![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2741 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2742 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2743 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2744 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2745 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#2746 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2747 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze collecties nepargumenten en insinuaties doen niets terzake, en zijn een gedetailleerde weerlegging niet waard.
Dankzij de vrijheid van meningsuiting kan men op dit forum de meest onzinnige hatelijkheden posten. Van deze mogelijkheid wordt gretig gebruik gemaakt: het forum bulkt van de belegen en dwaze beschuldigingen tegen en veralgemeningen over allerlei groepen, meestal "gestaafd" door een rits nepargumenten. Dezelfde vrijheid van meningsuiting geldt echter ook voor wie de nepargumenten aan de kaak stelt. Met "ad hominems" of persoonlijke aanvallen heeft dat uiteraard niets vandoen.
![]() |
#2748 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Da zijn "mijn" drie puntjes ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2749 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar neen, de intonatie is duidelijk verschillend.
![]() |
#2750 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2751 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2752 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2753 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2754 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik besef dat met jou op dit moment niet veel zinnige discussie te voeren is over dit thema. Besef dat kritiek geen vorm van racisme hoeft te zijn. Ergens meen ik wel je hypergevoeligheid te kunnen begrijpen daar niet van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2755 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hintje: wanneer jij een nepargument post zegt dat niets over mij. Verder laat ik het hierbij.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 september 2009 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2756 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk echt dat je me verkeerd begrijpt, maar wie weet is dat inderdaad wederzijds. Ik voel me gekwetst door u.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 3 september 2009 om 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2757 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2758 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een bericht van 31 augustus
Citaat:
Een van de zaken waar ik het meeste moeite mee heb op het forum is de hypocresie rond 'morele verontwaardiging'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2759 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je, Johan Bollen, democratsteve heeft dat ooit eens geprobeerd. Hij beschuldigde mij ervan dat ik kritiek had op antisemitisme maar nooit iets tegen Islambashers schreef.
Ik serveerde hem prompt een flink aantal links die het tegendeel bewezen, en vroeg hem zijn beschuldiging in te trekken, wat hij uiteraard niet deed. Maar juist, je had het niet over mij in jouw post, dus ik ben gewoon wat leuke oude herinneringen aan het ophalen.
![]() |
#2760 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |