![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
95 % op DIE scholen . Hoeveel is dat: "DIE" scholen ??? 2 of 3 ? Hoeveel middelbare scholen zijn er in de A'pse agglomeratie ? "belangrijke funkties": concreet: welke funkties ? "alle terreinen" : da's véél hoor ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Banneling
|
![]() Voor belangrijke functies zijn nog steeds master diplomas vereist. En aangezien allochtonen zwaar ondervertenwoordigd zijn in het hoger onderwijs zie ik dus niet direct een probleem.
Even serieus: ze zijn echt wel ondervertegenwoordigd. Ik moet de eerste allochtoon nog tegenkomen hier :s |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Basisonderwijs (incl. kleuteronderwijs): GO: 93153 Gemeentelijk: 145505 Vrij: 411309 Secundair: GO: 76459 Gemeentelijk: 21824 Provinciaal: 14223 Vrij: 343418 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kun je u dat voorstellen, hoelang lullen ze daar nu al van ?? Ze kunnen godverdomme de koning zitten kweken tot in de eeuwigheid, maar voor de gebouwen hebben ze liever dat ons kindjes zitten te verkleumen in verouderde gebouwen... dan de dingen eens in orde doen. Als het dan toch teveel kost, doe dan gewoon de staatsscholen hun subsidies zakken tot het niveau van de katholiek. Hypocriete sossen, en altijd hun incest nest bevoordelen; gvd toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was zo. Nu schijnt dat niet langer het geval te zijn, zo heb ik vernomen. Misschien hier en daar wel nog, dat is mogelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af, wordt er nog in klasverband gezwommen en zo ja, moeten ze dan ook die vod op hun kop houden of mag die vervangen worden door de badmuts? Of worden ze vrijgesteld van de zwemles om niet in hun blote billen te moeten, of moet dat ook gebeuren in zo een lange poefbroek?
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 11 september 2009 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doen we toch mijn beste driewerf....
Nu worden die volop duidelijk gemaakt dat er reglementen zijn die hoe dan ook dienen opgevolgd te worden... Of dat nu in hun gelovige kraam past of niet doet hier niet ter zake aangezien alle hoofddeksels verboden zijn in dat reglement... De onderdrukten wil U bedoelen,of dacht U dat kleine meisjes tussen de vier en tien jaar oud volledig zelfstandig én vrijwillig kiezen om een hoofddoek te dragen... Of was het eerder omdat hun geloof ,en vooral hun papa zegt dat ze zonder hoofddoek géén goede moslims kunnen zijn....... Citaat:
Ik heb nog nooit autochtone jongeren hier in onze stad tegen de draagsters van zulke kledij horen tekeer gaan... Maar in het omgekeerde geval mijn beste,heb ik al menigmaal het tafereel moeten aanschouwen waarin allochtone jongeren een autochtoon meisje in een luchtig zomerjurkje in volle stadscentrum uitschelden voor hoer... Citaat:
En zoniet kreeg je wat motten,en ging je thuis daarover reclameren ,dan kreeg je er geheid nog een paar toeken extra bij... Gelukkig is de jeugd heden deze dagen héél wat mondiger .... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet het verbod maar wel gehoord van het verbod dat in verschillende scholen werd gehanteerd nadat ik van school veranderd was en er daar helemaal geen millet te bespeuren was Citaat:
Citaat:
Mar men gebruikt dan de wapens die men ter beschikking heeft... of dat nu terecht is of niet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer ge eerst maar laat betijen en daarna de duimschroef gaat aandraaien dan krijg je dit soort toestanden. Men had om te beginnen al nooit mogen toestaan dat ze op een pasfoto mochten met die kopvod aangezien de rest van de bevolking er ook niet op mag met hoofddeksel. Hier komen betekent zich hier aanpassen en zich hier gedragen en leven naar de hier van kracht zijnde reglementen. Dat signaal hadden ze moeten krijgen vanaf dag 1. