![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reminds me... ex-collega van me heeft ooit in een silicium chip fab gewerkt. Als je test-exemplaren laat maken van chips dan is dat steenduur omdat het procedé op zulke kleine schaal wordt toegepast dat het opstarten van de productie voor aan aantal wafers (dat zijn ronde schijven silicium waarop meerdere chips staan "gedrukt") totaal niet de kosten kan dekken. Pas als je er eentaal miljoenen uitwringt gaat het de kosten dekken.
Nieuweling (jobstudentje) begint en ze hadden hem een oude test-wafer (totaal waardeloos gezien de tests reeds lang voorbij) in zijn pollen gestoken met het hele verhaal van hoe duur het is om dat te maken. Ze hebben hem toen gezegd dat hij zich nuttig kon maken door de individuele chips er reeds uit te snijden... met een stevige schaar. Het eerste wat die "zogezegd miljoenen kostende" wafer deed, was "krak" en de hele plaat brak in twee. Die arme jongen is naar buiten gelopen, over een omheining geklommen en ze hebben hem nooit meer teruggezien. ![]() Edit: wbt de laatste zin... thuis natuurlijk wel, maar niet op het bedrijf. ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 7 september 2009 om 20:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén van de meest genante gebeurtenissen van de laatste jaren maakte ik ongetwijfeld mee op de eerste werkdag op het bedrijf waar ik nu nog altijd werk. Ik was op woensdag gaan solliciteren en kreeg de volgende dag te horen dat ik op maandag mocht beginnen in een afdeling van de firma in Anderlecht. Ik op maandag nog even op de hoofdzetel langsgeweest in het centrum van Brussel, waar mij verteld werd dat ik mij in Anderlecht moest aanbieden bij de plaatselijke verantwoordelijke. Goed, ik stap daar binnen en als eerste kom ik de sectretaresse van die meneer tegen. Zij vraagt mij in een nietkoedspreekdevlaams wat ik precies kom doen? Of ik kom solliciteren? Nee, zeg ik, ik kom werken! Madame weet van niets en belt even naar haar baas. Die komt vol verbazing binnengestapt en vraagt wat er aan de hand is. Ik leg ook aan hem uit dat ik daar kom werken, waarop de brave man vol verbazing: 'Hoezo? Ik weet van niets!' Op dat moment begon ik al lichtjes te zweten en besloot ik de man op de hoofdzetel in Brussel bij wie ik was gaan solliciteren eens te bellen. Bleek dat die in alle commotie aan de afdeling in Anderlecht vergeten te melden was dat ik daar maandag zou langskomen! Bon, nog enkele telefoontjes later kwam er ineens een kerel het bureau binnengestapt met de melding: 't Is in orde, die kerel moet vandaag bij mij beginnen!' Iedereen eens goed lachen met de situatie en ik een ferme 'oef!' geslaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb ooit mijn potloodpunt eens gebroken. Achteraf gezien bleek het nog mee te vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Je airbag laten "herstellen" door de Brusselse merkengarage Nkoumba "Bonaventure" Sela nadat ie was afgegaan bij een frontaal accident, ok. * De boarding terminal instappen voor die vlucht naar de VS waarvan 140 mensen op de 200 met de koran op schoot luid zitten te citeren uit de verzen, ok. * In een niet gerenoveerd huis van 80 jaar oud de frietketel en de microgolf tegelijk aanzetten terwijl je die steenoude zekeringen hebt weggenomen en overbrugt door een dikke koperdraad. ok. * Och... een dealtje... Nkoumba kan me ook een jaren '80 Seat Ibiza verkopen die gemaakt is van twee Seat Ibiza's... beetje lasnaad op het dak maar een kniesoor die daar op let. ok. Maar jij durft de deur uit zonder puntenslijper? Je bent een onverantwoordelijk persoon en ik zou je liever in hechtenis zien dan dat jij nog langer het leven van zovele onschuldige mensen in gevaar kan brengen! Monster ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#107 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn geboorte
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() ... vandaar die 'ex"?
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terscheling, Camping De Appelhof 19*5
Zag een heerlijke chick daar, een brunette. Afgesproken om uit te gaan naar Midsland. Mijn spierwitte spijkerbroek aangedaan, zeer hippe Mexicaanse laarzen en een gestreept T-shirt. Kortom ik was er helemaal klaar voor. In een discotheek zou ik haar dan officiëel versieren zoals dat heet. Maar de macaroni van de dag ervoor was zeker niet helemaal gaar. Dus snel even een zacht windje laten dacht ik ![]() ![]() Floetschhh.........het liep zo via mijn broekspijpen mijn laarzen in... Ik heb haar nooi meer gezien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo had ik eens een collega.
*Ik gon ne scheet laten, ne scheet! *Ik heb in m'n broek gekakt, ik heb in mijn broek gekakt!!! dat is zoals ze dat zeggen strijklachen.
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Af en toe naar de les gaan heeft ook zijn voordelen:
-Ja meneer, welk onderwerp heeft u gekozen voor uw eindwerk en kunt u daar kort iets over vertellen? -Euh, eindwerk?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() een gekookte aardappel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() ongewild conversaties moeten aanhoren over vakanties naar Turkije en Egypte.
|
![]() |
![]() |