![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#741 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#742 | |||||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
dat zal ik niet in vraag stellen. uiteraard !! Citaat:
Citaat:
uiteraard niet, en ook niemand die dat van jou verwacht, net zoals men dat niet van Lieberman verwacht. Citaat:
|
|
|
|
|
#743 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door roodhaar : 31 augustus 2009 om 23:58. |
||
|
|
|
|
|
#744 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je moet jezelf gedurende je verblijf wel nuttig maken. Je hebt anders geen recht op sociale voorzieningen. Misschien hadden wij dat hier ook zo moeten doen.
|
|
|
|
|
|
#745 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door roodhaar : 1 september 2009 om 00:11. |
||
|
|
|
|
|
#746 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#747 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Palestijnen zijn slachtoffer van de Arabische wereld, zij geven geen zier om hen, gebruiken hen enkel in hun nooit eindigende haat tegen Israël!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#748 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
tiens, en ik die dacht dat het de Israelis waren die hun land koloniseerden en hen afmaakten. finkelstein, Vn , internationaal recht etc: jullie hebben het fout !
Citaat:
Ja, het zijn de israelis die wel degelijk een "zier" geven om de Palestijnen.Om ze te verdrijven of af te maken uiteraard.
|
|
|
|
|
#749 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#750 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
werden die palestijnen gewoon gekoloniseerd en onteigend.
|
|
|
|
|
#751 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Nu, als ik moet 'kiezen', kies ik uiteraard ook voor mijn eigen westerse levensstijl en zeker niet direct voor een hard islambewind, maar dat is het punt niet. Laat die mensen dat voor zichzelf uitmaken, wij moeten dat hun niet gaan opdringen en ook niet verwachten dat zij onze keuzes even logisch gaan vinden. Zoals eerder gezegd leven wij in londen allemaal vreedzaam onder elkaar moslims en joden, op een paar uitzonderingen na. Ik heb tal van vrienden/kennisen in beide geloofsgroepen, en die moslims (uit egypte, marokko, syrie, libanon) die ik ken zijn zeer toffe kerels die heel ruimdenkend zijn en veel minder terugvallen op hun eigen geloofsgroep eigenaardig genoeg. In times of need staan die gasten trouwens altijd paraat, eender wat je hen vraagt, ook al ben je niet moslim. De joodse vrienden en collega's vallen na de werkweek volledig terug binnen hun eigen geloofsgroep. Ook -zoals ik hoger ook al gezegd heb- als ik hen nodig heb om bepaalde vergrijpen van andere joden te helpen opklaren wordt het zeer stil en is het elk voor zich. Voor de rest heb ik tal van zakenrelaties (zowel in de VS als het VK) waarbij het enkel steeds met de joodse groepen - helaas - steeds opnieuw zeer serieuze problemen geeft, zodanig zelfs dat het wat mij betreft een duidelijke kentrek is, en ik ben mild.
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 1 september 2009 om 00:35. |
|
|
|
|
|
|
#752 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#753 |
|
Minister
|
Ja, wel, ik vrees dat je het met een stuk of wat mensen te maken hebt die afstammen
van wat 'zwarten' worden genoemd in Belgie. Oostfrontstrijders en collaborateurs, dus. Geen kat die er ooit in zal slagen hun van het ongelijk van hun papa, grootpapa or whatever te overtuigen. |
|
|
|
|
|
#754 |
|
Europees Commissaris
|
tja, het ligt altijd aan een ander he
ook de vooroordelen, die zijn ook enkel maar bij een ander te vinden
|
|
|
#755 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#756 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Niet dat me dat verwondert, het vermoeden was er al. Laatst gewijzigd door filosoof : 1 september 2009 om 12:40. |
||
|
|
|
|
|
#757 |
|
Gouverneur
|
Huh? Welke bekentenis? Ik vind gewoon dat het aan niemand van ons als latere generaties om te gaan oordelen over die mensen en wat ze toen hebben gedaan. Ik oordeel evenmin over communistische partizanen van toen.
|
|
|
|
|
|
#758 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Intellectuele eerlijkheid is ver zoek. .
|
|
|
|
#759 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het poneren zonder verifiëren zou oneerlijk zijn, het niet vermoeden naïef. |
|
|