![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#11701 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11702 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#11703 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik lees daar het volgende mijn beste..... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Op die laatste data had het vliegtuig een voortbewegingssnelheid van 200 meter per seconde... Wat betekend dat het vliegtuig nog slechts 400 meter van zijn doelwit was... En sterker nog ,toen zat het vliegtuig volgens Uw bron op 180 voet volgens de data ruwweg nog op 54 meter hoogte,en dit op amper 400 meter afstand... Kijken we nu ook eens naar die hoogte mijn beste aangezien het vliegtuig op die laatste data nog op 180 feet boven de grond hing en met een berekende daalsnelheid van 60.5 feet per seconde en dit berekend op de vier voorafgaande seconden ..... Over die nog twee resterende seconden daalt het vliegtuig dus nog 121 feet mijn beste.... Enne hebt U het gezien of zal ik het U eens duidelijk maken.... 180 -121 = 59 feet hoogte bij het impact in het doelwit.... En 59 feet is nog altijd 18 meter en 29 centimeter boven het grondoppervlakte... Ga jij het maar eens uitleggen hoe het komt dat Uw vliegtuig rakelings boven de grond binnenvliegt ,daar waar de vluchtrecorder volgens Uw bron gezien zijn mening dat het vliegtuig 2 seconden later insloeg dit op een hoogte van Van 18.29 meter had horen te gebeuren aangezien een eventuele bijsturing van het vliegtuig in die resterende twee seconden nooit mogelijk is gezien de reactietijd die het vliegtuig nodig heeft en het zich vlakbij zijn doelwit bevindt.... Duidelijk genoeg mijn beste.... Uw linkske is dus gedebunked wat dat betreft..... Laatst gewijzigd door Svennies : 10 september 2009 om 02:15. |
||||
|
|
|
|
|
#11704 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#11705 |
|
Banneling
|
Ja, had die Pentagon film van hen al eens gezien. Geweldig stukje met die taxichauffeur toen die dacht dat de camera niet rolde.
Maar goed, er is tot op heden geen enkele film vrijgegeven van het pentagon dat er op wijst dat een vliegtuig het pentagon heeft geraakt van de zovele die ze in beslag hebben genomen. Complete onzin, tenzij je wat te verbergen hebt. |
|
|
|
|
|
#11706 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kortom, voor jou zijn ze schuldig tot bewezen onschulidg. Dat heb je al wel duidelijk gemaakt.
|
|
|
|
|
#11707 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nee, u geeft beweringen en meningen, geen feiten en dat kan u niet vatten.
|
|
|
|
|
#11708 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Omdat ik u mening niet deel snap ik de wereld niet waarin ik leef Je hebt nogal een hoge dunk van jezelf. Je zit hier enkele uren te reageren op een forum en weet hoe een ander zijn wereld in mekaar zit. Achja, das juist, jij kende ook alle amerikanen zonder zelfs maar 1 minuut ginds geweest te zijn. Goed bezig, goed bezig.
|
|
|
|
|
#11709 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zeg dat ik blij ben dat er geen mensen worden veroordeeld op basis van beweringen en jullie gaan hier tegenin.
|
|
|
|
|
#11710 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 10 september 2009 om 08:43. |
||
|
|
|
|
|
#11711 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#11712 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het kost enorm veel tijd en moeite en vele links omdat uit te pluizen, gelukkig ben ik het Duits volledig machtig. Citaat:
Citaat:
FBI-antiterrorman John O´Neill en senator Bob Graham moet ik nog wat verder uitpluizen, interessante piste. De 1e film klaart toch het een en ander langzaam op is mijn -mss voorbarige- indruk totnutoe. Laatst gewijzigd door Micele : 10 september 2009 om 15:05. |
|||
|
|
|
|
|
#11713 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik kan wel wat hebben en zowiezo kan een onbekende op een forum mij niet beledigen. Voor de rest, ik heb via mijn "werkverleden" veel contacten met amerikanen waaronder ook mensen waarvan familieleden uitgestuurd zijn geworden of nog zijn. Feit is dat dit helemaal geen oorlogszuchtige knapen zijn die bloed willen zien en daarom bij het leger zijn gegaan. Dat is gewoon anti-VS propaganda praat.
|
|
|
|
|
#11714 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11715 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De meesten op dit forum zijn erop tegen als het over Belgie en z'n allochtonen gaat, op vlak van veralgemenen dan, maar het zijn ook meestal diezelfde die bij amerikanen wel plots vinden dat het kan. Vreemd.
|
|
|
|
|
#11716 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11717 |
|
Banneling
|
Leer de Amerikaanse geschiedenis, ze waren datzelfde 40 jaar geleden van plan. Diezelfde ideologien leven daar voort om bepaalde agenda's erdoor te krijgen, mensenlevens kunnen hen geen zak schelen, oorlog brengt tenminste geld op.
|
|
|
|
|
|
#11718 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#11719 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Geef mij een deftige Pentagon film waarop ik een vliegtuig zie op het zwaarbewaaksts gebouw ter wereld |
|
|
|
|
|
|
#11720 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Kan je me bijvoorbeeld eens vertellen welk type camera er nodig is opdat men een scherpe opname zou kunnen maken van dat vliegtuig tijdens de laatste 5 seconden voor impact? |
|
|
|
|