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft het wat uitgehaald ? Buiten dat het probleem ( gropejes werden uitgesloten omdat hun ouders dat niet konden veroorzaken ed ) even weg was is het gelijk weer teruggekomen Dan was het weer dat verdomde krokodilletje, dockx ( is dat juist geschreven ? ), enz. enz. Het enigste middel dat je dan ter beschikking ( schijnt ) te hebben is terug te grijpen naar een standaarduniform |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoveel rechtbanken hebben al die jaren daar geen graden in gezien ook al stond het in de wet en nu, is er eentje die zegt, "zo staat het in de wet en zo pas ik het toe". Daar gaan we dan weer voor de volgende hellelange discutie. Men moet niet nu de wet gaan toepassen, men had al al die tijd de wet moeten toepassen, en als ze daar dan niet mee konden leven hadden ze, vóór dat ze hier een leven opgebouwd hebben kunnen een keuze maken, blijven en aanpassen of opkrassen. Dat de toestand nu is wat hij is is de fout van al die rechters die gedurende al die jaren hun job maar halfsekloten gedaan hebben en zelfde geld voor politici en scholen enz. En nu gaan ze weer zeggen dat dat vroeger wel mocht omdat kruisjes en andere heilige beeldekens ook mochten. Nee, wij mochten ook niet met een klak op in de klas zitten, dat heeft dus totaal geen barst met kruisjes te maken. Hier waren en zijn de regels zo en daar heb je je aan te houden. Wil je dat niet moet je je heil maar elders gaan zoeken. Ik vraag mij trouwens af, gaat de kerstboom en en de stal met het kribbetje straks ook verboden worden in de scholen en in andere openbare gebouwen? ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 12 september 2009 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ik U zeggen dat in de school waar mijn vrouw werkt net zomin hoofddoeken zijn toegestaan tijdens de lessen,sterker nog, er is recent een administratieve kracht secretariaat afgedankt omdat ze in tegenspraak met het schoolreglement weigerde om haar hoofddoek af te leggen... Hierover , géén betogingen en protesten daarvoor... Het zal maar liggen aan het feit dat de regio waarin zulks gebeurd plaatsbepalend is wat het protest betreft.... En nochtans is die school wat leerlingen betreft voor méér dan 90% allochtoons wat de identiteit van de leerlingen betreft.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hier ging het over twee scholen waar die druk zodanig was dat het een onoverkomenlijk probleem geworden was... in andere scholen zal er ook wel een zekere druk bestaan maar blijkbaar nog minder ( in kwantiteit ? ) ..; wat de toekomst ging brengen blijft eenr raadsel Met dit algemeen verbod tref je nu : - die pesters , dat zijn nu slachtoffers en blijkbaar waren dat er procentueel veel... okay je kan dat als een 'straf' bezien - elke ander meiske dat zoiets draagt in heel dat onderwijsnet dat ook een zeker druk uitoefende op diegenen die er gene droegen.... ook hier kan je dat als een 'straf' bezien - elk ander meiske dat zoiets draagt in heel dat onderwijsnet die geen druk uitoefende op diegenen die er gene droegen - elke gematigde joodse jongen die een keppeltje draagt.. 't zijn er weinig ... ik denk dat de meeste dan toch nog ergens in het katholieke onderwijs vertoefen - elke andere persoon die een religieus tekentje of wat dan ook draagt Citaat:
Moest er ergens een mogelijkheid of wat dan ook bestaan om dat te bewerkstelligen dan wordt er nu al aan gewerkt Citaat:
Ik zie daarbij genoeg autochtonen die hun ongenoegen over de 'soepjurk' of 'kopvod' ook niet onder stoelen en banken schuiven |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als we dat niet wensbaar achtten dan hadden we op voorhand moeten kiezen voor een veel minder vrij systeem Laatst gewijzigd door praha : 12 september 2009 om 01:06. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnen de schoollokalen geen hoofddeksel. Nu kan je zeggen dat die dame aangeworven werd nog vóór de regel van de kruisjestoestand van kracht werd maar ook dat houd geen steek. Wanneer leerlingen geen hoofddeksel mogen dragen in de klas moet iemand in de administratie van de school een voorbeeld zijn. Dus had dat mens nooit mogen aangeworven zijn op die functie ( met ) een hoofddoek. |
|
![]() |
![]() |