![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lees de discussie...
lees het forumreglement.. Ik ben niet de boeman ![]()
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
U mag van mening met mij verschillen. Dat is uw goed recht. Wat ik schreef is echter de wet op dit moment. En of u het daar mee eens bent of niet zal daar niets aan veranderen. Ik wil zo vrij zijn om uw opwerping te verduidelijken. Dat betreffende het forumreglement vermelde ik reeds hier: Citaat:
Citaat:
Als er een reden toe is met name illegaal gedrag of een andere reden uiteengezet in het forumreglement, kan het forum uw lidmaatschap eenzijdig ontbinden. Ze moet dan wel aan u melden welke van haar regels u heeft overtreden. Citaat:
Dit klopt niet. Van een 'huisreglement' geldt immers het volgende: er moet in se aantoonbaar zijn dat de regels 1) nuttig zijn. Dit wil zeggen dat de regels zodanig zijn dat ze het algemeen belang beschermen 2) ze mogen niet indruisen tegen bepaalde wetten. Maar dat spreekt voor zich. Een forum dat in zijn huisreglement schrijft dat alle producties van alle forummers zomaar naar goeddunken van de beheerders kunnen worden bewerkt of verwijderd, is immers ook geen forum meer maar een speeltuin. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan alles een huisreglement verbonden. Dat is een soort veiligheidsinbouwmaatregel voor de beheerder. Hiermee kan hij zichzelf beschermen en zijn handelen verdedigen indien er ooit klachten komen. Vergelijk het met een club, als u dat makkelijker vindt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() inderdaad "big brother" is eerder van toepassing hier
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u uwzelf dus beter eens informeert. Ik hoef mezelf niet meer te informeren. Degelijke bronnen genoeg, dank je. Google eens voordat u weer al te haastig reageert want u maakt zichzelf belachelijk tegenover mij. Dat geldt overigens niet enkel voor uw reacties in deze thread. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat maar eens zien, die "degelijke bronnen" van je. En gelieve je persoonlijke aanvallen achterwege te laten. Ze zijn niet toegelaten op dit private forum.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet alle bronnen kan je via het internet laten zien. ![]() Ik zie niet waar ik u persoonlijk aanval. Meer zelfs, dat ruikt naar smaad of een belediging aan mijn adres. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Heel mooi gezegd en helemaal juist! Proficiat!
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "Door de mand vallen" noemen we dat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog jammerlijker is dat jij de jouwe niet ziet.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Persoonlijke aanvallen citeren is evenmin toegelaten, beste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kopie van id van mijn vriend en zijn diploma? Of neen wacht, dat kan vervalst zijn. En oeps, dat gaat ook in tegen zijn en mijn recht op privacy. ![]() Doe eens volwassen aub, overigens kan iedere nitwit tegenwoordig internet gebruiken om de desbetreffende relevante rechtsstukken op te zoeken. (wat u hier deed is overigens opnieuw zowel een persoonlijke aanval als een blamering. Goed bezig ... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een link naar de desbetreffende post volstaat reeds, hoor. Zelfs enkel het postnummer is goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat je me een verifieerbare bron gaf. Zo had ik me dat voorgesteld...
Citaat:
Citaat:
![]() Nee, dat is het niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 3 september 2009 om 20:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Momenteel bestaat er bij mijn weten nog geen rechtspraak inzake vrijheid van meningsuiting op internetfora. De berichten die u hier plaatst, worden geplaatst in een ruimte die wordt beheerd door de administratie van dit forum (en welke berichten u enkel mag plaatsen indien u instemt met de voorwaarden verbonden aan het lidmaatschap van het forum). Vrijheid van meningsuiting houdt m.i. het recht in om te mogen zeggen wat men denkt, zonder dat de overheid u het zwijgen kan opleggen; politics.be is niet de overheid. Een argument hiervoor kan gevonden worden in het betreffende artikel zelve: Citaat:
Meer in het bijzonder naar punt 4: Citaat:
Citaat:
Noot: u geeft dus toe dat het posten op dit forum inherent is aan lidmaatschap. Hoe verzoent u dat met uw stelling dat een forum niet privé is? Als het openbaar was, zou er toch geen lidmaatschap vereist zijn? Daar bent u op z'n minst inconsistent en volgens mij eenvoudigweg verkeerd. Citaat:
Sommige wetgeving zal de forumbeheerder evenwel uiteraard dienen te respecteren. Zo mag hij bijvoorbeeld het verspreiden van xenofobe boodschappen niet aanmoedigen of links naar pedofiele websites plaatsen of, als ze geplaatst zijn door forumleden, laten staan. Citaat:
Uiteindelijk bent u hier op vrijwillige basis te gast. De gastheer bepaalt de regels die in zijn domein moeten worden nageleefd, niet u. P.S.: het is aangenaam met u te discussiëren. Laatst gewijzigd door Sammael : 3 september 2009 om 21:03. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... en ze is weer geband.
op naar de volgende nick ![]() |
![]() |
![]() |