![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7841 |
|
Minister-President
|
Of ook: hoe iemand na een veel te lange rant met een paar woorden op zijn plaats zetten.
|
|
|
#7842 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#7843 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Je kan Paulus niet weerleggen dus spring je op een commentaar, waarvan we alleen kunnen vermoeden dat hij begrijpend lezen niet onder de knie heeft, en zo hoop je je gelijk te halen. Weerleg Paulus' argumenten, en discussieer op volwassen manier. Jouw beeld over "homohaters" mag je even wegschuiven. |
|
|
|
|
|
|
#7844 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#7845 |
|
Parlementsvoorzitter
|
393 bladzijden, met hoofdzakelijk wat steken heen en weer. Nee bedankt, ik moet nog werken.
|
|
|
|
|
|
#7846 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bemoei je er dan ook niet mee.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#7847 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Mensen leven toch niet solitair maar in groepsverband. Wie zegt dat homosexuelen geen bijdrage leveren aan de groep en dus indirect aan de soort? Holebi's hebben geen kinderlast en kunnen zich bezig houden met zaken waar hetero's - wegens de zorg voor het nageslacht - geen tijd voor hebben. Voorbeelden genoeg uit de werelden van mode, theater, ... |
|
|
|
|
|
|
#7848 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#7849 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Had je dat zelf niet kunnen bedenken toen je zonder enige kennis van de voorgeschiedenis op één van de laatste posts van een 393 bladzijden lang topic reageerde?
|
|
|
|
|
#7850 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#7851 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#7852 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7853 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ammehoela!
|
|
|
|
|
#7854 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Windhaan.
|
|
|
|
#7855 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Jij stelde dat het geen functie heeft. Dat je met een teleologisch wereldbeeld opgescheept zich is al erg genoeg, dat werd al in de 16e eeuw ontkracht. Maar goed, waarom denk je dat het geen functie heeft? Het is niet omdat die functie nog niet ontdekt is of moeilijk in te beelden is, dat die er niet is. Overigens stelde ik de vraag wat je van de evolutietheorie vindt. Zo las ik laatst dat er zeer vruchtbare pogingen waren ondernomen om homoseksualiteit in te passen in de evolutietheorie. Homoseksualiteit stond daarin paradoxaal genoeg in het teken van het zelfbehoud van de soort. Ik kan je echter geen link geven; meer informatie weet ik er niet meer van.
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 30 augustus 2009 om 23:39. |
|
|
|
|
|
|
#7856 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#7857 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Chez Paulus zal toch geen homobar zijn zeker
|
|
|
|
#7858 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#7859 |
|
Minister-President
|
Dat de natuur niet op een doel gericht was maar het resultaat vormde van mechanistische natuurwetten.
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 31 augustus 2009 om 00:38. |
|
|
|
|
|
#7860 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Sluit het één per definitie het ander uit?
|
|
|
|