Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2009, 01:17   #11701
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Pilots for the truth beweringen worden hier vakkundig om zeep geholpen onder andere door mensen die door hun beroep weten hoe je data moet analyseren :

http://forums.randi.org/showthread.php?t=66047
Wtf is Pilots for thruth? En die site bewijst niks, ik kan me daar nu evengoed aanmelden als bio-ingenieur en allerhande stierenstront uit men nek lullen.
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 01:18   #11702
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Fout ! het barst er zelfs van .
Leugens, bewijs dit eens
Oud 10 september 2009, 01:59   #11703
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pilots for the truth beweringen worden hier vakkundig om zeep geholpen onder andere door mensen die door hun beroep weten hoe je data moet analyseren :

http://forums.randi.org/showthread.php?t=66047
Zozo,en die blunders die zij maken worden door jou alvast geloofd....

Ik lees daar het volgende mijn beste.....

Citaat:
The moral of the story here is that the FDR data runs out anywhere from up to 2 seconds before the plane actually crashed into the Pentagon.
En aangezien de data officieel als laatste de volgende is .....

Citaat:
This means that 9:37:44 was the last, complete frame, gathered by the recorder
En kijk eens naar mijn link,daar was het tot op de seconde dezelfde data
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
9u37 30" - 79 - 404 - 1143 - 069
9u37 40" - 79 - 447 - 422 - 070
9u37 44" - 79 - 462 - 180 - 070
En kijk nu eens verder wat dat betreft.....

Op die laatste data had het vliegtuig een voortbewegingssnelheid van 200 meter per seconde...
Wat betekend dat het vliegtuig nog slechts 400 meter van zijn doelwit was...
En sterker nog ,toen zat het vliegtuig volgens Uw bron op 180 voet volgens de data ruwweg nog op 54 meter hoogte,en dit op amper 400 meter afstand...

Kijken we nu ook eens naar die hoogte mijn beste aangezien het vliegtuig op die laatste data nog op 180 feet boven de grond hing en met een berekende daalsnelheid van 60.5 feet per seconde en dit berekend op de vier voorafgaande seconden .....

Over die nog twee resterende seconden daalt het vliegtuig dus nog 121 feet mijn beste....

Enne hebt U het gezien of zal ik het U eens duidelijk maken....

180 -121 = 59 feet hoogte bij het impact in het doelwit....

En 59 feet is nog altijd 18 meter en 29 centimeter boven het grondoppervlakte...

Ga jij het maar eens uitleggen hoe het komt dat Uw vliegtuig rakelings boven de grond binnenvliegt ,daar waar de vluchtrecorder volgens Uw bron gezien zijn mening dat het vliegtuig 2 seconden later insloeg dit op een hoogte van
Van 18.29 meter had horen te gebeuren aangezien een eventuele bijsturing van het vliegtuig in die resterende twee seconden nooit mogelijk is gezien de reactietijd die het vliegtuig nodig heeft en het zich vlakbij zijn doelwit bevindt....

Duidelijk genoeg mijn beste....

Uw linkske is dus gedebunked wat dat betreft.....

Laatst gewijzigd door Svennies : 10 september 2009 om 02:15.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 02:36   #11704
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Wtf is Pilots for thruth?
Dit hier, veel leesplezier...

http://pilotsfor911truth.org/index.html
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 03:33   #11705
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Ja, had die Pentagon film van hen al eens gezien. Geweldig stukje met die taxichauffeur toen die dacht dat de camera niet rolde.

Maar goed, er is tot op heden geen enkele film vrijgegeven van het pentagon dat er op wijst dat een vliegtuig het pentagon heeft geraakt van de zovele die ze in beslag hebben genomen. Complete onzin, tenzij je wat te verbergen hebt.
Oud 10 september 2009, 08:32   #11706
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat weet ik wel. Het kan me ook niet schelen hoe het precies gebeurd is, raketten, vliegtuigen, whatever. Feit is dat ze bloed aan hun handen hebben. Dat is waar het om draait
Als je niet weet hoe of wat er precies gebeurt is, en als het je niet eens interesseerd, hoe kan je dan weten dat ze bloed aan hun handen hebben?
Kortom, voor jou zijn ze schuldig tot bewezen onschulidg. Dat heb je al wel duidelijk gemaakt.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 08:34   #11707
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik geef u de feiten, uw blinde liefde voor Bush en co en misschien heel Amerika verblinden u en kunt ge het niet vatten.
Bush kan mij den boom in.
Nee, u geeft beweringen en meningen, geen feiten en dat kan u niet vatten.
Oud 10 september 2009, 08:37   #11708
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Allez, OJ Simpson was onschuldig dus.
En een geexecuteerde ook, of niet?

U snapt geen bal van de wereld waarin u leeft.
Quote waar ik dat zeg...

Omdat ik u mening niet deel snap ik de wereld niet waarin ik leef
Je hebt nogal een hoge dunk van jezelf. Je zit hier enkele uren te reageren op een forum en weet hoe een ander zijn wereld in mekaar zit. Achja, das juist, jij kende ook alle amerikanen zonder zelfs maar 1 minuut ginds geweest te zijn. Goed bezig, goed bezig.
Oud 10 september 2009, 08:39   #11709
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Tja, gerechtigheid... voor die zaak en anderen bestaat enkel het Internationaal Gerecht en daar heeft USA -als enig land- zelfs zijn ondertekening terug ingetrokken...

En...

Als enig "Westers" land aanvaard de USA het ICC Den Haag niet.
Dus de USA doet wat ze wil... gerechtigheid laat me niet lachen...

bvb logica in de USA

een gekende bankovervaller stond zeker op de airport domicil watch list en hadden ze bij een vliegreisboeking snel te pakken gehad, desnoods bij het inchecken voor zijn vliegreis, of al eerder...

Gekende potentiële vliegtuigkapers waar de FBI en CIA van weet dat die al medeplichtig waren op aanslagen op US-doelen staan daar natuurlijk niet op.
Inchecken op naam was geen probleem.
Men deed zelfs geen moeite ze te vinden alhoewel ze dikwijls credietkaarten gebruikt hadden in de USA.
Zelfs een "vlieglicentie" haalden ze in de USA...
En u zou het nog erger willen maken door beweringen zomaar te aanvaarden?
Ik zeg dat ik blij ben dat er geen mensen worden veroordeeld op basis van beweringen en jullie gaan hier tegenin.
Oud 10 september 2009, 08:43   #11710
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wtf is Pilots for thruth? En die site bewijst niks, ik kan me daar nu evengoed aanmelden als bio-ingenieur en allerhande stierenstront uit men nek lullen.
Zie je wel dat je zelf beweringen niet geloofd! Waarom moeten jou fabeltjes dan zomaar worden aangenomen, verklaar dat eens.

Laatst gewijzigd door illwill : 10 september 2009 om 08:43.
Oud 10 september 2009, 10:20   #11711
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hahaha, zie hem verbroederen. Maar iets nuttig melden ho maar
ik heb reeds heel nuttig gemeld maar als je nog maar een maandje op het forum zit weet je dat natuurlijk niet
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 15:03   #11712
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Micele en Zeikstraal: pas op met vele truth seeker sites, de meesten doen meer kwaad dan goed. Een paar zijn ''geinfiltreerd'' en mixen waarheid met pure leugens.
Thx voor de tip, het heeft me idd de nodige tijd gekost vooraleer mijn frank langzaam viel, voor elke link ben ik zeer sceptisch of het nu van de officiële of de niet-officiële kant komt.
Het kost enorm veel tijd en moeite en vele links omdat uit te pluizen, gelukkig ben ik het Duits volledig machtig.

Citaat:
Illwill zal het nooit zien, o.a. blinde liefde voor de VS. Maar als hij het ooit zal zien zal hij ziedend kwaad worden (zoals de meeste amerikanen overigens).
Off-opic ... Dat is nieuw voor mij, maar toch had een flauw gevoel dat hij met Amerikanen ergens kontakt zou kunnen hebben, het kan ook zijn dat hij daar over de werkvloer komt... maar dat zijn gissingen van mij, no offence Ill

Citaat:
Damage Control:....iemand al ''Core of Corruption'' gezien?...te bekijken op google video. brengt een aantal nieuwe interessante zaken aan, maar daar blijft het bij. De film onderschrijft de LIHOP theorie, die ik ook onderschrijf
Ik heb nu 2/3 van de eerste film achter de rug, toch weer wat bijgeleerd, enkele "inside-puzzlestukjes" passen zelfs (betreft Israëlische betrokkenheid)

FBI-antiterrorman John O´Neill en senator Bob Graham moet ik nog wat verder uitpluizen, interessante piste.
De 1e film klaart toch het een en ander langzaam op is mijn -mss voorbarige- indruk totnutoe.

Laatst gewijzigd door Micele : 10 september 2009 om 15:05.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 15:10   #11713
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Thx voor de tip, het heeft me idd de nodige tijd gekost vooraleer mijn frank langzaam viel, voor elke link ben ik zeer sceptisch of het nu van de officiële of de niet-officiële kant komt.
Het kost enorm veel tijd en moeite en vele links omdat uit te pluizen, gelukkig ben ik het Duits volledig machtig.

Off-opic ... Dat is nieuw voor mij, maar toch had een flauw gevoel dat hij met Amerikanen ergens kontakt zou kunnen hebben, het kan ook zijn dat hij daar over de werkvloer komt... maar dat zijn gissingen van mij, no offence Ill

Ik heb nu 2/3 van de eerste film achter de rug, toch weer wat bijgeleerd, enkele "inside-puzzlestukjes" passen zelfs (betreft Israëlische betrokkenheid)

FBI-antiterrorman John O´Neill en senator Bob Graham moet ik nog wat verder uitpluizen, interessante piste.
De 1e film klaart toch het een en ander langzaam op is mijn -mss voorbarige- indruk totnutoe.
None taken.
Ik kan wel wat hebben en zowiezo kan een onbekende op een forum mij niet beledigen.
Voor de rest, ik heb via mijn "werkverleden" veel contacten met amerikanen waaronder ook mensen waarvan familieleden uitgestuurd zijn geworden of nog zijn. Feit is dat dit helemaal geen oorlogszuchtige knapen zijn die bloed willen zien en daarom bij het leger zijn gegaan. Dat is gewoon anti-VS propaganda praat.
Oud 10 september 2009, 15:43   #11714
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
None taken.
Ik kan wel wat hebben en zowiezo kan een onbekende op een forum mij niet beledigen.
Voor de rest, ik heb via mijn "werkverleden" veel contacten met amerikanen waaronder ook mensen waarvan familieleden uitgestuurd zijn geworden of nog zijn. Feit is dat dit helemaal geen oorlogszuchtige knapen zijn die bloed willen zien en daarom bij het leger zijn gegaan. Dat is gewoon anti-VS propaganda praat.
Dat klopt, trouwens ik haat veralgemeningen.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2009, 16:00   #11715
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat klopt, trouwens ik haat veralgemeningen.
De meesten op dit forum zijn erop tegen als het over Belgie en z'n allochtonen gaat, op vlak van veralgemenen dan, maar het zijn ook meestal diezelfde die bij amerikanen wel plots vinden dat het kan. Vreemd.
Oud 10 september 2009, 16:11   #11716
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Quote waar ik dat zeg...

Omdat ik u mening niet deel snap ik de wereld niet waarin ik leef
Je hebt nogal een hoge dunk van jezelf. Je zit hier enkele uren te reageren op een forum en weet hoe een ander zijn wereld in mekaar zit. Achja, das juist, jij kende ook alle amerikanen zonder zelfs maar 1 minuut ginds geweest te zijn. Goed bezig, goed bezig.
Ik heb er gewoond maar allez
Oud 10 september 2009, 16:15   #11717
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je niet weet hoe of wat er precies gebeurt is, en als het je niet eens interesseerd, hoe kan je dan weten dat ze bloed aan hun handen hebben?
Kortom, voor jou zijn ze schuldig tot bewezen onschulidg. Dat heb je al wel duidelijk gemaakt.
Leer de Amerikaanse geschiedenis, ze waren datzelfde 40 jaar geleden van plan. Diezelfde ideologien leven daar voort om bepaalde agenda's erdoor te krijgen, mensenlevens kunnen hen geen zak schelen, oorlog brengt tenminste geld op.
Oud 10 september 2009, 16:18   #11718
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Zie je wel dat je zelf beweringen niet geloofd! Waarom moeten jou fabeltjes dan zomaar worden aangenomen, verklaar dat eens.
Wou gewoon eens u spelleke omdraaien, for giggles
Oud 10 september 2009, 16:21   #11719
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Tuurlijk zijn ze schuldig tot ze hun onschuld hebben bewezen, no question about it.

Geef mij een deftige Pentagon film waarop ik een vliegtuig zie op het zwaarbewaaksts gebouw ter wereld
Oud 10 september 2009, 16:25   #11720
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geef mij een deftige Pentagon film waarop ik een vliegtuig zie op het zwaarbewaaksts gebouw ter wereld
Waarom zou er een video moeten bestaan waarop dat vliegtuig zichtbaar is? (m.a.w. beter zichtbaar dan op de 2 video's die openbaar zijn gemaakt)

Kan je me bijvoorbeeld eens vertellen welk type camera er nodig is opdat men een scherpe opname zou kunnen maken van dat vliegtuig tijdens de laatste 5 seconden voor impact?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be