![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Als ge hier naar sommige mensen kijkt of zeg maar bezig hoort zeg dat wel het een ferme afwijking is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stouterik!
![]() |
![]() |
#146 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mogelijk, hier allesziens niet.
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat je dit dan wel "goed geargumenteerd" vond? Misschien eens een beetje aan introspectie doen waarom je iemand aanvalt omwille van het antwoord dat hij gaf op een persoonlijke aanval, terwijl je de aanvaller ongemoeid laat...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop voor Nicolas dat hij het kan volhouden om op een beschaafde manier te reageren op de niet aflatende vooroordelen van de verzamelde forumhomofoben. Als hij niet te veel tijd doorbrengt op dit forum, zal dat hem wel lukken. Als hij echter, zoals ik, te veel tijd doorbrengt op dit forum, zal hij al snel zien dat discussiëren met dat soort weinig of geen zin heeft. In het volgende topic zullen die verzamelde forumhomofoben immers even vrolijk en met even weinig kennis van zaken dezelfde vooroordelen als "argumenten" aanvoeren. Er komt een punt waarop je het kotsbeu wordt om je daar voor de zoveelste keer tegen te verdedigen en dat je dat soort gaat antwoorden met hetzelfde soort van "argumenten".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus moet je niet klagen, je amuseert je immers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie klaagt er? Ik probeer een en ander te duiden, da's alles. Ik amuseer me inderdaad.
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ie het maar opzoekt dan.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zielig hoor, maar dat besef je uiteraard zelf ook wel Laatst gewijzigd door born2bewild : 14 september 2009 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik versta uw grieven. Er zijn hier in al die jaren wellicht veel 'anti-homo' topics gepasseerd. Maar dat wil niet zeggen dat ik mijn mening niet mag zeggen, zonder direct hysterische verwijten naar mijn nek geslingerd te krijgen. Ik wil gerust (en ik ben er eigenlijk mee bezig) nadenken over wat Nicholas zei. En inderdaad ben ik geneigd om toe te geven dat mijn standpunten gebaseerd zijn op diepe emoties. Ik wil nu niet zeggen dat ik mijn standpunten meteen herroep. Maar ik ben bereid mezelf en mijn (voor?)oordelen in vraag te stellen. Maar als jij als een bezetene tekeer gaat, helpt dat ook niet veel. Ik heb onze 'discussies' eens herlezen. We lijken wel twee kleine kinderen. Ik ook, ik geef dat toe, maar van jouw kant zijn de antwoorden ook niet altijd even volwassen. Voila, dit wou ik je meegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is trouwens niets semantisch aan. Holebi's genoeg die ooit getrouwd geweest zijn of kinderen gehad hebben met iemand van het andere geslacht. Die vaststelling is geen semantisch spelletje. Laatst gewijzigd door Nynorsk : 14 september 2009 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over wat Raf is laat ik u zelf oordelen uit de komende postings. Dat lijkt me het beste. Maar één ding wil ik je meegeven. Argumentatie gebaseerd om emoties, zijn niet altijd waardeloos. Integendeel is het zelfs heel menselijk. Mocht je mijn vriend zijn, dan kan ik mijn vriendschap voor jou onmogelijk rationeel bewijzen. De wetenschap schiet schromelijk te kort daarvoor. Je kan het geloven of niet geloven, maar ik kan het nooit bewijzen. Nochtans kan mijn vriendschap voor jou, mijn liefde voor mijn vrouw, en nog zovele andere dingen weldegelijk werkelijk bestaan. De wereld is groter en grootser dan de wetenschap kan vatten. Er is niks onmenselijks aan om menselijk te zijn. Emotionele argumenten, hebben ook hun waarde. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 september 2009 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan ook een vis in de lucht gooien en zeggen dat hij kan vliegen.... Van homoseksualiteit kunnen geen kinderen komen. Zijn er wel kinderen dan is dat niet dank zijn homoseksuele handelingen. En dat weet je best. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |