![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#702 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pietje, Een volk treffen om te treffen is niet goed te keuren. Maar dat mag absoluut niet betekenen dat we bepaalde individuen binnen die groep niet mogen ter verantwoording roepen. En het mag absoluut niet betekenen dat antisemitisme en haat/racisme als concept compleet misbruikt worden om zich achter te verstoppen. Dit gebeurt meer en meer en is een bijzonder gevaarlijke toestand.
![]() |
![]() |
#703 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=127649 http://forum.politics.be/showthread.php?t=126564 slechts één bedoeling had, namelijk een gans volk in een slecht daglicht stellen, en niet enkele individuen. Geef daar dan eens een paar zeer concrete voorbeelden van.
![]() |
![]() |
#704 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 31 augustus 2009 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#705 | |||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat u vervolgens nog eens aan mij gaat vragen of uw stellige bewering over mij klopt maakt het allemaal niet betrouwbaarder. Dan nog: Ik heb nergens om gevraagd. Het boeit me niet eens. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dank voor het compliment. Ik doe mijn best. Neen. U zit er naast en flink ook. Nogmaals, twee van de drie forumnamen zijn fout, één van de twee door uw genoemde mediamagnaatnamen (mooi scrabblewoord) is ook fout, terwijl u het allemaal zo stellig denkt te weten. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | |
|
![]() Citaat:
1. Jezus was zelf een Jood, zelfs een rabbi; 2. Zijn tegenstanders bevonden zich onder de religieuze leiders van die tijd. Dat is niet het hele volk; 3. Niet alleen zijn tegenstanders maar al zijn volgelingen waren ook Joods. Hoe er dus gesproken kan worden over 'de Joden' is mij een raadsel.; 4. Hoewel zijn tegenstanders hem aanbrachten bij de Romeinen, hadden ze niet de macht Hem ter dood te brengen. Het zijn toch echt de Romeinen geweest, die Hem hebben gedood.; 5. Leg mij eens uit waarom we 2000 jaar na dato de gehele huidige generatie Romeinen nog iets zouden verwijten, om iets wat een Romeins leider en een handje soldaten hebben gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
|
![]() Beste Andy, evenwichtig bericht waar veel in zit. Om dit er even uit lichten:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb bovendien ergens gelezen dat 80 % van de joden achter de palestijnen politiek van Israel staat. Dit vertegenwoordigt een ongelooflijk grote meerderheid. Misschien moeten we toch eens benadrukken wat de joodse staat ervoor over heeft (welke middelen ze gebruikt) om de publieke opinie in haar voordeel te doen tillen. Is men de joodse internet megafoon al vergeten? En voor wat die allemaal (mis)gebruikt wordt? ... informeer u misschien eens goed hieromtrent. is enorm veel om te doen geweest. http://electronicintifada.net/v2/article5239.shtml http://www.guardian.co.uk/media/2006...section.israel http://www.timesonline.co.uk/tol/new...icle693911.ece Hier het artikel uit de times: Citaat:
Verder werkt men ( De Jewish Internet Defense Force) met een leger van 25,000 cyber-enthousiasten om forums, chatboxen, blogs etc te sabotteren, te spammen, participanten met een kritische mening uit te schakelen , dingen van youtube , facebook, etc af te zwieren, websites uit te schakelen, etc... Is dat allemaal terecht? Ik blijf zeggen dat dit tot zware misbruiken leidt. Men moet dat durven bespreken en aankaarten. Niet alleen leidt dit tot misbruiken, ik zou zelfs zeggen dat het antisemitisme juist in de hand gewerkt wordt hiermee.... Wellicht 1 van de andere redenen waarom jodenhaat terug toeneemt... onvermijdelijk gewoon. http://www.thejidf.org/ .
![]() |
![]() |
#710 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
In feite heb je dus gelogen, wil je nu laten verstaan. Ik heb tientallen keren gezegd dat het niet belangrijk was, maar djimi en JIJ bleven er op terug komen om mij te pakken. Misschien voel je nu eens zelf hoe het voelt om een label opgeplakt te krijgen dat je liever niet opgeplakt krijgt... .
![]() |
![]() |
#711 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De joodse premier ken ik niet, wel de Israëlische.
![]() |
![]() |
#712 |
Gouverneur
|
![]() M'n beste, de stichters van Israël en het zionisme noemen dit land ZELF het thuisland voor de joden, de jodenstaat. Maar als ik die term gebruik is er weer sprake van antisemitisme zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Don't mention the J-word!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#714 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Israël is natuurlijk de Joodse staat bij uitstek. Maar Pietje heeft gelijk als hij zegt dat er niet zoiets is als een Joods premier. Dat begrijpt u hopelijk ook wel. Het land heeft Israël, niet Jodenland.
Maar zelfs als een gematigd Arabier premier zou worden, zou Israël nog in een kwaad daglicht staan. Er wonen veel Joden. Tja. Da's geen geschikt recept voor intolerante mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#715 | ||
|
![]() Citaat:
Nee hoor. Ik meld u dat uw beweringen niet juist zijn en vervolgens blijft u er tot vervelens toe op terugkomen en zit u zich herhaaldelijk in allerlei bochten te wringen om via een omweg toch nog stiekem uw gelijk proberen te krijgen. Uw beweringen zijn niet juist, hoezeer u ook draait. Citaat:
Oe, bibber en beef. En wat zou dat label dan wel zijn? Is het u nog niet duidelijk dat uw label mij voor geen meter interesseert? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 31 augustus 2009 om 19:47. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#717 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#718 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn beweringen:
1. de VS bankierswereld en de mediawereld zijn sterk gedomineerd door de joodse gemeenschap. 2. Maxwell en Murdoch zijn joods. 3. De PNAC, met wolfowitz en perle als zionisten aan het hoofd, aangebracht door Cheney, hebben de Irak invasie en midden oosten strategie van de VS volledig bepaald. . Over alles is al voldoende gezegd dacht ik. Reageer misschien eens op de laatste posten, inhoudelijk dan. .
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 31 augustus 2009 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#719 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#720 | ||||
Europees Commissaris