![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De discussie hoefde inderdaad niet zover te komen, maar het is te gemakkelijk nu op het verbod alleen te schieten. Voor een dialoog moet je met 2 zijn, maar de uitgestoken hand van de school heeft geleid tot minder integratie in plaats van meer. Dat is de kern van de zaak waar gemakkelijkheidshalve nu iedereen aan voorbij gaat. Dat het tot een algemeen verbod is gekomen is vooral te wijten aan de escalatie van het verbod in 1 school op raad van state niveau, wat de keuze was van moslimgemeenschap, en wat voor hen verkeerd is uitgedraaid. Nu goed, dit ganse debat is niet zwart-wit en vraagt enige nuance die ik -afgaande uit de bewoordingen in uw post- in dit geval niet mag veronderstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerlijk gezegd is uw kritiek totaal onbegrijpelijk, probeert u het nog eens in iets duidelijker bewoordigen en met quote's waarmee u uw beweringen staaft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Onwettige en zich daarbij nog eens extra met hun puur eigen 'Moslim' vs 'Moslim' bekommernissen gaan bemoeien, lijkt mij bijzonder ongeplaatst. Wacht maar even: de strijd is nog niet helemaal gestreden!!! De enige 'doek' die mij momenteel nog aanbelangt is: het Vlaamse Vaandel met de Fiere klauwende Leeuw, op gele achtergrond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het al even gezegende jaar 2009 van de Westerse kalender lijkt het "Verplicht te verplichten!" te zijn, of zou het toch eerder "Toegelaten toe te laten!" zijn?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De vraag is waarom dit uitgerekend vandaag tot zulke drastische beslissingen leidt, opgejut door het hele mediacircus. (Over dit mediacircus raad ik je trouwens aan om Guy Debord, La société du spectacle, te lezen.) Het gevolg zal natuurlijk zijn dat Vlamingen en moslims weer tegen elkaar worden opgezet, met evidente repercussies op de situatie in Brussel. Dan stel ik mij toch de terechte vraag: �* qui profite le crime?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 13 september 2009 om 12:44. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik een stuk heb gemist. Uitgestoken hand van de school? Op welke manier? Door zonder meer de hoofddoek te verbieden, en dit zelfs niet te communiceren met de leerlingen? Zie jij dat als uitgestoken hand? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() The Hijab, a Political Weapon and Form of Sexual Abuse
http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...p?f=34&t=14892
![]() |
#191 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() Dan is het het beste om deze "trolls" te negeren in plaats van hen aandacht te geven, dan moedig je hen gewoon aan.
Kallikles je hebt me blijkbaar verkeerd begrepen, ik zeg niet dat eenieder die een religieus symbool draagt een "wij tegen hen" gevoel hebben. Ik zeg dat bvb de mensen die inbreken op de school in Hoboken, die de directrice bedreigen, die de namen noteren van leerlingen die het reglement aanvaardan dat deze dit gevoel hebben. Natuurlijk zal een deel een tijd een slecht gevoel hierover hebben maar de meerderheid hiervan heeft zowiezo dit gevoel, het zijn vooral de radicalen die de daden uitvoeren die ik opnoemde die zowiezo al dit gevoel hebben, dit verbod op religieuze symbolen is gewoon een excuus voor hen. En als het over opjutten gaat, ga dan eerst eens met imam Taouil (zo geschreven denk ik) en aanverwanten dragen die schrewen om de kinderen van school te houden als ze geen hoofddoek mogen dragen en eenderd wek compromis weigeren. Het moet hun wil zijn of niets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet ook op de 'linkjes' willen klikken en het 'willen' lezen eh!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dit noem ik pas: één louter 'Moslim' vs 'Moslim' aangelegenheid. Deze kwestie dienen zij ('Moslims') onder hun te beslechten. Deze 'Moslim' gemeenschap werd 'Democratisch' herkent, hun 'Iman's' worden als 'Staatsambtenaren' betaald dus, deze laatste zijn bevoegd om dit soort zaken te regelen. Dus niet echt boeiend!, Sorry, pal ![]() Laatst gewijzigd door bruggeman : 13 september 2009 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Minister-President
|
![]() Neen, ik heb gewoon geen zin om de 84 paginas van http://forum.politics.be/showthread.php?t=125300 door te waden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus zoals ik al zei: het is altijd een éénzijdige beslissing geweest. |
|
![]() |
![]() |