![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Steracteur Charlie Sheen heeft een open brief geschreven aan president Barack Obama. Volgens Sheen waren de aanslagen op 11 september 2001 een complot van de toenmalige Amerikaanse regering. Sheen vraagt ook een gesprek met de huidige president om die te overtuigen "aan de juiste kant van de geschiedenis te gaan staan".
HIER Hoop doet leven ... ... En hij wordt natuurlijk in een duidelijk kader gezet ...
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 11 september 2009 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Charlie Sheen smeekt om een gifkogeltje van de CIA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat het er komt, dan zijn we van dat gezaag af...hoewel ik de fabeltjes alweer hoor afkomen indien een nieuw onderzoek niet in de kaarten praat van de believers.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Steracteur???????????????????????? (edit : ik zie dat dat blijkbaar ook rechtstreeks van hln komt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Straf trouwens dat ge voor zo'n triviaal iets een aparte draad opstart. Trouwens, ik dacht dat obama toch maar een puppet was, een kleipop die springt en danst zoals de puppetmasters het willen? Wat maakt het dan uit dat mr. Sheen zo'n brief stuurt? Nougabollen. Dit vond ik overigens wel een leuke uitsmijter bij hln : Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 11 september 2009 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Obama is een puppet ja, die gaat daar niet op antwoorden natuurlijk, dat wisten ze op voorhand ook zenne
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Verbaast me niets dat jij daar op kickt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Inderdaad, het effect is tweeledig en heel slim gezien van Jones en Sheen. Het krijgt media aandacht, + het feit dat Obama er heel waarschijnlijk niet op gaat reageren en zijn puppet gehalte wordt ook nog eens in de verve gezet.
![]() |
![]() |
#9 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dit is teleurstellend. Een paar dagen terug zag ik Alex Jones nog uitsloven over de grootste onderneming die hij tot nu toe op touw had gezet.
En wat blijkt het te zijn ? Een hypothetisch interview met Obama die Charlie Sheen MISSCHIEN zal kunnen buitmaken bij de voornoemde president. ... Wow.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Charie Sheen nu wel definitief een einde kan maken aan zijn carriere... Hollywood zal hem "links" laten liggen vrees ik... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Nope, zen nieuwe show start in het najaar. They will always love charlie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Obama dan toch de puppet is, die men beweert dat hij is, waarom sturen ze dan die brief naar hem, daarmee impliciet bevestigend dat hij wel degelijk macht en invloed heeft. Op zijn minst een contradictie dus, behalve in het hoofd van een alcohol + drugsverslaafde en een dolgedraaide, geldbeluste, paranoide radio-dwerg waarschijnlijk.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Charlie Sheen mag dan veel geld verdienen, hij wordt algemeen aanzien als een wilde, onberekenbare acteur wiens carriere behalve die ene dwaze komedie niets meer betekent.
Maar misschien komt hij nu terecht bij Oliver Stone en Michael Moore. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() T'is toch maar mainstream...maakt dus niets uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Lijkt mij eerder een poging om Obama voor te stellen als ne goeien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() zelfde scenario als bij de moord op jfk...
..dit komt nooit boven het water...
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 11 september 2009 om 16:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()