![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat iedere normale mens net onze vrijheden, waarden en wetten wil beschermen door op te treden tegen religies zoals de islam die de drang heeft om een andere cultuur te willen overheersen en naar haar hand te zetten en in dit geval een negatieve invloed zou hebben op de positie van onze vrouwen. laat ons eerlijk zijn, de islam staat haaks op onze huidige cultuur en op wat we al bereikt hebben op de gelijkheid tussen man en vrouw dat mensen hier kritisch tegenover staan is dus heel normaal vind ik. wil dit zeggen dat we nu moslims willen gaan deporteren, opsluiten in ghetto's (al doen ze dit bewust momenteel zelf) en of willen gaan vergassen?? NEEN Maar een beetje respect vanwege de moslim gemeenschap tegenover de cultuur waarin zij leven mag wel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb eens enkele jaren geleden , om iemand een plezier te doen, iemand uit de richting beroeps kantoor (stel je voor, het bestaat) bij mij in het kantoor haar stage laten doen. Ik zal dit nooit meer doen. Ik kreeg er stress van. Binnenkomende bijvoegsels van polissen alfabetisch klasseren was te moeilijk, nummerplaten van nieuwe polissen auto doorbellen naar de verzekeringsmaatschappij; te moeilijk. Eenvoudiger werk dan dat bestaat er niet op kantoor,. Ik vraag me dan af : waar houden die personen zich dan 6 jaar mee bezig op school . Meer dan hun broek verslijten kan het niet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een van de zonen van mijn ex vennoot, ik moet er even aan toevoegen, de mama was een universitair geschoolde, moest en zou zijn diploma halen om daarna verder te gaan studeren. De jongen was zeker geen etterbakje maar had het gewoon niet in hem hoewel hij best niet slecht was met zijn handen. Hij betoonde interesse om te lassen maar nee, dat was te min, hij moest en zou gaan studeren. Een regelrechte ramp natuurlijk. Uiteindelijk heeft hij totaal niets van diploma, is zelfs in een psychiatrische instelling beland en toen hij 28 was, was hij nog steeds op zoek naar zichzelf. Goed he, die leerplicht en al dat opdringen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In ‘t Brussels op de Foire du Midi
Twie Brusseleirs zitten veu heule deu op den Boulevard du Midi swailest Brussel Fuur. Zeit de Jean tegen Julien : « Ziede doo oen den andere kant van den boulevard, awel c’est tous des Arabes. » En de Julien replikeet : « Ja, en den ? Nous on est des Brusseleirs ; » De Jean : « Ja moo dee Araben c’est des Musulmans ! » De Julien : « Awel ja, et nous on est catholique . » De Jean : « Ja moo dee musulmans c’est des polygames ! » De Julien : « Hoe da, polygames, c’est quoi ça. » De Jean : « Awel, ça veut dire qu’ils ont plusieurs femmes. » De Julien : « Bien fait pour leur gueule. Na ! » |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Burgemeester
|
![]() ik heb een shoondochter die les geeft in een school in de richting Kantoor, die zei me een, tijd geleden, hopeloos, buizen mag niet meer, dus krijgen ze na zes jaar een attest,
komen dan in het arbeidscircuit en dan zoals hier iemand hogerop schrijft, kunnen niet klasseren of maar half met de computer werken, of wat nog. krijgen hun ontslag en dan...... discriminatie geroep en miserie voor de werkgever kan het dan verwonderen dat werkgevers wel even denken voor ze zo iemand aannemen |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Kan je wel een spuitje tegen krijgen he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hier, stem allemaal voor gelijke rechten voor moslima's... op de site van SPA
http://www.visie09.be/thema/ethiek/54/?add=True |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hehe, door al dat gezaag over kopvoddes in die ene school is het nu verboden in alle scholen van het gemeenschapsonderwijs....
Dik in orde, is dit het keerpunt waarop we zitten te wachten ? Laat het ons hopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door Garry : 11 september 2009 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan. In het gewoon onderwijs halen die kloefkaffers ook geen diploma of toch, als ze het krijgen niettegenstaande al hun behaalde buizen. Dan heb ik als werkgeven liever een 14 jarige schoolverlater die wil werken dan een 18, soms 19 of 20 jarige mislukkeling waar ze een lamzak van gekweekt hebben en die zich te schoon voelt om zijn poten te gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() godverdomme de sossen zitten hun eigen site te censureren, die zeikers, hoe durven ze
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 11 september 2009 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door omaplop : 11 september 2009 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zou men jongeren die willen gaan werken, moeten laten gaan . Indien ze niet meer werken, ook geen uitkering geven tot 18!! Voor die wet bestond hebben wij ooit een 14-jarige in dienst genomen die op school een dikke zero was. Onder leiding van mijn echtgenoot is die jongen een bovenste beste lasser geworden die overal welkom was en die zelf zeer gelukkig was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |