![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#302 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#303 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#304 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Als hier 1 iemand aan het wurmen is, dan bent u dat wel? Dat een 'luger' geen oorlogswapen is heb ik al toegegeven (zou u moeten weten wnr u aandachtig mijn posts hebt doorgenomen). Echter zal die wapencollectie zeker wel enkel 'oorlogswapens' bevatten.
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Banneling
|
Ik beschouw het oordeel van een bende tantes niet als al te betrouwbaar. Als ze een wapen zien hangen vallen ze eerst drie keer flauw en dan bellen ze de politie.
|
|
|
|
|
|
#306 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#308 |
|
Burgemeester
|
K&G trekt de vergunning in. Je mag ZONDER vergunning identiek hetzelfde uitvoeren als met vergunning. Als ik opzoek waar mijn dochter onder te brengen, zou ik dat liefst niet doen bij mensen met dergelijke gedachten.
|
|
|
|
|
|
#309 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#311 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#312 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Attaboy - zo kennen we je weer!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#313 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#314 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#315 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
en K&G oordeelde dat het geen reden zag om de erkenning in te trekken
Allee, het gaat hier weer goed, een naief wicht die niet kan lezen zelfs. Goed bezig se Geert. Citaat:
Ik heb ondertussen al wat ervaring met klachten en K&G. Ik baseer me dan ook daarop Citaat:
Citaat:
Men trekt de erkenning in op basis van deze mediahype. Citaat:
De overheid heeft K&G een taak gegeven: toezicht op de veiligheid en de hygiene. Al de rest is tussen de onthaalouder en de ouders. Leg iemand anders maar woorden in de mond
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||||
|
|
|
|
|
#316 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Eigenlijk kan dit rechtstreeks in een Candid camera-achtig programma:
Ouders brengen voor het eerst hun lieftallige peuters naar de opvang. Binnengekomen worden ze opgewacht door een Rosa Klebb-achtig type met een vriendelijke glimlach. Aan de wand hangen portretten van Hitler, nazivlaggen en een wapenarsenaal. Op de achtergrond loop een man te vloeken en te schelden op buitenlanders. Uit luidsprekers klinkt harde marsmuziek. En nu kijken hoe de ouders reageren. |
|
|
|
|
|
#317 |
|
Banneling
|
Dat zegt genoeg. Een tolerandus aan het trippen na een overdosis Verlichtingswaarden. Dom-links, met andere woorden.
Dan nog liever een nazi. Ze hebben tenminste iets meer realiteitszin, en gaan niet flauwvallen als ze een wapen zien. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 9 september 2009 om 16:27. |
|
|
|
|
|
#318 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#319 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Denk jij echt dat jij geweld uit de wereld kunt bannen door zulke Bambimaatregelen? Het is niet dat Amerikanen doen alsof borsten niet bestaan, dat ze daarom ophouden te bestaan. Het is niet dat dom-links doet alsof geweld niet bestaat, dat het ophoudt te bestaan. Het gaat gewoon meer pijn doen eens de bom barst. Geweld is realiteit. |
|
|
|
|
|
|
#320 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Waar haalt u het trouwens dat ik 'links' ben, laat staan dat ik 'dom' zou zijn. U bent wel een 'hokjesdenker' hé? Dat noem ik niet dom, dat is werkelijk achterlijk. |
|
|
|
|