![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat in dat " gezin " gebeurde, is ronduit walgelijk , en dat op gelijk welke manier willen minimaliseren eveneens. Blijft dat ik mij nog steeds afvraag waar dat goed voor is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn lijken secindaire geslachtkenmerken helemaal geen criterium om pedofelie te bepalen!
Sommige twaalfjarigen ontwikkelen al borsten anderen nog niet op de leeftijd van veertien! Dat zegt trouwens niets over emotionele rijpheid, of vermogen om gevolgen van daden in te schatten, het gaat er zelfs dus niet over of een minderjarige toestemming gaf, wel over machtsverhoudingen tussen minderjarigen en volwassenen vandaar wettelijke bepalingen! Bovendien is in dit geval de relatie tussen moeder en dochter dusdanig verziekt dat je onmogelijk die moeder niet ter discussie kunt stellen, van mij mag ze gestraft worden als verkrachter want dit is wat ze met haar dochter deed... |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik spreid helemaal geen motivatie en intenties ten toon, meisje. Je kletst uit je nek, zoals gewoonlijk.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een pedofiel is iemand die bij voorkeur seks wil met mensen te jong om secundaire geslachtskenmerken te hebben. Als een "volwassen" iemand een 12 jarige seksueel lastig valt is zowiezo verkeerd, en kan onder pedofilie vallen, indien het "slachtoffer" net die secundaire kenmerken niet heeft. Ook is de wettelijke leeftijd die bepaald dat iemand minderjarig is heel arbitrair. Sommigen zijn vroeg volwassen, en anderen worden het nooit. En ja, ik ben een vijs kwijt.
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Depth of Field
Hoe kan je de wettelijk bepaalde "volwassenen" leeftijd objectief bepaald noemen? 1 ding spreekt het idee al helemaal tegen. Het zijn politici die dat bepaald hebben. Als ik niet beter zou weten, hebben onze "leiders" die leeftijd zo gekozen dat ze het makkelijker zouden hebben ook die wet te breken.
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Objectief betekent hier dat als twee verschillende mensen naar iemands identiteitkaart kijken ze alletwee altijd zullen overeenkomen of iemand meerderjarig is of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() Echt te goor voor woorden om te zien hoe met name 1 bepaald persoon die de griekse beginselen is toegedaan, en die reeds meerdere malen heeft laten blijken zich door knapen aangetrokken te voelen, zich als een paling in een emmer glijmiddel beweegt en met de achterlijkste reacties komt om maar vooral recht te praten wat krom is en het allemaal te minimaliseren door er een semantische discussie van proberen te maken.
Man man man, in de volksmond is sex tussen een 35-jarige en een 12 of 14-jarige gewoon pedofilie en dat dient nooit goedgekeurd en zeer streng gestraft te worden. Dat oeverloze gemauw over die exacte termen is alleen van belang voor een stelletje psychologen of psychiaters. En dan beginnen te janken over op klompen aanvoelen dat mensen wel eens de link tussen homosexualiteit en pedofilie zouden kunnen gaan leggen. Gek he, als je er zelf alles aan doet om vooral daar de aandacht op te vestigen. Maar ik heb dus wel een donkerbruin vermoeden dat eno2 gelijk had toen hij iets zei over zichzelf alvast willen indekken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vastgelegde leeftijd voor meerderjarigheid is dus objectief vast te stellen. Maar die leeftijd-In België op 18 jaar gezet- zelf, is niet meer dan een vastgelegde regel, en die regel is vastgelegd door een stel politici die toen, en nu niet meer zijn dan eigengereide corrupte zakkenvullers die vanuit hun ivoren torens beslissen wat goed is voor anderen. Voor andere plaatsen en tijden werd zelfs de leeftijd van 9 jaar al aanvaard. Dus, blijf ik van mening dat a) pedofilie , sexuele betrekkingen met mensen te jong om de secundaire geslachtskenmerken te vertonen.Die secundaire geslachtskenmerken zijn meetbare criteria ,en dus objectief vast te leggen. b) de leeftijdsgrens voor meerderjarigheid een kunstmatige grens is. Een grens opgelegd door politici. En om af te ronden. Carthago moet vernietigd worden.
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
^2 nagel op de kop Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 september 2009 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat niet rechtvaardig is, is dat crimineel 1 vijf jaar cel krijgt voor aanranding van de eerbaarheid van een 14 jarige van rechter Guust, en dat crimineel 2 een jaar voorwaardelijk krijgt voor aanranding van de eerbaarheid van een 14 jarige van rechter Raf, omdat Rechter Raf meent dat de borsten van slachtoffer 2 groot genoeg zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft wel te maken met de letterlijke betekenis van pedofilie. Een "echte" pedofiel zou niet willen foefelen met de jongedame met borsten. Maar U hebt wel gelijk met uw menig dat de rechters in België hun eigen waarden en normen kunnen, en zullen projecteren op de veroordeelden. Citaat:
Om voorbeelden te geven. Kerel van 24 wil zijn 18 jarige vriendin in bed krijgen voor het betere rampetampen. Ze voelt zich er nog niet klaar voor/te vroeg in de relatie/religieuze overwegingen/etc, maar geeft wel toe aan die kerel zijn gezeur, omdat hij "het anders wel op een ander gaat halen". Of Er zijn er genoeg die een meisje uit hun kleren lullen. Of is het fenomeen loverboys plots verdwenen?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 september 2009 om 14:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |