![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
O wacht... Dat doe je al voortdurend... ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had U liever gehad dat ik mongooltjes had geschreven, of debieltjes, of kwijlende spleetoogjes? Ik noem een syndroom van Down patientje een chronisch ziek persoon, die kostbare middelen opsoepeerd, van bijvoorbeeld die ene zieke asielzoeker.
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om mensen zoals U uit hun tent te lokken en daarmee aan te tonen dat U hypocriet bent.
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen welbewust doden is moord, ook al is dat in bepaalde landen juridisch niet zo. Wat men daarvan vindt is iets anders. Hitler vond ook dat hij geen moordenaar, maar eerder een weldaad deed met zijn endlösung fur juden. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben verbaasd dat u verbaasd bent Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 september 2009 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het druipt eraf,of ik ben paranoïde.
U start dit topic. Ik geef mijn eigen mening, en weet ook perfect dat U niet voor een mongooltje moet zorgen, u vind ze wel koddig om te zien, en zal vertederd doen tegenover zo'n grote baby met kwijlspoor. (en knoetharde erectie) U bent ook bereid middelen uit de grote pot ertegenaan te gooien om uw eigen geweten rein te houden. maar O wee als het direct uit uw eigen zakken moet komen. Want ik hoor U wel fulmineren over 2 aanhalingstekens. Maar niet over mijn standpunt dat alleen de moeder kan beslissen over die abortus, al dan niet in samenspraak met de man die zichzelf vader wil noemen, maar ook dat de moeder/ouders volledig voor de kost mogen opdraaien die zo'n kleine veroorzaakt en die niet op de maatschappij moet afwentelen. We zijn al met teveel, en er overleven al veel te veel zwakke expemplaren (ik ben er zo een), en vroeg of laat wreekt dat feit zich.
![]() |
#75 | ||
|
![]() Schattig, maar aangezien mijn mening juridisch verankerd is en de jouwe niet, is het tegendeel van je bewering waar. Verder probeer jij hier maar weer eens je mening op te dringen over abortus in het algemeen, terwijl het ging om abortus in het geval van het syndroom van down. Wiens mening is hier nu niet ter zake?
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat verandert niks aan de betekenis van het woordje "moord", dat is universeel. Citaat:
Waarom zou iemand met het syndroom moeten sterven? Voor het gemak van de ouders? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Is het niet onze morele plicht om op te komen voor de zwaksten van onze samenleving? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 september 2009 om 17:39. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() naar verluid zit hij erin
Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 september 2009 om 17:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() Mensen kunnen niet beslissen over het leven van iemand anders gebaseerd op hun eigen angsten. Aan hun eigen angsten werken zijn ze natuurlijk weer te laf voor. Mensen die kinderen met Down aborteren verdienen helemaal geen kinderen meer.
|
![]() |
![]() |