![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Abortus na 14 weken zwangerschap moet kunnen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 40,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 34,55% |
Ja, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,91% |
Neen, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen dat is het niet!
Citaat:
Laatst gewijzigd door Andro : 28 augustus 2009 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#942 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En juridisch wordt een mens niet louter als iets biologisch benadert. Citaat:
Buiten welk spel precies ? Ik zie enkel de mogelijkheid op een blijde verwachting ( da's dus iets toekomstig ) van een kind ... en niet van de beslissing om een kind ( ook zijn kind laten we zeggen )weg te halen zolang een embryo niet erkend wordt als kind. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#943 | |||||
Minister-President
|
![]() Herlees Burms.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nee. Ik denk eerlijk gezegd dat je het zelf niet helemaal snapt. Citaat:
Citaat:
Als je bovenstaande leest, moet je eens denken wie hier degene is die normaal moet doen. Hihi.
![]() |
![]() |
#944 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan heb je noch dezelfde rechten als voor eenieder ander mens voor die embryo noch is er sprake van een recht van de vader. Misschien zou je beter een bron geven naar een case waar een rechter een precedent stelt dat een embryo als een natuurlijk persoon wordt beschouwd. Laatst gewijzigd door praha : 29 augustus 2009 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#945 | |
Minister-President
|
![]() Maar dat gáát helemaal niet Paulus
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#946 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#947 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#948 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#949 | ||||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
2) JIJ maakt hier een absurde gedachtenkronkel. Ik kijk gewoon naar de toekomst: hoeveel mogenlijke acties zijn er en hoeveel mensen dienen er voor iedere actie te sterven, waarna je de meest gunstige optie kiest. Bij een "gelijkstand" zoals of je spaart de moeder, of het kind, lijkt de keuze mij aan de moeder. Indien zij dit zichzelf wil sparen vind ik dit haar recht, indien ze zich wil opofferen is dit ook haar recht. Lijkt me allemaal vrij logisch. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#950 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#951 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#952 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=113 Ik kreeg verschillende felecitaties voor de wijze waarop ik je heb aangepakt. En ik weet zeker dat je verbaast zou zijn van wie allemaal. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#953 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij meent dat bewusteloze mensen niet langer mensen zijn die bijgevolg ook geen bestaansrecht meer hebben, dan ben je in mijn ogen niet goed snik. De reden waarom je dat denkt, daar kunnen we weer naar fluiten uiteraard. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mensen hebben geen probleem met rechtvaardige grensen. Alleen maar met onrechtvaardige. Citaat:
Mag ik ook uw mening noteren er beter één van de twee mensen gedood mag worden als blijkt dat zij anders alletwee een miserabel leven zouden kunnen hebben? Schone moraal van jou! Paulus. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#954 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, daar zou ik helemaal niet verbaasd over zijn. Ik kan me zó voorstellen wie jou zoal feliciteert met je persoonlijke aanvallen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#955 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach?! Dus toch niet helemaal en definitief op je negeerlijst.
![]() Nogmaals Raf, wanneer je een confrontatie met je eigen quotes inerpreteert als een persoonlijke aanval, dan heb je een serieus probleem. Citaat:
Ik blijf er echter bij dat het je wellicht zou verbazen. Er zijn twee mensen bij die normaal gesproken altijd aan jouw kant staan. Ik heb er geen enkel probleem mee om je de privéberichten door te sturen indien je dat wenst. Ze moeten maar open kaart spelen en de inhoud is niet geschikt voor het forum, noch conform het forumreglement. In afwachting ga ik even naar de Colruyt. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 29 augustus 2009 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#956 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat maar komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#957 |
|
![]() Een 'levensvatbaar' kinderhand is immers gauw gevuld.
![]() |
![]() |
#958 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenzij een waanzinnige moeder dat handje prenataal met een tangetje afknijpt natuurlijk!
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#959 |
|
![]() En fistfucken tegelijk.
![]() |
![]() |
#960 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL, ga je nu nog steeds volhouden dat je Paulus op je negeerlijst hebt staan? Hij staat er nauwelijks 2 dagen op en je kan maar niet stoppen met hem te quoten en te citeren. Nu ja, blijf gerust verder afgaan.
|
![]() |
![]() |