![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Abortus na 14 weken zwangerschap moet kunnen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 40,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 34,55% |
Ja, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,91% |
Neen, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#1162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 31 augustus 2009 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het een Paulusje wordt. Het is al vuurrood van frustratie!
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1164 |
Banneling
|
![]() Is het toegelaten uw medeforummers op deze manier te bespotten en de lachers op uw hand te krijgen?
Indien u geen enkele vorm van leven tekort wil doen en het leven zoveel mogelijk wil respecteren, is de keuze voor de conceptie als startpunt voor het leven de enige keuze die je wetenschappelijk kan onderbouwen! Dat weet iedereen met een tikkeltje logisch werkend verstand. Alle andere momenten na de conceptie (en voor de geboorte mag ik hopen) zijn vol-le-dig arbitrair. Er is geen ene duidelijke afscheidingslijn meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb alleen gezegd dat ik er geen probleem mee zou hebben. En dat is ook zo. Maar voor wat hoort wat. De bal ligt dus in jouw kamp. En het oordeel bij de meelezer. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1167 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
wat doet u met mensen met hat down-syndroom? deze zijn geen mensen? ze hebben immers 47 chromosomen. Citaat:
Citaat:
geen enkel anticonceptiemiddel is 100% veilig, behalve sterilisatie die de vrouw verminkt. Citaat:
een morula enkele cellen noemen is de waarheid. een mens is niets anders dan eeen heel grote groep van cellen. dat is geen emo argument, maar de rationaliteit. wat jij doet is een drogredenering geven. een argumentum ad misericordiam
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 31 augustus 2009 om 21:57. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is vooral slimmer dan jij schijnt te denken, Paulus.
![]() |
![]() |
![]() |
#1170 |
Minister-President
|
![]() een argumentum ad misericordiam
ja, het is jammerlijk dat het gebeurt, maar u of ik hebben daar geen enkele zeggenschap over, enkel de moeder.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 31 augustus 2009 om 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1171 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een afgeknipte vingernagel is ook een klompje cellen, maar het heeft niks in zich om zich verder te ontwikkelen tot een mens zoals u en ik. Citaat:
Dat noem ik geen drogreden. Paulus. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1172 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
u vind dat bespottelijk. dat zegt genoeg.
![]() |
![]() |
#1173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals wij niet wensen dat anderen over ons bestaansrecht zouden oordelen, moeten wij ook niet oordelen over het bestaansrecht van iemand anders. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1176 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
een zaadcel/eicel heeft ook menselijk DNA, en uzelf noemde die geen "mensen" de zaadcel- en eicel-moedercellen hebben ook 46 chromosomen, hebben DNA maar toch noemt u die geen mensen. in het kort. iedere cel van ons lichaam heeft menselijk DNA, iedere cel van ons lichaam heeft 46 chromosomen (behalve de eicel/zaadcel) maar enkel een bevruchte eicel noemt u een "mens" en voor het geslacht: bij de meeste dieren/planten wordt het geslcaht bepaald bij de bevruchting dus uw parameters zijn dus totaal niet in alle omstandigheden geldig en rechtvaardig (uw woorden), in tegenstelling tot mijn parameters. dus nog eens mijn vraag, wat doet u met het down-syndroom? inderdaad, dus zijn ze nog niet als "mens" te bestempelen Citaat:
hoeveel verhalen heb je al niet gehoord van tienermoedertjes die niet worden geholpen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
dat is wel een drogredenen, bedoeld om medelijden op te wekken.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 31 augustus 2009 om 22:23. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1177 |
Banneling
|
![]() Maar de moeder kan het in veel gevallen voorkomen, zodat deze vreselijke ingrepen niet moeten georganiseerd worden door de samenleving en niet moeten plaatsgrijpen. Behalve voor wie dat nodig is door overmacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1178 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal zo goed zijn het voor u te herhalen: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en de morning after pil is volgens paulus zijn parameters ook abortus.
![]() |
![]() |
#1180 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Argumentum ad populum als u argumenten wilt geven, mij best, maar aub, laat drogredeneringen achterwege, meestal negeer ik ze
![]() |