwoners vertegenwoordigen. Bij betwisting kan men steeds rechtzettingen geven. Dit is NOOIT gebeurd... Nu stelt u dat er bitter weinig tot moord opgeroepen wordt... maar datzelfde argument gebruikt u niet bij de studie van Mein Kampf... dan gaat u wel allerlei intenties toewijzen... die er niet in staan. En beperk u niet tot dit tiental voorbeelden die ik opgegeven heb. De werkelijke lijst is veel langer. Het kan zijn dat Shamir deze verklaring niet heeft afgelegd...en dat hoop ik ook. Maar wat te denken van de zin "...anybody who wants to damage this fortress [...] we are establishing will have his head smashed against the boulders and walls". Dat is volgens u geen oproep tot geweld? Maar u vindt wel dat het voorkomen van zwangerschappen een oproep is tot genocide! Het nazisme is inherent slecht. Wij hebben uitleg gevraagd.. en daar is op een bijzonder primitieve manier op gereageerd. Francientje kon zelfs niet uitleggen wat 'inherent' was. Ik heb daar geen mening over. Overtuig mij nu eens waarom dit slecht is. Maar verwacht er u aan dat ik situaties ga vergelijken met andere zoals de genocide van Leopold II in Congo, het uitmoorden van de indianen in de Verenigde Staten, de Britse uitvinding van de concentratiekampen en hun genocide op de Boerenbevolking... In een democratische samenleving kunnen ook deze gevallen zich niet voordoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 26 augustus 2009 om 20:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 26 augustus 2009 om 20:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
'Jouw argumenten zijn gebaseerd op derderangslectuur... omdat geen enkele historicus jouw standpunten deelt'. Dit is een Ad verecundiam (autoriteitsdrogreden). Het Liberaaltje vergeet er bij te vertellen dat historici die WEL die standpunten delen, bedreigt worden met boetes, beroepsverbod of gevangenisstraffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
racisme en antisemitisme I-2. Ik was van half-overtuigd wereldburger tot fanatiek anti-semiet geworden. Hij is tenminste eerlijk. Als ik naar politieke vergaderingen ga, waar eens goed gelachen wordt bij pot en pint, dan hoor ik moppen en commentaar die zeker niet moeten onderdoen voor hetgeen den Dolf daar vertelt. sociaal-darwinisme I-11. De strijd om het dagelijksch brood vernietigt alles, wat zwak en ziekelijk, en minder vastberaden is, terwijl de strijd van de mannetjes om het wijfje alleen aan het allergezondste exemplaar het recht op voortplanting, of althans op voortplantingsmogelijkheden, geeft. Meer staat daar niet in... Deze laatste passage hebt u aangehaald om de genocide te 'bewijzen'. Natuurlijk is er weer een bespreking op het einde waar men verwijst naar '...Men kan dus eigenlijk niet zeggen dat men niet geweten heeft wat Hitlers ware bedoelingen waren nadat men Mein Kampf gelezen had. Achteraf gezien volgde Hitler nauwkeurig zijn vooraf geplande 'routekaart' zoals dat in dit niets verhullende boek beschreven staat.' Dat is een drogreden, waarbij men een oorzakelijk verband suggereert waarin B moet volgen op A. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Staatssecretaris
|
![]() Uw antwoord blijft een drogreden. Nu gaat u een een persoonlijke aanval doen om een geloofwaardigheid in twijfel trekken. Dat is op de man spelen of een Ad Hominem... U blijft ook verder externe instanties aanhalen om het waarheidsgehalte op te drijven. U negeert compleet dat andere opinies strafbaar zijn.
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 26 augustus 2009 om 21:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2) Haal dan die verdomde, onrealischtische, ennervante slogan en vlaggengezwaai uit je handtekening aub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het plaatsen van racistische teksten en/of oproepen tot geweld is wettelijk verboden, het is in ieder verboden volgens het forumreglement, of je er nu goede of slechte bedoelingen mee hebt. Ik wil mij daaraan houden, mede omdat ik niet wil meewerken aan het verspreiden van dit soort proza. Ik heb die passage die u citeert niet aangehaald om ''genocide te bewijzen''. Ik stel alleen het volgende vast: Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
|
![]() Wat hij o.a. onder zieke of defecte mensen verstaat kun je vinden in dit stukje. Voor het gemak heb ik hier een stukje van een engelse online-vertaling gekopieerd:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | ||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
wat een compleet belachelijk en erg inefficient gezever om te verhullen dat je het gewoon niet kan.... "Neenee, je wil het niet" ![]() Citaat:
citaat "De aanzet tot genocide staat er in niet mis te verstane woorden in".... = > wat hij dus niet kan (kuch "wil" ![]() ![]() Citaat:
maw?? ah, je kan de genocide verklaring in MK niet bewijzen, dus we gaan zoeken tot we het begrip "genocide" zo kunnen verruimen dat het niet slaat op het uitroeien van niet germanen zoals het hier eerst min of meer geopperd werd, maar het eveneens includeren van een definitie die in 48 werd opgesteld als : "het verhinderen van voortplanting van een greop gebaseerd op etniciteit, nationaliteit of religie". Of liever gezegd alleen dat feit nemen (op zijn beurt dus weer selectief verengen), om de genocide claim alsnog krampachtig enigzins te "bewijzen". Citaat:
PS/ De chinezen hebben volgens deze definitie een GIGANTISCHE genocide begaan....
Laatst gewijzigd door roodhaar : 27 augustus 2009 om 00:20. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
|
![]() Citaat:
JP vroeg naar de rechtvaardiging voor genocide, ik gaf 'm zowel de rechtvaardiging als de aanzet tót. Al in mijn eerste posten hierover zei ik al dat dát er wel instond maar vanzelfsprekend geen werkwijzen of methodes. Ik zei u ook al dat ik die letterlijke teksten niet ga citeren en gaf u de redenen erbij. Verder gun ik u ook niet het genoegen dat ik hier uw nazipropaganda ga plaatsen, hoezeer u ook blijft zeuren. Het staat er duidelijk, ook in de citaten die ik u wél gaf (en die ik eigenlijk al te ver vind gaan). Nu hebben we al eerder vastgesteld dat u moeite heeft met begrijpend lezen maar men moet wel van zeer slechte wil zijn om die teksten niet te begrijpen. |
|
![]() |
![]() |