Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 augustus 2009, 21:20   #721
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

Eens we hier *echt* te maken krijgen met de gewelddadige overheersingsdrang van de Islam zullen bij veel mensen de oogkleppen afvallen en zullen ze het Joodse volk beter begrijpen.

Heb het geluk gehad van vele malen in Israel te verblijven en de situatie en de mensen daar persoonlijk te kunnen ervaren.

Makkelijk om mensen te veroordelen die proberen te overleven in een land dat omringd wordt door mensen die hen totaal willen vernietigen als je je opinie enkel uit de schandalig pro-Palestijnse Belgische pers moet laten vormen.
Oud 31 augustus 2009, 21:29   #722
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Op deze opmerking van u is veel te zeggen.

1. Jezus was zelf een Jood, zelfs een rabbi;
2. Zijn tegenstanders bevonden zich onder de religieuze leiders van die tijd. Dat is niet het hele volk;
3. Niet alleen zijn tegenstanders maar al zijn volgelingen waren ook Joods. Hoe er dus gesproken kan worden over 'de Joden' is mij een raadsel.;
4. Hoewel zijn tegenstanders hem aanbrachten bij de Romeinen, hadden ze niet de macht Hem ter dood te brengen. Het zijn toch echt de Romeinen geweest, die Hem hebben gedood.;
5. Leg mij eens uit waarom we 2000 jaar na dato de gehele huidige generatie Romeinen nog iets zouden verwijten, om iets wat een Romeins leider en een handje soldaten hebben gedaan.
Was het niet op aandringen van de joodse religieuze leiders, was het niet Barabas of Jezus, e kozen toch voor de vrijlating van de crimineel en niet voor die van Jezus, waarom? Had een crimineel voor die religieuze joods leiders een criminel meer te bieden dan Jezus?

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2009, 21:33   #723
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
En iedereen hier kent jou als een rabiaat Jodenhater. Maar waarschijnlijk beschouw je dat als een eretitel.
En, wat is nu uw punt. Een probleem zeker dat er niemand in uw woordspelletjes trapt.

Ga nog maar wat verder op uw natte vinger theorie's.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2009, 22:12   #724
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Was het niet op aandringen van de joodse religieuze leiders, was het niet Barabas of Jezus, e kozen toch voor de vrijlating van de crimineel en niet voor die van Jezus, waarom? Had een crimineel voor die religieuze joods leiders een criminel meer te bieden dan Jezus?
Dat is de versie van het Vaticaan.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2009, 22:19   #725
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Eens we hier *echt* te maken krijgen met de gewelddadige overheersingsdrang van de Islam zullen bij veel mensen de oogkleppen afvallen en zullen ze het Joodse volk beter begrijpen.
Wacht maar tot gij eens *echt* te maken gaat krijgen met de parasitaire geldzucht en fraude van bepaalde joodse zakenlui, waar ik slachtoffer van ben geworden. Uw oogkleppen zullen ook afvallen dat kan ik u garanderen. Zeker als het bij herhaling gebeurt en als je ziet hoe het gebeurd is. In belgie hebt ge daar nog niet te veel last van. Internationaal en vooral in de angelsaksische wereld ligt het wel al helemaal anders.

Ik zal niet veralgemenen voor de hele groep zoals jij dat doet mbt islam en ik zou u ook willen waarschuwen voor het demoniseren van de 'slechte gewelddadige islam'... denk maar eens heel lang en goed na wie daar wel eens achter zou kunnen zitten en voor welk motief. Nothing is like it seems my friend.

Citaat:
Heb het geluk gehad van vele malen in Israel te verblijven en de situatie en de mensen daar persoonlijk te kunnen ervaren.
Makkelijk om mensen te veroordelen die proberen te overleven in een land dat omringd wordt door mensen die hen totaal willen vernietigen als je je opinie enkel uit de schandalig pro-Palestijnse Belgische pers moet laten vormen.
Idd, vandaar dat we niet moeten veralgemenen.
Oud 31 augustus 2009, 22:34   #726
Dajjal
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Wacht maar tot gij eens *echt* te maken gaat krijgen met de parasitaire geldzucht en fraude van bepaalde joodse zakenlui, waar ik slachtoffer van ben geworden. Uw oogkleppen zullen ook afvallen dat kan ik u garanderen. Zeker als het bij herhaling gebeurt en als je ziet hoe het gebeurd is. In belgie hebt ge daar nog niet te veel last van. Internationaal en vooral in de angelsaksische wereld ligt het wel al helemaal anders.

Ik zal niet veralgemenen voor de hele groep zoals jij dat doet mbt islam en ik zou u ook willen waarschuwen voor het demoniseren van de 'slechte gewelddadige islam'... denk maar eens heel lang en goed na wie daar wel eens achter zou kunnen zitten en voor welk motief. Nothing is like it seems my friend.

Idd, vandaar dat we niet moeten veralgemenen.
U bent er dus niet van overtuigd dat een hele sterke stroming binnen de Islam op totale overheersing uit is, en dat de gematigde elementen (ja die zijn er ook, maar die vallen niet op) dat nooit zullen kunnen tegenhouden ?

Ik heb NIET gezegd dat alle Islamieten de Westerse wereld kapot willen. Ik heb wel gezegd dat het een sluipend gif is, en dat op een dag de maskers zullen afvallen. En op die dag zullen de gematigde moslims (die veel te Westers zijn en heulen met de Grote Satan) ook delen in het leed en het lot van de rest van de ongelovigen...

Op het moment dat de radicalen hier in Europa discotheken en cafes waar uw en mijn kinderen vertoeven beginnen opblazen (Allahuh Akhbar..) zal je misschien begrijpen waar Israel mee moet kampen.
Oud 31 augustus 2009, 22:43   #727
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Wacht maar tot gij eens *echt* te maken gaat krijgen met de parasitaire geldzucht en fraude van bepaalde joodse zakenlui, waar ik slachtoffer van ben geworden. Uw oogkleppen zullen ook afvallen dat .
straddle, diegene waartegen je praat heeft geen oogkleppen,.... als je begrijpt wat ik bedoel.

de strekking die kost wat kost 1,25 miljard mensen wil uitspelen tegen de Westerse atheïsten en christenen...;Wie o wie zou dat toch zijn... Wie heeft daar voordeel bij...

wie krijgt bush zo ver dat hij europa quasi dikteert om turkije op te nemen in de EU, wetende dat dit voor grote problemen gaat zorgen...

wie zorgt ervoor dat de foute MEMRI vertalingen toch nog in de media gebruikt worden ? wie ligt aan de basis van datzelfde MEMRI ?
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 31 augustus 2009 om 22:49.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2009, 22:48   #728
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
U bent er dus niet van overtuigd dat een hele sterke stroming binnen de Islam op totale overheersing uit is, en dat de gematigde elementen (ja die zijn er ook, maar die vallen niet op) dat nooit zullen kunnen tegenhouden ?

Ik heb NIET gezegd dat alle Islamieten de Westerse wereld kapot willen. Ik heb wel gezegd dat het een sluipend gif is, en dat op een dag de maskers zullen afvallen. En op die dag zullen de gematigde moslims (die veel te Westers zijn en heulen met de Grote Satan) ook delen in het leed en het lot van de rest van de ongelovigen...

Op het moment dat de radicalen hier in Europa discotheken en cafes waar uw en mijn kinderen vertoeven beginnen opblazen (Allahuh Akhbar..) zal je misschien begrijpen waar Israel mee moet kampen.
ALLE misdaad moet bestreden worden - aan beide kanten. Dit is de enige weg vooruit.

Wat die maskers betreft... ik ben bijlange nog zo zeker niet wie de echte maskers draagt. Agitatoren in beide kampen wakkeren dat moslimgeweld aan. Verdeel en heers. Valt goed geld mee te verdienen. Het leidt ook de aandacht af van wat er werkelijk aan het gebeuren is. Dus, neen, ik ben absoluut niet overtuigd dat de moslimwereld ons wil domineren. Je moet je ook ernstig afvragen sinds wanneer en waarom de moslimwereld zich steeds woedender opstelt naar het westen: heel het Midden Oosten is naar de botten geholpen door onze dubbelzinnige houding daar. Een westerse houding die enkel en alleen bepaald is door geldgewin.
We (de ganse wereld) hebben de palestijnen aan hun lot overgelaten. Wat een uitweg hebben die mensen nog? Als ge geen enkele toekomst voor u ziet, welke keuze hebt ge dan?

.

.

Laatst gewijzigd door straddle : 31 augustus 2009 om 22:50.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2009, 22:58   #729
Dajjal
Minister

Standaard

Citaat:
Wat een uitweg hebben die mensen nog? Als ge geen enkele toekomst voor u ziet, welke keuze hebt ge dan?
Een beetje zoals de mensen in Sderot die constant raketten van die lieve Palestijnen op hun kop krijgen bedoel je ?
Oud 31 augustus 2009, 23:04   #730
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Een beetje zoals de mensen in Sderot die constant raketten van die lieve Palestijnen op hun kop krijgen bedoel je ?
Toch straf dat die Palestijnen geen eten maar wel veel raketten naar binnen gesmokkeld krijgen.

Beeld u maar eens in dat jij daar geboren bent. En geen enkele uitweg hebt en als een beest afgemaakt wordt.
Oud 31 augustus 2009, 23:06   #731
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We (de ganse wereld) hebben de palestijnen aan hun lot overgelaten. Wat een uitweg hebben die mensen nog? Als ge geen enkele toekomst voor u ziet, welke keuze hebt ge dan?
Velen zijn naar de Verenigde Staten gevlucht, en zijn in de vrije wereld erachter gekomen hoe het werkelijk zit. Vervolgens scharen ze zich achter Israël.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2009, 23:13   #732
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Velen zijn naar de Verenigde Staten gevlucht, en zijn in de vrije wereld erachter gekomen hoe het werkelijk zit. Vervolgens scharen ze zich achter Israël.
Velen?

Yep. Een enkel geval dat dan graag wordt uitvergroot in de propagandaslag.

.
Oud 31 augustus 2009, 23:14   #733
Dajjal
Minister

Standaard

Citaat:
Toch straf dat die Palestijnen geen eten maar wel veel raketten naar binnen gesmokkeld krijgen.

Beeld u maar eens in dat jij daar geboren bent. En geen enkele uitweg hebt en als een beest afgemaakt wordt.
De mensen die daar geboren worden, worden gewelddadig onder controle gehouden door de Hamas-freaks die geen weerstand dulden.

Je beste vooruitzicht is als menselijk schild te fungeren voor Hamas-terroristen.

Ik ken toevallig een paar Palestijnen die WEL die indoctrinatie achter zich hebben kunnen laten en nu goed hun brood verdienen in Israel. En dit is op een mooie campus van een provider in Kibutz Yakum.

Life is a collection of choices. Those who opt not to choose will wither. Hamas biedt geen toekomst, en kannibaliseert zijn eigen volk tot grotere eer en glorie van hun haat tegen Israel.

Zelf al eens in Israel geweest Straddle ? In Gaza ? In Jerusalem ? In Libanon ? In Haifa ?
Oud 31 augustus 2009, 23:15   #734
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Velen?

Yep. Een enkel geval dat dan graag wordt uitvergroot in de propagandaslag.

.
Walid Shoebat
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2009, 23:22   #735
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ja, en er is dat syrisch madammeke professor psychiatrie ook nog, ik ben hare naam vergeten.

In termen van statistiek is het een verwaarloosbaar percentage.

Bovendien is het niet echt terzake. Of wil je zeggen dat alle palestijnen hun voorbeeld moeten volgen? Realisme graag.
Oud 31 augustus 2009, 23:26   #736
Dajjal
Minister

Standaard

Citaat:
Ja, en er is dat syrisch madammeke professor psychiatrie ook nog, ik ben hare naam vergeten.

In termen van statistiek is het een verwaarloosbaar percentage.

Bovendien is het niet echt terzake. Of wil je zeggen dat alle palestijnen hun voorbeeld moeten volgen? Realisme graag.
Tuurlijk ! Beter dit voorbeeld volgen:

Oud 31 augustus 2009, 23:27   #737
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
onder controle gehouden door de Hamas-freaks die geen weerstand dulden.

J?
diezelfde hamas"freaks" die gesteund werden door Israel om de PLO te verzwakken ?

wie trekt hier weer aan de touwtjes he....
.
Oud 31 augustus 2009, 23:30   #738
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Tuurlijk ! Beter dit voorbeeld volgen:

wss is dit kind reeds afgemaakt door een Israelische fosforbom. net zoals honderden van zijn leeftijdsgenootjes en hun moeders; dit terwijl jouw volksgenoten vrolijk en gierend stonden toe te kijken op een berg, ondertussen genietend van een picknick.
.
Oud 31 augustus 2009, 23:41   #739
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Het wordt weer een midden-oosten-draad?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2009, 23:41   #740
Dajjal
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
wss is dit kind reeds afgemaakt door een Israelische fosforbom. net zoals honderden van zijn leeftijdsgenootjes en hun moeders; dit terwijl jouw volksgenoten vrolijk en gierend stonden toe te kijken op een berg, ondertussen genietend van een picknick.
Het zijn mijn volksgenoten niet. Ik zou trouwens nooit in Israel mogen gaan wonen, vermits ik niet Joods ben, maar een volbloed atheist.

Ik heb wel 1000 keer meer affiniteit met het Joodse volk dan met de Mohameddanen.

En het feit dat dit kind misschien "afgemaakt" geweest is heeft hij dan wel te danken aan zijn ouders die hun onvoorwaardelijke trouw aan Hamas gezworen hebben. Boontje, loontje, yadda yadda yadda....

Live by the sword, die by the sword.

Totaal geen medelijden met de Palestijnen.

Ze krijgen verdomme een heel stuk van de Westelijke Jordaanoever terug, en wat doen ze ? Gaan ze irrigeren ? Beplanten ? Nee... ze brengen hun raketten een paar kilometer dichter bij Israel en hopen meer burgerslachtoffers te maken.

Je hebt trouwens nog steeds niet op mijn vraag geantwoord. Ben je er ooit ZELF geweest ? Heb je iets meer dan wat je uit de boekjes krijgt ?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be