![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hij vloog van Rome naar Washington
waar hij een nieuwe thriller begon. Met Brownse methodes vond Dan weer codes die ons redden van een armageddon. ![]() The Lost Symbol |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar 2 boeken van gelezen en eigenlijk vond ik het vrij voorspelbaar, ik had het rap door om het zo te zeggen en dan is de fun er al behoorlijk af.
iemand die een boek weet dat zo ingewikkeld is dat het tot de laatste 5 pagina`s ook spannend blijft ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Dan Brown, Umberto Eco voor het VTM-publiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs met die toevoeging van "VTM-publiek" blijf ik het een zware belediging vinden voor Eco.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door hotschizodiscocop : 14 september 2009 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb de Engelse vertaling, al verschillende keren gelezen en constant aan het herlezen, er zitten zoveel lagen in.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik heb alles van Brown en alles van Eco gelezen en heb van beide genoten al zal ik bij Eco niet met alles zijn meegeweest natuurlijk. Bij Brown heb ik zelfs zijn eerste boek in één ruk van drie uur uitgelezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee echt, ik weet niet hoe dat komt maar ik begin zo iets te lezen en dan heb ik zo iets van fuck, ... die is t en hij heeft het daarom gedaan, ... Zelfde met Dexter, ooit gezien, ik begin daar naar te kijken, en ik heb direct door hoe het ineen zit... hoogst vervelend, overigens had ik heel die historie van de da vichi code al gelezen in de originele boeken van die 2 schotse dokters, ik was dus eigenlijk niks nieuws aan het lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb de recensie van de nieuwe Dan Brown in de LA Times gelezen, en eerlijk gezegd, het doet me helemaal denken aan de National Treasure films: vrijmetselaars, Washington DC, Amerikaanse presidenten ...
Geen greintje originaliteit dus. Als ze er een film van brouwen, zal het op een remake van National Treasure lijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben momenteel dat boekje over de Camorra aan het lezen en dat is ondanks dat het maar half zo dik, is 10 x moeilijker, ik lees het in de Engelse vertaling en door de vele plaatsnamen, familienamen en het springen van hier naar daar, is het gewoon aartsmoeilijk om er je doorheen te slaan. Ik heb al 2 x zin gehad om het gewoon tegen de muur te meppen, maar ik wil er niet aan toegeven het moet uit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees de volledige Decamerone dan maar een keer, ... ik ben er al 3 jaar aan bezig, met pauzes van nu meer dan een jaar, het komt er gewoon niet van, ik heb nog een hoop andere pulp te lezen, spionage en thrillers, voordeel daarvan die verslind ik op een paar dagen tijd. Het is natuurlijk moeilijk om die turf overal mee naartoe te sleuren. Maar als het winter wordt komt het er misschien terug van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |