![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Schepen
|
![]() Hoeveel tegenstanders van holebigezin denkt nou echt dat holebi's hun kinderen verkrachten? Je weet toch zelf wel dat niet zulke verhaaltjes aanleiding geven tot de oppositie. En zotten ga je niet overtuigen met terminologische goocheltrucjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als dan ook nog eens blijkt dat je je zogenaamde punt zo duidelijk hard wil maken omdat je niet zou willen dat mensen hetgeen dit meisje aangedaan is erger zouden inschatten dan het is, dan ga ik even kotsen, ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu raf antwoord op z'n idiote vraag heeft kan hij misschien ook eens inhoudelijk reageren op dit:
de ernst van seksueel misbruik hangt niet af van de vraag of er nu al schaamhaar aanwezig was of niet. zowel psychologen als amateur-psychologen hebben zoiets door. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Schepen
|
![]() Zeer juist. Lees nou goed, Raf. Wat je nu doet is precies het geval van 'het kind met het badwater weggooien.'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet goed in wat daar zo "vreemd" aan is. Waarom wordt dit verhaal hier als "maatschappelijke discussie" gepost? Niet toevallig een onderdeel van het forum dat overspoeld wordt door anti-homo-topics. Zou deze zaak volgens de topicstarter een maatschappelijke relevantie hebben, denk je? Zou hij een verbod op dildo's willen bepleiten?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat geeft het jou dat de meeste mensen dit pedofilie vinden? compleet los van het feit of het nu wel pedofilie is of niet hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vijf jaar celstraf vind ik niet bepaald een "belachelijk lichte bestraffing".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ik aan mijn ellebogen aanvoel dat hier een link wordt gelegd tussen homoseksualiteit en pedofilie.
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijn ellebogen zeggen iets anders. met alle respect, maar je ziet spoken.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
De titel komt trouwens uit de krant (daar stond wel geen spelfout, maar kom). Laatst gewijzigd door Steve_M : 5 september 2009 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
De verontwaardiging gaat over twee ouders die hun eigen kind misbruiken en de al-dan-niet-te-lage straf die de natuurlijke moeder krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() ik denk dat jij die link er zelf inbrengt,hoor
![]() |
#117 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan zich dus eerder vragen gaan stellen waarom bepaalde lezers dat nu plots zo bezwaarlijk zouden vinden en men kan zich nog meer vragen stellen dat bepaalde posters diezelfde gelegenheid ten baat nemen om hem proberen vanalles in de schoenen te schuiven. Laatst gewijzigd door praha : 5 september 2009 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien ben ik al te vaak met homofoben in aanvaring gekomen op dit forum...
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze is ook ontzet uit haar ouderlijke rechten en haar burgerrechten, dacht ik... En ze is haar dochter kwijt. Zij was per slot van rekening ook niet de dader, ook al gaf ze die dader toestemming.
![]() |
![]() |