![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zijn er Stalin of Pol Pot sympathisanten op dit forum?
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 10 september 2009 om 21:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden we dan beter af zijn met het racisme waarmee links ons opzadelde?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Staatssecretaris
|
![]() Tiens, leg mij eens uit wat rechts is, wat extreem is en dan wat extreem rechts is. Ik zou dat ook eens graag willen weten. Ik heb dat al aan verschillende anderen gevraagd... maar dat bleek precies zeer moeilijk te zijn... Leg dan ook uit hoe extreem rechts ons het racisme heeft opgezadeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Staatssecretaris
|
![]() Oh!.... heeft men daar ook aan broodroof gedaan en gedreigd met juridische acties vanwege het CGKR?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal slechts bij een hypothese blijven. De kans dat het CGKR achter Stalin-aanhangers begint te jagen is ongeveer even groot als de kans dat de BUB Vlaams-Nationalistisch wordt. We weten immers allemaal dat hitler het enige kwaad in de wereld is, en dat het uiten van sympathieën voor die man onvermijdelijk leidt tot een nieuwe holocaust.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat is de volgende stap? Bibliotheken moeten een database gaan bijhouden, met welke boeken gelezen worden door onthaalmoeders en deze lijsten doorsturen naar kind en gezin? Dat ik dan al direct door een collega forumlid wordt uitgeroepen tot blokker, en dat ik nog eens wordt betaalt op hier te posten, liet me mijn wenkbrauwen fronsen, maar heb het toch afgesloten met een glimlach. Jij gaat zelfs al een stap verder, jij ziet overal adolf lovers opduiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=15
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hypocriete boel allemaal.
3/4 van België heeft voor hitler gewerkt destijds, of was aanhanger.
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Hoe ze denken over het derde rijk maakt niet uit. K&G hoort hen enkel te beoordelen op hoe goed de kinderen worden opgevangen. 2. Terzake kon een dag NA het uitzenden van de reportage afkomen met welgeteld 1 anonieme klacht van een papa die vond dat zijn kind overstuur naar huis was gekomen. Let wel... NA het uitzenden van... Ik vermoed ergens dat er intussen NA "het uitzenden van" ineens evenveel kinderen onwel zijn geworden als PVDA-leden er hebben. Of ze nu in Limburg dan wel West-Vlaanderen leven, werken en wonen. 3. K&G dat voor de camera's beweert dat het zich baseert op inspecties met oog op de zorg voor de kinderen, trekt de vergunning in zonder verder onderzoek maar omwille van de mediastorm. Dat noem ik broodroof. 4. Volgens sommigen hier lagen er ook wapens overal voor het rapen. Ik heb daar eigenlijk niets over gelezen, moet ik zeggen. De man is wel een wapen-verzamelaar maar als dat allemaal achter slot en grendel zit in een kamer waar kinderen niet komen en ongeladen... wtf is het probleem dan? 5. Over wapens gesproken. De VRT kwam ineens met nog een getuigenis. "al die wapens aan de muur". Wat zijn wapens? Waren het oude klakkebussen die wat verguld zijn en waaruit hooguit een spin komt gekropen als je het vast neemt? 6. Een vergunning sinds 1995. hmmm... let's see. Dat heeft toch wel lang geduurd voordat men 1 of 2 vaders kon vinden die dit (ik ben er nog niet uit wat, maar soit) aan de kaak stelden bij K&G. 14 jaar met twee of drie klachten die ze bij K&G kunnen vinden. In het kader van "mijn kind, schoon kind" staan de papa's en mama's tegenwoordig constant te eisen om met een leraar of directeur van een school te spreken omdat hun kind na wat gehannes een straf krijgt. De nanny krijgt de fout doorgeschoven voor wat de ouders hadden moeten doen. Gek dat die ouders tijd hebben om de scholen en opvang te terroriseren en niet om hun kinderen op te voeden. 7. Wie kan hier met betrouwbare bronnen aantonen dat dat mens die kinderen de hitler-groet leerde maken of een of ander niet bepaald correct lied aanleerde? Dat is nochtans wat sommige klein-linkse mensen hier beweren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Proficiat ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goeie post Jazeker.
En bij uw punt 2, denk ik ook dat ze het niet zouden hebben nagelaten de gemaakte klachten erbij te hebben gesleurd mochten ze er iets van hebben geroken. edit: bedoel hierbij vanaf dag 1, en niet daags nadien na met goed veel drama te hebben getokkeld op de gevoelige snaar. Hitler is niet goed te praten, maar dit ruikt wat te fel naar geforceerde demonisering van een persoon (er onrechtstreeks dat het geen uitzondering is) als tegenwoord in het hoofddoekengeruzie. Laatst gewijzigd door Vette Pois(s)on : 11 september 2009 om 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=ZjbJnZUJTYU Alles geleerd van papa en de imam. Ach, al die heisa is gewoon bedoeld om de aandacht van het hoofddoekenverhaal af te leiden. (Justitie... No comment.) Om nog maar te zwijgen van de shit waar onze economie mee te kampen heeft. Dat de politiek daarin een levensgrote verantwoordelijkheid in draagt, daar wordt zedig over gezwegen.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 11 september 2009 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() antwoord liever op mijn vraag, en stel jouw vraag dan nadıen. Je bent wel een kampıoen ın het ''rond de hete brij fietsen''.
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer ga je eens op mijn vraag antwoorden ?? When pıgs fly. zeker ??
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Te gênant voor een notoir nazi-aanhangsel ???
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, ze zorgde dat het verfoeide nazi-gedachtengoed geband werd uıt de omgevıng van onschuldige kindjes.