![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik verkies een liefhebbende omgeving, ongeacht welk etiket er door omstaanders op gekleefd wordt.
O ja, en doorzichtige poging regenboog
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 14 september 2009 om 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Institutionalisatie. Da was mien keuze ![]() K'en geblet wanner mien jeugdrechter zei da ik nie nog een keer naar Beernem mocht ![]() Op 't ende heet ie mien meirderjarig verklaard voor mijn tijd. ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oh, sorry meester, ik zal het niemeer doen
De vraag is ongelooflijk idioot, en ik heb al spijt dat ik hier een antwoord gepost heb Bende zielepoten
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Schepen