![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Staatssecretaris
|
![]() Het blijkt een goede onthaalmoeder te zijn. Ondanks al het gezeik
![]() http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...iveau/1.594060 |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Want het zien van foto's van Hitler is schadelijk voor de geestelijke gezondheid. Die vrouw kookt bovendien ook op gas, en we weten toch allemaal waar gas nog voor gebruikt werd. Wat een zottin!
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dan moeten we dat maar eens doortrekken naar alle ouders. De volgende stap?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() O ja, en raf, mensen herinneren zich nauwelijks nog dingen van voor hun 5de levensjaar
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Dus, om te recapituleren
- een hitlerposter in een creche mag nooit, want we kunnen niet riskeren dat er ook maar één peuter wordt getraumatiseerd. - sex met kinderen onder de zestien jaar moet wel kunnen in sommige gevallen, daar is het niet nodig om uiterst voorzichtig te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou misschien nog zo slecht niet zijn...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, maar toch zene... Het onderbewustzijn en zo... Geen risico's nemen zeg ik. Coloqueren die hap!
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Meteen die vergunning/erkenning van K&G intrekken. Schokkerend dat zoiets kan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat heeft politieke overtuiging te maken met opvoedingskundige kwaliteiten? Vanaf volgend jaar dan maar enkel onthaalmoeders die achter de SP.A staan een verhunning geven? Zolang ze haar werk goed uit voert is er toch geen probleem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister
|
![]() Allez, ik zal maar eens de knuppel in het hoederhok spelen (of hoe gaat die zegswijze ook weer?)
Ik hoor de Freek zopas zeggen dat er al 'klachten' waren in 2003. De aanhalingstekens die ik hierbij zet slaan op het volgende : het ging om de overtuiging van die 'moeder', niet om haar 'onthaal'. Dan zeg ik : je moet niet nazistischer dan Hitler willen zijn (of hoe luidt dat gezegde ok alweer ?). Als het onthaal OK is, dan is het OK, en als je opinies wil strafbaar gaan stellen, dan ben je ver van je democratisch verlicht tolerant enz. huis afgedwaald. (En ja, het is wel de juridische realiteit op dit ogenblik, maar dat doet niks af aan het feit dat dit een aberratie van jewelste is.)
Dom zijn is duur, en oliedom zijn olieduur. Laatst gewijzigd door nihao : 8 september 2009 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |